• DJ-B
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 16:26
Voor het gebruik van mijn agenda en email wil ik een Palm aanschaffen, nu zit ik in een dillema.

een mooie, kleine, robuuste Palm M500 (monochroom)
een minder mooiere, dikkere, met plastic scherm Palm M130 (kleur).

Wat voor ervaringen hebben jullie met 1 van deze 2 modellen in samen werking met de Datebook en Mail?

Ik weet namelijk niet wat ik moet kiezen, ik heb al honderden (ja, ik overdrijf) reviews gelezen, maar ik ben toch benieuwd naar echte gebruikers ervaringen.

Zijn er mensen die mij kunnen zegen, neem die Palm want..... ?

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02-2025

Killer

Hatseflats!

Neem de zwart-wit M500..Kleur heb je niet echt nodig voor je agenda en je afspraken. Maar kleur vreet wel batterijen...M500 loopt langer op z'n acuutjes. Voor de rest maakt het niet uit. Mijn broertje heeft een M130 en ikzelf een Vx en het enige wat hij wel kan is een spelletje in kleur spelen...Maar daarvoor loopt ie wel met zo'n log ding rond. :D

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:40

Rannasha

Does not compute.

Heb zelf een m130 en zo lomp is ie nou ook weer niet. En die kleurtjes vind ik best relaxed, tis allemaal een stukje duidelijker daardoor, voor apps die ook voor kleurenschermen gemaakt zijn dan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

Ik ben van een M105 naar een IIIc gegaan. M105 is absoluut niet lomp, past makkelijk in een zak (en kan een boel hebben).

Kleur is echt wel erg mooi, ebooks lezen prettiger, spelletjes ogen beter. Zwart op wit is echt een stuk prettiger lezen dan Groen/Oranje op zwart.

Ik zou voor de M130 gaan als je niet perse de palm wilt matchen met je Armani-pak.

Dat de M500 een stuk mooier is lijkt me duidelijk.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:40

Rannasha

Does not compute.

Op woensdag 01 mei 2002 15:55 schreef Bjorntje het volgende:
Kleur is echt wel erg mooi, ebooks lezen prettiger, spelletjes ogen beter. Zwart op wit is echt een stuk prettiger lezen dan Groen/Oranje op zwart.
Ja idd, als de monochrome Palms gewoon zwart op wit waren, dan had ik er wel zo eentje gekocht, maar die combinatie die ze nu hebben voor monochroom vind ik niet echt prettig, daarom maar een kleurenspeeltje gekocht.

|| Vierkant voor Wiskunde ||