Toon posts:

Western Digital 120GB met Vloeistof lagers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of de Western Digital 120GB Spesial Edition (dat is de versie met 8mb cache) ook vloeistoflagers heeft, net zoals de SeaGate Baracuda IV?

Ik ben namelijk van plan om deze harde schijf te kopen, maar heb ook gehoord dat schijven met vloeistof lagers veel langer meegaan dan schijven met normale lagers...

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?
Alvast bedankt!

Verwijderd

uhm tegen de tijd dat je lager op is is 120 gb al weer klein denk ik :)
en aangezien ik hier nog oude drives heb liggen die nog perfect zijn denk ik dat het wel mee valt..

maar ze zijn wel stiller denk ik

Verwijderd

Nee hij heeft geen fluid barrings, zoals de 'cuda die je beschrijft of als een D740X 6L.

De schijf is wel aardig stil, niet luider dan een gewone maxtor, maar hij maakt inderdaad iets meer geluid dan een drive met fluid barrings, maar het is zo dat de drive zo veel sneller is dat je dat niet eens in overweging moet nemen, plus hij is nog altijd stiller dan een beetje CPU fan.

succes

Verwijderd

Topicstarter
Oke, thanks voor de replies!

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-04 12:13

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik heb de 100GB variant gekocht met 8MB cache, lekker snel en stil, moest wel ff op de WD site een tool downloaden voor het formateren en partitioneren.

...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 02 mei 2002 19:59 schreef earthforce het volgende:
ik heb de 100GB variant gekocht met 8MB cache, lekker snel en stil, moest wel ff op de WD site een tool downloaden voor het formateren en partitioneren.
Jupz, zet die voor je de hd inbouwt op flop enzo :P

Zonder dat kun je ws wel partitioneren, alleen lijkt het alsof het niet goed gaat omdat de size niet klopt met wat je op gaf, maar dan maakt het uiteindelijk toch niet uit, dan werkt het wel. ZO'n tool, werkt makkelijker.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35
Nog even een vraagje voor in dit topic:

MOET je nu een speciale tool hebben voro die 120 gigabyte schijven of kan het ook wel zonder :?

Verwijderd

Nog even een vraagje voor in dit topic:
MOET je nu een speciale tool hebben voro die 120 gigabyte schijven of kan het ook wel zonder
iemand? je kan toch gewoon de w2k installatie starten neem ik an :?
Pagina: 1