Toon posts:

[LCD] Info plugin.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel bezig met een nieuws plugin voor een bepaald lcd programma. Geen idee of ik momenteel al mag vrijgeven WELK programma dat is dus dat doe ik maar niet.

Een van de opties binnen deze plugin is een INFO selector. Eerst maaris een defenietie van wat ik daar onder versta.

Info is alles wat je van een webpage of index af kan trekken en geschikt is om weer te geven. Nou is mijn vraag wat wil men op zijn LCD.

Ik kan zeer makkelijk nieuwe nieuws bronnen toevoegen of verwijderen. Het toevoegen van een nieuwsbron is voor mij niets anders dan 1 regel perl code toevoegen. Deze kan dan via de plugin uitgelezen worden en via het moeder programma weer gegeven worden op het lcd display.

Ik noem een paar voorbeelden.

Tweakers headlines.ANP niews
knmi weer info

Weet hier iemand nog meer nuttig nieuws wat hij zij altijd al op zijn lcd display had willen hebben ?

Gaarne reacties met url weer geven.

Verwijderd

dit bestaat toch al? smartie 5.0 en 6.0 zie topic hier op GoT.........>:)

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet toegestaan LCD smartie van bassiep een beetje competitie te geven ?

Ik heb LCD smartie uitvoerig getest, en mijn bevindingen doorgestuurd naar bassiep ook. Toch blijft er altijd nog wel wat te wensen over lijkt me ;0

En die wensen wil ik dus inventariseren :)

Verwijderd

Topicstarter
MEACULPA, ik kan lcd smartie 6 niet vinden. Volgens mij is er alleen nog een whishlist voor.
Mgoed ik ben niet op zoek naar 100 verwijzingen naar LCD smartie maar naar meningen over wat er zoal op zou moeten staan.

Verwijderd

babbel met die gast van hottopic en laat dat zien op je lcd

*wel voor de grafische* :P

Verwijderd

Topicstarter
hottopic, url ?

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:56 schreef _herman_ het volgende:
hottopic, url ?
www.hottopic.nl dacht ik.. of .com

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Een plug-in voor een bepaald LCD programma? >:)

* Creepy heeft zo'n vermoeden.. (en nee, niet de mijne dus)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Shoot welk vermoeden het is :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof niet dat hottopic specifiek nieuws is. Maar ik zal is kijken of ik zo'n zelfde techniek kan toepassen in een lcd plugin.

dan krijg je zoiets "1 new topic on GOT: "herman... etc"

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 16:41 schreef _herman_ het volgende:
Ik geloof niet dat hottopic specifiek nieuws is. Maar ik zal is kijken of ik zo'n zelfde techniek kan toepassen in een lcd plugin.

dan krijg je zoiets "1 new topic on GOT: "herman... etc"
dat bedoel ik... ga ook aan de gang met die xml meuk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me niet af welke techniek te gebruiken maar meer welke informatie jullie leuk zouden vinden op je display. En dan specifiek welke sites bevatten die info.
Pagina: 1