Dect telefoon en opladen

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen de philips kala 200 vox.
Lekker aparaatje met nummerherkenning, antwoordaparaat en allemaal leuke extraatjes. Het werk allemaal prima. Mijn vraag is, kun je deze telefoons gewoon iedere nacht op het oplaadstation leggen zonder je batterijen te verkloten?
Er zitten 2 oplaadbare AA 600 maH batterijen in.
Of moet je wachten tot ze bijna leeg zijn en dan opladen? Ik heb eens batterijen van een mobiel verkloot door ze iedere nacht op te laden, vandaar mijn vraag.Ik weet niet zoveel van deze materie :D

xMouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45892

op zich kan het geen "kwaad", maar als je altijd op de oplader laat staan worden de batterijen lui. De gesprekstijd wordt dus steeds korter.
Laat dat ding dus gewoon naast de lader liggen en laad op als hij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op woensdag 01 mei 2002 12:52 schreef xMouse het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen de philips kala 200 vox.
Lekker aparaatje met nummerherkenning, antwoordaparaat en allemaal leuke extraatjes. Het werk allemaal prima. Mijn vraag is, kun je deze telefoons gewoon iedere nacht op het oplaadstation leggen zonder je batterijen te verkloten?
Er zitten 2 oplaadbare AA 600 maH batterijen in.
Of moet je wachten tot ze bijna leeg zijn en dan opladen? Ik heb eens batterijen van een mobiel verkloot door ze iedere nacht op te laden, vandaar mijn vraag.Ik weet niet zoveel van deze materie :D
Heb al een aantal jaren de voorloper van de Kala (Xalio) en die ligt gewoon iedere nacht op de oplader. Ben nog met de eerste set batterijen bezig en merk geen slijtage. Wel om de paar maanden helemaal leeg bellen en opnieuw opladen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 12:59
beste gewoon leegbellen en heropladen en dat continu verbeterd ook de levensduur van je batterijen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-05 18:30

Gulli

100% Unwiderstehlich

De meeste nieuwe modellen hebben tegenwoordig NiMH (Nikkel Metaal Hydride) batterijen, daarbij maakt het niet uit of je hem steeds weer oplaadt, bij gewone batterijen zoals in de Kala is het beter om ze eerst nagenoeg leeg te bellen alvorens ze weer op te laden.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

we hebben ook zo`n philips ding en die kijkt zelf of hij vol of leeg is is hij leeg gaat tie laden is hij vol doet hij dat niet.

euhmmmm

Pagina: 1