A7V + Duron probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 20:23
Mijn A7V + Duron600 loopt na 10 sec al vast.
Alles staat als standaard ingesteld.
Hoe kan dit?

Kan dit een voeding probleem zijn? (ik heb 230w voeding)

Ik heb een V6800 + Soundblaster Live + Netwerkkaart.

Als ik al de kaarten eruit haal behalve V6800
loopt ie nog steeds vast.

Wie helpt mij?

Wie kan mij helpen

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Yep, is waarschijnlijk je videokaart. V6800 is een Geforce 1 (zoals je zelf uiteraard weet). Hier zijn inderdaad problemen met de Athlon processors. (Ook de Duron is een Athlon, zij het met minder cache bla, bla, bla). Probeer eens een AGP kaartje van iemand anders te lenen. Als ie het dan wel doet weet je het zeker. Als je hem met een andere Geforce 1 kunt testen en hij loopt alweer vast, dan weet je het zeker.

I think, therefor I am.....I think.

Verwijderd

Voeding is inderdaad mogelijk, maar het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld fast writes aan hebt staan geloof ik ,somebody correct me on this one, maar ook jevia 4in1 drivers wel installeren he!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
v6800 werkt hier ok op een A7V dus dat lijkt mij het probleem niet. Misschien nog wat stoeien in de bios, en idd 230W is wat weinig.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Hier een V6600 werkend op een A7V, fast write uitzetten in de bios!!! Ennuh koop een 300 Watt voeding, scheelt een hoop gekl**t. >:)

Verwijderd

Heb ook A7V, duron 650, V6800, netwerk, sound, 250W voeding. Wel BIOS 1004C installeren. Heb ook detonator 6.26 draaien. Fast Write staat aan. Zelfs Byte Merge en dat schijnt weer niet goed te zijn. Heb alleen soms vreemd verschijnsel met Plexwriter 12x10x32. BIOS zegt soms dat hij de tweede master niet kan vinden, dan moet ik op F1 drukken.
Pagina: 1