Toon posts:

Daewoo 8000 f regionvrij?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net bij de mediamarkt de Daewoo 8000 f DVD speler gekocht. Een koopje voor 119 Euro! Enige nadeel is dat ie niet regiovrij is. Weet iemand een hack hiervoor? Er is geen info over deze speler te vinden via Google helaas.

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 08:06
Op woensdag 01 mei 2002 13:37 schreef erik0666 het volgende:
Heb net bij de mediamarkt de Daewoo 8000 f DVD speler gekocht. Een koopje voor 119 Euro! Enige nadeel is dat ie niet regiovrij is. Weet iemand een hack hiervoor? Er is geen info over deze speler te vinden via Google helaas.
heb je daar een plaatne en specs van LINK ofzo

lijkt me wel interessant

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:08
Op woensdag 01 mei 2002 13:37 schreef erik0666 het volgende:
Vreemd ja, er is totaal niets over te vinden. Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Ik zoek namelijk een (goedkope) speler die S-VCDs kan afspelen, en deze komt toch verdomd dicht in de buurt van 'goedkoop' :)

• sverzijl
Probeer het volgende overigens een om de speler region-free te maken :

"Easy to change Regions .... just type fast:

RegionFree: "STOP" 44080 (region all)
Region1: "STOP" 44081 (region 1)
Region2: "STOP" 44082 (region 2)
And so on... "

Dit is voor de Daewoo DHC-8000K, maar misschien werkt het ook op de 8000-F

(zie ook http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDnameid=904&Search=Search&#comments)

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een aanvulling. Ik heb het ding aangesloten en getest en hij bevalt uitstekend! Er zit zowel composite als rgb op en zelfs een optische uitgang! De beeldkwaliteit is prima en het geluid ook. Hij speelt ook SVCD's af. Het regiovrij maken is tot nu toe nog niet gelukt.

• sverzijl
Op donderdag 02 mei 2002 09:34 schreef erik0666 het volgende:
Nog even een aanvulling. Ik heb het ding aangesloten en getest en hij bevalt uitstekend! Er zit zowel composite als rgb op en zelfs een optische uitgang! De beeldkwaliteit is prima en het geluid ook. Hij speelt ook SVCD's af. Het regiovrij maken is tot nu toe nog niet gelukt.
Bovenstaand trucje werkt dus niet? jammer.

De optische uitgang is neem ik aan de DD5.1/DTS uitgang ?
Ik blijf het vreemd vinden dat er helemaal niets over dit apparaat te vinden is op internet.

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-03 22:18
Wat ik deed om de regio code van mijn Provision (Blokker) op te zoeken:

- Zoek in de lijst van een universele afstandsbediening de code op van jouw speler (bijv op http://www.oneforall-int.com/pdf/700631.pdf )
- Kijk bij de andere dvd spelers naar dezelfde code en zoek die op bij http://www.vcdhelper.com
- zoek daar naar een hack en probeer die uit.

Zo kwam ik er ook achter dat die Provision dezelfde afstandsbedieningscode heeft als de veel duurdere Revoy en dat dat ding Denver in Denemarken heet, Wesder in Frankrijk en Bush in Engeland. Duurt even maar je hebt wel Eur 10,- bespaard (zo duur kostte hij regiocode vrij)

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:48

Jag

Geen requests voor of links naar gehackte firmwares aub.

• Rudi Vader
Op donderdag 02 mei 2002 23:41 schreef Jag het volgende:
Geen requests voor of links naar gehackte firmwares aub.
Zucht.... ze noemen het daar een hack maar ze geven alleen de verborgen code op de afstandsbediening voor een hidden menu. Absoluut GEEN hacks!!!!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Een beetje laat, maar toch een oplossing :

Je moet Mediamarkt ff bellen.
Je krijgt dan een CD thuis gestuurd waarmee je hem regiovrij kan maken.

Have fun ;)

Schijnt dat ze een paar duizend van die dingen binnen hebben gekregen, en niet de tijd hadden om ze allemaal regiovrij te maken.
In Rotterdam hadden ze 2 stapels, eentje die wel regiovrij was en die andere niet.

Dus voor de mensen die hem nog willen halen: Eerst aan zo'n verkoper vragen of de speler wel regiovrij is. En anders om zo'n CD vragen.

En nou niet allemaal zo'n ding halen, ik eerst! :)

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 16:01 schreef CitrusJuicer het volgende:

Have fun ;)

Schijnt dat ze een paar duizend van die dingen binnen hebben gekregen, en niet de tijd hadden om ze allemaal regiovrij te maken.
In Rotterdam hadden ze 2 stapels, eentje die wel regiovrij was en die andere niet.

Dus voor de mensen die hem nog willen halen: Eerst aan zo'n verkoper vragen of de speler wel regiovrij is. En anders om zo'n CD vragen.

Is er ook iets bekend over de kwaliteit van dat apparaat?

Verwijderd

Ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen met dat apparaat.
Ik wil hem eigenlijk morgen gaan halen. Een vriend van mij heeft hem en is er zeer tevreden over. Ding speelt alles wat ie erin stopt met prima beeld, alleen hij heeft hem niet aan een 5.1 setje hangen maar een stereo. Stereo geluid is prima volgens hem maar hoe is 5.1??

• Rudi Vader
Op maandag 06 mei 2002 16:01 schreef CitrusJuicer het volgende:

Have fun ;)

Wel geinig.... in Amsterdam moet je Eur 10,- voor de regiovrije versie betalen. Dus de goedkope kopen en dan om een cdtje zeuren.... lachen!

• sverzijl
Ik krijg net een foldertje van MediaMarkt binnen en daarop staat dat ie regio-vrij is en 119 euro kost. Geen 10 euro extra in ieder geval.

• sverzijl
Op dinsdag 07 mei 2002 15:31 schreef Snokkie het volgende:
Ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen met dat apparaat.
Ik wil hem eigenlijk morgen gaan halen. Een vriend van mij heeft hem en is er zeer tevreden over. Ding speelt alles wat ie erin stopt met prima beeld, alleen hij heeft hem niet aan een 5.1 setje hangen maar een stereo. Stereo geluid is prima volgens hem maar hoe is 5.1??
Kan weinig mee mis zijn lijkt me aangezien er een optische+coaxiale uitgang op zit om hem aan je 5.1 DTS/DD decoder/versterker te hangen. t apparaatje zelf zal dus niet zelf de 5.1 decoding doen maar simpelweg het digitale signaal doorsluizen naar je versterker.

• galaxy3000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07-2025
hoe is de mp3 afspeelmogelijkheid? kun je een disc inzetten met verschillende folders?
leest het dan ook de onderliggende folders of moet je alles rechtstreeks op de cd branden zonder folders?

En hoe gaat het forwarden naar nummers ?

Verwijderd

Hij leest keurig netjes sub-folders uit en skippen naar nummers gaat ook prima...volgens die vriend dan

• galaxy3000
Op dinsdag 07 mei 2002 20:48 schreef Snokkie het volgende:
Hij leest keurig netjes sub-folders uit en skippen naar nummers gaat ook prima...volgens die vriend dan
bedankt voor je reactie, ik ga hem morgen zeker halen >:)

• kweenie
  • Laatst online: 24-02 07:02
Ik ga hem morgen ook even halen, lijkt me een leuk "speeltje" :9~

Verwijderd

ondersteunt de deawoo ook ID3-tags bij mp3?????

Verwijderd

Niet allemaal tegelijk.....Ik eerst >:)

Over die ID-3 tags...ik zou het niet weten..zal het ff navragen maar ik denk het niet.

Verwijderd

Waneer komt in Eindhoven een mediamarkt $*#@µ*!!!! :( :(

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand een plaatje van deze dvd speler trouwens speelt hij alle svcd's goed af. Ik kwam daarnet bij het zoeken van een plaatje een forum tegen waar iemand problemen had bij het spelen van svcd's

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 14:25

JaWa

zie hier een icon

hmm 119 euro valt zelfs binnen mijn budget..
morge mischien toch maar langs MM bij de Arena

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• galaxy3000
Op woensdag 08 mei 2002 01:18 schreef B0MBACI het volgende:
Heeft iemand een plaatje van deze dvd speler trouwens speelt hij alle svcd's goed af. Ik kwam daarnet bij het zoeken van een plaatje een forum tegen waar iemand problemen had bij het spelen van svcd's
Ik kwam bij ebay deze kavel tegen met plaatje van de Daewoo >:)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1350961084

Hier een aantal reviews gelezen (zie hieronder) negatief van www.kieskeurig.nl gebruikers :r

Ik kopieer en plak effe de ervaring van de gebruiker

"Euh, Ik heb 3 examplaren van de 8000F gehad, heb de laatste vandaag terug gebracht naar de MM ( ook Rijswijk) omdat ook deze het niet deed. varieerde van het niet afspelen van MP-3 tot het volledig crashen van het beeld en oh ja 1 deed het 1 volle DVD om daarna niet meer aan te gaan. Heb nu een Samsung M105, maar die krijgen ze ook terug, is al reeds eerder gebruikt geweest bij die ..$#@-winkel."

Maar toch ga ik hem halen omdat er 2 jaar garantie op zit, ik zie het wel MM doet toch niet moelijk bij terug brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net een mailtje van de Media Markt dat de CD in Amsterdam inderdaad 10 Euro kost. Daar ga ik toch even over zeuren dan. Het blijft trouwens een prima apparaat. Ik heb een SVCD van Lord of the Rings die ik op mijn PC niet kan draaien maar die door de speler probleemloos wordt gepakt. Hij ondersteunt alleen geen id3 tags (wel filenamen).

Verwijderd

Hmmzz,
klinkt interessant...Als me pa zo thuis is hem ff overhalen om naar de MM bij de Arena te gaan >:) Zijn er daar nog wel genoeg van die dingen trouwens? Ik hoor dat heel veel mensen hem gaan halen...

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Maar even los van www.kieskeurig.nl....voor degenen die 'm hebben aangeschaft...hoe is de kwaliteit van dat apparaat?

• galaxy3000
Op woensdag 08 mei 2002 15:44 schreef Walkman het volgende:
Maar even los van www.kieskeurig.nl....voor degenen die 'm hebben aangeschaft...hoe is de kwaliteit van dat apparaat?
Ik heb het apparaat vandaag gekocht en ik moet zeggen hij is goed !! :7

Alle formaten worden goed herkend en goed afgespeeld. Voor zo'n bedrag heb je echt waar een mooi goed werkende apparaat. Alle cd's die ik instopte werkte feilloos. Mp3 cd's ook geen probleem hij scant de cd waarnaa je een soort windows explorer krijgt op je scherm hierin kun je scrollen door de verschillende folders en de mp3's worden goed afgespeeld. 8-)

Mijn mening is dan ook kopen die handel is geen geld voor zo iets.

P.s ik heb het apparaat in Rotterdam gekocht, bij aanschaf krijg je de cd om het apparaat regiovrij te maken gratis erbij met instructie. Dus waarom ze in Amsterdam geld vragen is mij niet duidelijk. :?

• mno
  • Laatst online: 22:54

mno

Op woensdag 08 mei 2002 23:33 schreef galaxy3000 het volgende:
Ik heb het apparaat vandaag gekocht en ik moet zeggen hij is goed !!
Zit er ook een RGB-uitgang via scart op?
Alle formaten worden goed herkend en goed afgespeeld.
Nog ff wat vragen ;):

-In hoeverre heb je getest met VCD's en SVCD's?
-Waren er geen haperingen met die formaten? Kon je alles doorspoelen en terugspoelen (vaak een heikel punt bij SVCD)?
-Heb je geen last van synchronisatieproblemen bij VCD/SVCD (geluid eerder of later dan beeld)?
-Kan hij overweg met VBR-mp3's?

Gewoon rösti

Verwijderd

HALLO!!!!

Ik heb ook zo'n ding gehaald en hij werkt prima!!! Hij vreet zelfs losse gebrande mpg files... een hele mooie funktie. Alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

- SVCD'S lopen niet altijd helemaal sync... niet erg... maar voor de kenners is dit irri

- Sommige mp3's word de eerste seconde afgehakt... schijnt te verhelpen zijn met Firware

- Niet Regiovrij.... schijnt te verhelpen met Firmware

- De Mpeg decoder die erin zit is niet optimaal... maar schijnt te verhelpen zijn met Firmware

- Waar is die Firmware...????

Is niemand zo slim geweest om dit cdtje online te zetten...? Want firmware hoort overigens gratis te zijn en hoor je niet voor te betalen... Dus als iemand mij kan helpen aan dit cdtje GRAAG..,. :)

• sverzijl
Op donderdag 09 mei 2002 18:43 schreef Masterius het volgende:
HALLO!!!!

Ik heb ook zo'n ding gehaald en hij werkt prima!!! Hij vreet zelfs losse gebrande mpg files... een hele mooie funktie. Alleen heb ik wel een paar opmerkingen:

- SVCD'S lopen niet altijd helemaal sync... niet erg... maar voor de kenners is dit irri
Continu niet in-sync, of af en toe wel en af en toe niet ?
(volgens mij hoef je echt geen 'kenner' te zijn om je hieraan te irriteren hoor:)
- Sommige mp3's word de eerste seconde afgehakt... schijnt te verhelpen zijn met Firware

- Niet Regiovrij.... schijnt te verhelpen met Firmware
Vreemd, staat in de mediamarkt-folder duidelijk dat ie regiovrij is. Foldertje mee en de CD gratis ophalen dus.
- De Mpeg decoder die erin zit is niet optimaal... maar schijnt te verhelpen zijn met Firmware
define 'niet optimaal' ?

Verwijderd

-->> define 'niet optimaal' ?

Nou ik heb ook een realmagic en die speelt de films veel beter af. Ook heb ik een Samsung en een Raite 715 gehad die het allemaal wel wat beter weergaven. Bij donkere scenes heeft de 800F wat dithering wanneer dit smooth hoort te zijn... ook SVCD zijn duidelijk slechter met meer zichtbare artifacten... Ik heb dit nl getest op Realmagic en Daewoo.

en de svcd's zijn niet echt erg "out of sync", echt maar heel weinig en ik ben iemand die mij dus hier wel aan irriteerd. En geloof me een een leek ziet dit echt niet.

Staat dat er echt in de folder Regiovrij... is mij niet eens opgevallen. Maar nog niemand die mooie firmware online gezet?

• sverzijl
Op donderdag 09 mei 2002 19:18 schreef Masterius het volgende:

Staat dat er echt in de folder Regiovrij... is mij niet eens opgevallen. Maar nog niemand die mooie firmware online gezet?
Ja kijk maar :

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2605418702

• sverzijl
Op donderdag 09 mei 2002 19:18 schreef Masterius het volgende:

Nou ik heb ook een realmagic en die speelt de films veel beter af. Ook heb ik een Samsung en een Raite 715 gehad die het allemaal wel wat beter weergaven. Bij donkere scenes heeft de 800F wat dithering wanneer dit smooth hoort te zijn... ook SVCD zijn duidelijk slechter met meer zichtbare artifacten... Ik heb dit nl getest op Realmagic en Daewoo.
Jammer. Dan houd ik het voorlopig maar bij mn ATI8500 TV-out (goed genoeg, alleen wat onhandig in het gebruik. Heen en weer lopen naar PC/huiskamer of met laptop remote inloggen enzo)

Verwijderd

Goh...

Ik zie het.... bedankt... voor de folder... Ik ga gauw naar de MM om ff te klagen... goed idee... :)

Maar hij echt de moeite waard hoor om te kopen, want alle negatieve punten vallen weg na dat cdtje van de MM...

• sverzijl
Op donderdag 09 mei 2002 19:45 schreef Masterius het volgende:
Goh...

Ik zie het.... bedankt... voor de folder... Ik ga gauw naar de MM om ff te klagen... goed idee... :)

Maar hij echt de moeite waard hoor om te kopen, want alle negatieve punten vallen weg na dat cdtje van de MM...
Hoe weet je dat dit door nieuwe firmware opgelost is ?

laat anders even weten wanneer je die nieuwe firmware erop gezet hebt.

Verwijderd

Nou ik ga morgen naar de MM en zal het ff proberen. Ik zal direct daarna kijken of het echt beter is. :)

Heeft iemand trouwens al MiniDVD getest op deze machine...? Ben wel benieuwd of dit ook werkt...

• galaxy3000
ik heb voor de mensen die geen cd hebben om het speler regiovrij te maken, het benodigde bestand online gezet. Je kunt het via het onderstaande link downloaden *D

http://teleforum.virtualave.net/download/8000f.zip

Ik blijf zeggen dat het een goede speler is geen spijt van, vooral als je naar de prijs kijkt.

Het bestand downloaden uitzippen, op cd zetten hierna het speler aanzetten, dan de cd instoppen, op het scherm komt de melding bank 30.rom dit is het bestand om het regiovrij te maken. Na het inladen van het bestand komt op het scherm dat de dvd uitgezet wordt. De cd komt uit de lade, zet de speler weer aan en je hebt een regiovrij speler.

Veel succes mensen.

Verwijderd

Wow...

Bedankt man... Kijk zo hoort het... Ik denk dat je heel veel mensen hiermee blij gaat maken. Ben zelf namelijk al 3 dagen opzoek naar dit en heb nix gevonden alleen maar dat dus andere mensen hetzelfde probleem hebben. THX :)

Verwijderd

Euhm... backup's van audio-cds slikt ie niet.

• mno

mno

Op vrijdag 10 mei 2002 20:42 schreef Gregole het volgende:
Euhm... backup's van audio-cds slikt ie niet.
De Daewoo slikt zeker wel backup audio-cd's. Wat jij zegt klinkt meer als een Sony probleem.

Gewoon rösti

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 18:03 schreef mno het volgende:

[..]

De Daewoo slikt zeker wel backup audio-cd's. Wat jij zegt klinkt meer als een Sony probleem.
Ik, heb t toch echt over die Daewoo 8000F. Misschien ligt t aan t type (kleur) van de cd's.

Verwijderd

Hebben al meer mensen deze speler inmiddels gekocht ? Hoe is de beeldkwaliteit ?
Ik zag hem bij de mediamarkt op een TV aangesloten staan en daar zag het beeld eruit alsof het op een soort raster geprojecteerd was... heel vreemd :? , maar dat kan ook de TV geweest zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Cd'tje doet het inderdaad uitstekend. Ga wel even klagen bij de Mediamarkt omdat ze me 10 Euro hebben afgezet. Het is me trouwens opgevallen dat als je de la opent er een icoontje van een DVD-rom (inbouw dus) wordt getoond. Zou er dezelfde firmware worden gebruikt? Wellicht vallen er nog meer leuke dingen te doen met dit apparaat (afspelen van andere bestanden dan MP-3, misschien een emulatortje voor SNES of Megadrive (zoiets bestaat al). :9)

• mno

mno

Op maandag 13 mei 2002 10:21 schreef Gregole het volgende:
Ik, heb t toch echt over die Daewoo 8000F. Misschien ligt t aan t type (kleur) van de cd's.
Heb je het zelf geprobeerd of heb je het van horen zeggen? In het eerste geval zou ik er mee terug gaan, want dan heb je gewoon een slecht exemplaar. Ik heb het net even getest met de volgende merken CDR's (zonder echt op kleuren te letten):
Taiyo Yuden, Philips Premium Silver, Philips Professional, TDK, Lenco, Arita, Lifetec en een merkloos gouden ding. Speelden allemaal zonder problemen.

Gewoon rösti

• mno

mno

Op maandag 13 mei 2002 13:02 schreef erik0666 het volgende:
Cd'tje doet het inderdaad uitstekend.
Was het bij jou ook zo dat ie na het flashen geen melding gaf maar alleen wat vreemde tekentjes? Bij mij en bij die van een vriend wel. Na uitzetten en weer aanzetten was hij wel gewoon regiovrij.
Het is me trouwens opgevallen dat als je de la opent er een icoontje van een DVD-rom (inbouw dus) wordt getoond. Zou er dezelfde firmware worden gebruikt? Wellicht vallen er nog meer leuke dingen te doen met dit apparaat (afspelen van andere bestanden dan MP-3, misschien een emulatortje voor SNES of Megadrive (zoiets bestaat al).
Hehe, klinkt leuk maar ik denk van niet. Daar heb je toch meer voor nodig dan alleen een DVD-drive. Ze hadden denk ik gewoon een leuk logo-tje nodig en hebben deze maar gebruikt.

Gewoon rösti

• mno

mno

Op maandag 13 mei 2002 11:00 schreef Mamasu het volgende:
Hebben al meer mensen deze speler inmiddels gekocht ? Hoe is de beeldkwaliteit ?
Ik vind de beeldkwaliteit goed. Ik heb hiervoor een Philips 712 en een Pioneer 444 gehad en ik merk niet echt verschil qua DVD. Het verschil zal er misschien wel zijn maar het is voor mij niet duidelijk op mijn 4:3 Sony TV (ik heb trouwens pas 1 DVD geheel bekeken).

Verder bevalt van de bovengenoemde spelers de Daewoo mij absoluut het beste. Vooral omdat ik vrij veel VCD/SVCD afspeel en dat doet deze helemaal goed, waar de andere merken vaak oversloegen en synch-problemen kregen. En nee, ik brand niet met EZCD of Nero ;)

Gewoon rösti

Verwijderd

Topicstarter
Nog even teruggeweest naar de Mediamarkt en keurig mijn 10 Eurootjes teruggehad. Toch netjes van die Mediamarketeers. *D

• mno

mno

Op dinsdag 14 mei 2002 19:39 schreef erik0666 het volgende:
Nog even teruggeweest naar de Mediamarkt en keurig mijn 10 Eurootjes teruggehad. Toch netjes van die Mediamarketeers. *D
Erick: Was het bij jou ook zo dat ie na het flashen geen melding gaf maar alleen wat vreemde tekentjes? Bij mij en bij die van een vriend wel. Na uitzetten en weer aanzetten was hij wel gewoon regiovrij.

Gewoon rösti

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 20:56 schreef mno het volgende:

[..]

Erick: Was het bij jou ook zo dat ie na het flashen geen melding gaf maar alleen wat vreemde tekentjes? Bij mij en bij die van een vriend wel. Na uitzetten en weer aanzetten was hij wel gewoon regiovrij.
Klopt bij mij ook. Ik heb hem voor de zekerheid opnieuw geflasht en kreeg toen keurig te zien dat de dvd gereset moest worden of iets in die richting en toen ging hij vanzelf op standby en spuugde ik meen het cdtje ook uit.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij mij deed ie dat ook. Toen heb ik hem opnieuw geflashed. Hij doet het nu verder uitstekend. Ik heb trouwens gemerkt dat de random functie bij MP3 afspelen niet erg goed is. Ik heb een cd met 180 nummers en hij kiest er zo'n 10 uit en speelt die af.

• mno

mno

Op zondag 19 mei 2002 14:40 schreef erik0666 het volgende:
Ja, bij mij deed ie dat ook. Toen heb ik hem opnieuw geflashed. Hij doet het nu verder uitstekend. Ik heb trouwens gemerkt dat de random functie bij MP3 afspelen niet erg goed is. Ik heb een cd met 180 nummers en hij kiest er zo'n 10 uit en speelt die af.
Ik heb hem inderdaad ook opnieuw geflashed en toen kwam er wel een normale melding. Random MP3 heb ik niet geprobeerd. Ik heb wel een cd-tje afgespeeld met MP3's en wat mpeg-filmpjes er tussendoor, en dat speelde hij gewoon keurig af.

Gewoon rösti

Verwijderd

ikke naar de MediaMarkt na al die mooie berichten en daar staatie: SUPERAANBIEDING maar wel voor € 149,-
dan maar niet dus

• mno

mno

Op vrijdag 24 mei 2002 21:33 schreef robbydoes het volgende:
ikke naar de MediaMarkt na al die mooie berichten en daar staatie: SUPERAANBIEDING maar wel voor € 149,-
dan maar niet dus
Da's balen voor je, maar toch is Eur149 nog een hele redelijke prijs denk ik. Bij welk filiaal was je?

Gewoon rösti

Verwijderd

rotterdam centrum

Verwijderd

:+ Fantasitsch :+

Na het downloaden en branden was inderdaad het enige probleem wat ik nog had verholpen, bedankt jongens! Verder is mijn Daewootje perfect, speelt alles af en ik ben blij dat ik niet terug hoef naar die $#%$#%#$@#$(*D MediaMarkt! Die zaak is top, maar je moet niet terug hoeven met je product, dan ben je echt de klos!

Maarre.. thanks voor de 8000f.zip guys!
Pagina: 1