Toon posts:

[WC] Past waterkoeling in deze kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey.
Is deze kast http://www.mogpc.nl/producten/nokiacase.htm
wel goed te gebruiken om waterkoeling in te bouwen
het is een midi tower en kost 60€ of weten jullie
nog een betere kast voor 60€.

Verwijderd

Beetje klein of niet?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
die's erg klein volgens mij .. btw duidelijke topictitel :S

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Beetje klein, en het is nog een bagger kast ook, neem dan z'n Aopen miditower, die zijn ook wat beter ingericht van binnen, dus meer ruimte voor WC

Verwijderd

de kast is klein en zeer slecht. niet doen dus.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Tis niet aan te raden maar als je een inline systeem maakt met een hele kleine radiator moet het wel te doen zijn. :)

Verwijderd

Hangt van je WC setup af. Ik vind het juist mooi als je het in een midi-tower doet. Kijk of je WC erin past of niet. Dit hangt grotendeels af van je RAD, maar als je aan casemodding doet is elke midi-tower groot zat.

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 13:17
Ik heb deze case met WC ingebouwd (Senfu radiator dual fan) als je deze case wilt gebruiken verwacht dan maar zeer grote modificaties anders wil hij never nooit gaan passen.

BTW : het is natuurlijk wel vet, als je alles in een miditower krijgt gepropt.

Verwijderd

Ik ga ook mijn Z4 kitje in een Miditower van Directron proppen :)

<hr color="red"><font color="red">Adminbreak:
We weten dat je een Z4 kit hebt. Kun je ook nuttig antwoord geven in plaats van elke keer je Z4 te promoten?</font>

Verwijderd

Topictitel ietsjes gewijzigd :)

Verwijderd

ik zou het niet in die kast proppen (want dat word het dan proppen) ik zou voor een chieftec gaan lekker veel ruimte en een mooie layout om een w.c in te plaatsen

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb met zo'n nokia kast gewerkt...echt -> neem maar gewoon Aopen!!!

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 12:35
past wel, als extern reservoir hebt misschien :)

Verwijderd

Ik kon laatst ook een 2e hands Nokia kast kopen voor mn 3e systeem. Ff de reviews bekeken. Blijkt dus een hele lichte zwakke en goedkoop afgewerkte kast. Veel scherpe randen en blikken afwerkingen waar je je poten aan open haalt dus. Koop liever een chieftec of Aopen kast. Die zijn iets duurder maar goed afgewerkt, veel ruimte ed.

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 00:13
Het KAN dus wel ja. Ik weet niet wat je allemaal voor spul in je kast heb? En hoe veel wil je modden om het erin te krijgen? Je rad kan je ala coolance bovenop je kast kwijt, resevoir is niet nodig en je pomp onderin(onder fd) lukt ook wel denk ik.

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 21:28
een nokia case? gruwelijk lelijk.
koop een bigtower daar heb je veel meer aan!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Zou het niet doen en gewoon voor groter kastje gaan dan krijgt het water goed de kans om af te koelen. Of je moet je reservoir buiten de pc houden. En zelfs met je reservoir ernaast wordt het proppen. :)

nVENTIV

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:02 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Die zijn iets duurder maar goed afgewerkt, veel ruimte ed.
Duurder en beter afgewerkt ja maar meer ruimte niet..
zo'n aopen minitower ( hx-45 bijv. ) heeft net zo veel ruimte als een nokia kassie... :)

maar als die paar knaken geen rol speelt dan liever een aopen...

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
zou wel passen ja, maar dan ben je wel erg compact bezig.....

if broken it is, fix it you should

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had soort gelijk "klein" case eerst.. lukt wel.. met moeite.. Komt warmte ook nie te goede..

Zou voor een grotere toch gaan..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

met een hamer past alles...

tering zeg, je kan toch zelf wel wat bedenken of is het hier een mongolenklasje geworden?

we moeten tegenwoordig alles voorkouwen, welke kasten men nou moet kopen, of de fans wel goedzitten, en nu of je een doosje in een groter doosje kan passen...

kword er bijna flamerig van

blup

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 23:34 schreef eendje het volgende:
met een hamer past alles...
tering zeg, je kan toch zelf wel wat bedenken of is het hier een mongolenklasje geworden?
we moeten tegenwoordig alles voorkouwen, welke kasten men nou moet kopen, of de fans wel goedzitten, en nu of je een doosje in een groter doosje kan passen...
kword er bijna flamerig van
Weinig subtiel maar dat gevoel heb ik inderdaad ook wel eens. In de search kan je heel gemakkelijk kijken of iemand het ook daadwerkelijk GEDAAN heeft. daar heb je veel meer aan dan een stel speculerende tweakers wat dat betreft. Je ziet dan gelijk waar de moeilijke punten liggen etc.
image search op google werkt uitstekend met deze methode.

Verwijderd

Ik verkoop zelf deze zogenaamde "neukia kasten". Maar de afgelopeh periode hebbeh wel alleen maar problemen met de voedingen. Dus we hebben ze niet meer in de handel. Wat een drama was dat zeg!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 01 mei 2002 23:26 schreef DRG het volgende:

[..]

Duurder en beter afgewerkt ja maar meer ruimte niet..
zo'n aopen minitower ( hx-45 bijv. ) heeft net zo veel ruimte als een nokia kassie... :)

maar als die paar knaken geen rol speelt dan liever een aopen...
Ik vindt het zowiezo knap als je alles in een midi-tower krijgt. Bij mij past het niet eens allemaal in een HQ8, maar dat zal wel komen door een paar cdr en HD meer die er bij mij inzitten.

One of the animals has left its cage today.

• Tead
  • Laatst online: 21-02 00:42

Tead

nnb

Ik vind hem te klein.

Kijk maar!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Op donderdag 02 mei 2002 09:46 schreef mrknowitall het volgende:

[..]

Ik vindt het zowiezo knap als je alles in een midi-tower krijgt. Bij mij past het niet eens allemaal in een HQ8, maar dat zal wel komen door een paar cdr en HD meer die er bij mij inzitten.
Ik heb een HQ-08 en heb reservoir in kast, alle slangen etc. in kast. 12cm fan voor onder de radiator in kast en de radiator zelf op de kast (vind cd-rom en dvd helemaal onderin de 5.1/4 inch bays lelijk), maar het had allemaal IN de kast gekunt als ik echt zou willen.

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
denk dat je al kan concluderen uit al deze replies dat die kast waarschijnlijk te klein is. Je kunt dus beter ff een grotere kast kopen. :)
Tenzij je niks in je kast wilt hebben behalve een water cooling (geen cdrom,hd,diskete station...etc..) :P

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Huupke
  • Laatst online: 03-11-2025
Het past noit in die kast als je het er tenminste allemaal in wilt hebben. Ik zou zeggen:"Zoek een nog mooiere case met nog veel meer ruimte"

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

Verwijderd

Op zondag 05 mei 2002 18:50 schreef Cable_boy het volgende:
Het past noit in die kast als je het er tenminste allemaal in wilt hebben. Ik zou zeggen:"Zoek een nog mooiere case met nog veel meer ruimte"
nonsense. dat gaat prima. moet je het wel handig aanpakken maar tis echt niet onmogenlijk.

• Huupke
Je reservoir en je radiator krijg je er niet bij of alles moet wel heel kleien zijn. Plus dan zou je totaal geen airflow meer hebben dus zou de rest van je case geen koeling meer hebben.

• J-rom
  • Laatst online: 20-12-2025
voor 60 Euro heb je een degelijke kast hoor, en nog mooi ook naar mijn id:

Afbeeldingslocatie: http://www.aaarde.nl/catalog/images/product/50555.jpg

/edit -> die knop is trouwens in het echt gewoon wit :)

en hij is echt HARD degelijk, een gast die ik ken heeft hem ook (me2 trouwens). Geen scherpe randen, degelijk spul (niet zo dun allemaal) en errrrug goedkoop. Goede voeding ook 300 watt, draait stabiel bij hem, en bij mij ook.

meer info:

http://www.aaarde.nl/catalog/product_info.php?cPath=31_5&products_id=101&

• Huupke
Die is idd handiger om mee te werken maar mooi vind ik hem niet.

• J-rom
  • Laatst online: 20-12-2025
Op zondag 05 mei 2002 19:22 schreef Cable_boy het volgende:
Die is idd handiger om mee te werken maar mooi vind ik hem niet.
ik vinnum wel mooi :) , maar das ieders mening, hij is iig ook goed te modden, en behoorlijk ruim, ik denk dat jouw plan precies zal kunnen.
Pagina: 1