Toon posts:

Veilige BIOS file gezocht !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus laatst van een of andere vage FTP van de Abit site die beta BIOS (met chache control) voor de Abit KA7 neergehaald en proberen te flashen... guess what ? Flash zooi liep vast en ik moest nieuwe BIOS bestellen. Ik weet dus niet of dat lag aan de BIOS file die ik flashde of aan de inhoud en opstart commands van mn floppy... dus zou iemand zo aardig kunnen zijn om de inhoud van zijn Abit KA7 BIOS flash floppy (dus die BIOS met cache control) in te zippen en hier te posten ? Alvast bedankt !!

Verwijderd

Ik heb in 4 jaar tijd wel tig keer meegemaakt dat de abit biossen zuigen.
Heb meerdere malen na een flash op een abit een nieuwe bios moeten halen bij de pc-boer.

Sterker nog, zo had ik een P3 gescored. Om mijn bx abit boardje dat ding als p3 te laten herkennen, moest ik flashen. Zo gezegd, zo gedaan: de cpu werd keurig herkend als p3!!!!!!!

Ja!!!, denk je, guess what?
Blijkt de standaard voltage setting voor de p3 op 3,5 v te staan. Dat trekt een p3 niet lang dus.

Met een asus heb ik ng noooit trubbels gehad!

Nu ik moet kiezen tussen a7v (asus) en dat raid (lees reet) -board van abit, begrijp je waar mijn keuze op valt.

Killjay

Verwijderd

Topicstarter
Umm... owkee :D
Maar ik heb nog steeds die ZIP file nodig... anders durf ik niet te flashen !

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09 22:30
Mijn P3vx4 moederbord geeft bij elke flashpoging met elke willekeurige bios een dat compare error... (halverwege ergens denk ik)... ik heb dus nooit mijn bios kunnen flashen en denk dat ik dat ik dat ook nooit zal gaan kunnen, iemand zelfde ervaringen?