Toon posts:

domain switching

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag op 2 domainen kunnen aanloggen
die niet in een trust relatie zitten,
heeft iemand hier een tip of tooltje voor ?

Verwijderd

nope.

Je kunt hooguit je machine in 1 domein hangen, en eventuele shares in het andere domein benaderen door een naam & ww in te vullen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

PC om en om aan biede domeinen toevoegen, daarna kun je bij CTRL-ALT-DEL je domein kiezen.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:37 schreef Koffie het volgende:
PC om en om aan biede domeinen toevoegen, daarna kun je bij CTRL-ALT-DEL je domein kiezen.
gaat niet lukken, een machine kan maar lid zijn van 1 domein tegelijktijd. Elke ander domein dat in de lijst verschijnt moet een trust hebben met het "thuisdomein" van de machine.

Bij elke reboot wordt de domeinenlijst opnieuw aangemaakt, dus het domein waar je eerste lid van was wordt uit de lijst verwijderd. :(

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

pistole

Frutter

lufus schrijft niet dattie met NT (based) OS werkt. Als je 9x hebt, dan kan je je domain naam zelf intypen!

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Met MultiNetwork Manager van GlobeSoft moet het kunnen.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:46 schreef pistole het volgende:
lufus schrijft niet dattie met NT (based) OS werkt. Als je 9x hebt, dan kan je je domain naam zelf intypen!
sh*t, ik dacht automatisch aan NT/2000 (4 jaar geleden voor het laatst met Windows 95 gespeeld, daarna altijd iets NT-achtigs)

forgive me...

Verwijderd

Topicstarter
MultiNetwork Manager van GlobeSoft ziet er inderdaad uit als het tooltje dat het mogelijk maakt , ik ga er mee stoeien , thanx voor je tip

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op woensdag 01 mei 2002 14:37 schreef Koffie het volgende:
ik heb ongeveer hetzelfde probleem, (thuis en werk domein) maar dan lukt het ook niet...
ik kan altijd maar uit 2 dingen kiezen, het laatst gebruikte domein, of lokaal aanloggen...
Pagina: 1