PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D
In principe niet, maar alles is mogelijk. Ik heb het probleem gehad met een KT133A, bleek uiteindelijk de processor naar zijn klote te zijn
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook aan de iqr toewijzingen van windows zitten (dat het met andere randapparaten stoort). Misschien dat er in de handleiding hierover meer specifieke informatie staat?
Bij asus al nieuwe drivers gedownload en geinstalleerd?
Verwijderd
weet je zo welk merk chip 't is ?? en had je dit ook al na een kale installatie van windows (dus drivers van winxp zelf gebruiken)
Ik ga vanavond even de nieuwe drivers ophalen bij ASUS, heb gisteravond de bios geupgrade maar dat heeft het probleem niet verholpen. Ik heb overigens de nieuwste asus geluidsdrivers al geinstalleerd staan zie ik net.
PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D
Windows XP herkend de geluidskaart niet met eigen drivers vanaf de cd. Wel heb ik via Windows upgrade de XP drivers geinstalleerd.Op donderdag 02 mei 2002 00:11 schreef iNFiNitY_iDS het volgende:
weet je zo welk merk chip 't is ?? en had je dit ook al na een kale installatie van windows (dus drivers van winxp zelf gebruiken)
Het gaat om een C-Media 8738 6 channel onboard audio kaart.
Dan zou ik als ik jou was maar de nieuwe drivers downloaden van www.asus.com.tw in plaats van de drivers van de cd.
Pagina: 1