Vind je dat ook van Carmageddon ?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ze hoeven het van mij niet te verbieden. Het zal waarschijnlijk net zo'n spel als carmageddon worden. veel bloed en veel commotie, terwijl het spel zelf erg slecht is. Ik vond carmageddon zeer zeer matig.
Verwijderd
Hoe groffer hoe beter.
We zijn toch al zo'n stelletje watjes als zijnde Nederlander.
Maarreh et zal idd wel niet veel soeps worden, maar daarom wil ik et wel proberen
We zijn toch al zo'n stelletje watjes als zijnde Nederlander.
Maarreh et zal idd wel niet veel soeps worden, maar daarom wil ik et wel proberen
Dit is leuk, weer eens wat nieuws...dat er weer zo over gezeikt gaat worden snap ik niet, we rijden mekaar plat met Carmageddon, we slopen mekaar uren online met SOF, Quake, UT en HL maar over een paar kleine 2D hooligans krijg je weer gezeur.
Zolang mensen achter de pc zitten heb je er op straat geen last van zeg ik altijd maar weer (Goed excuus om weer een game te starten
).
Zolang mensen achter de pc zitten heb je er op straat geen last van zeg ik altijd maar weer (Goed excuus om weer een game te starten
'T filmpje ziet er best uit!!
De M.E. en de juten afmaken..,winkels plunderen en vooral knokken met de tegenpartij!!
Ook lachen is het gek maken van je groep door ze bier en drugs te voeren,dan kun je aardige gevechten krijgen met een man of 100(kijk maar op 't filmpje)...
Je kan 't filmpje downloaden op www.hooligans-thegame.com
De M.E. en de juten afmaken..,winkels plunderen en vooral knokken met de tegenpartij!!
Ook lachen is het gek maken van je groep door ze bier en drugs te voeren,dan kun je aardige gevechten krijgen met een man of 100(kijk maar op 't filmpje)...
Je kan 't filmpje downloaden op www.hooligans-thegame.com
Wat vergeten wordt, is dat hooliganisme een maatschappelijk probleem is. Om daar nu een spel van te maken, waarin het juist de bedoeling is, om de hooligan uit te hangen, daar ben ik nou niet echt razend enthousiast over. Een spel, waarin je zoveel mogelijk vrouwen moet verkrachten, dat zou ook cool zijn??
Ik zie een fundamenteel verschil tussen spellen, zoals UT, Halflife, CS, Quake3 etc, en Hooligans:Storm over Europe. Gaat het in de eerst genoemde spellen over fictionele situaties, niet persoonlijk en niet bestaand, het spel Hooligans etc.... maakt gebruik van een bestaande situatie, het hooliganisme, waar niemand hier nu echt enthousiast over kan zijn, althans dat hoop ik. Spellen zoals Wolfenstein hebben uiteraard ook een link met de realiteit, maar oorlogssituaties vind ik andere koek, dan dit 'zinloos' geweld. Daarom heb ik geen probleem met de Return to Castle Wolfenstein.
Ik zie een fundamenteel verschil tussen spellen, zoals UT, Halflife, CS, Quake3 etc, en Hooligans:Storm over Europe. Gaat het in de eerst genoemde spellen over fictionele situaties, niet persoonlijk en niet bestaand, het spel Hooligans etc.... maakt gebruik van een bestaande situatie, het hooliganisme, waar niemand hier nu echt enthousiast over kan zijn, althans dat hoop ik. Spellen zoals Wolfenstein hebben uiteraard ook een link met de realiteit, maar oorlogssituaties vind ik andere koek, dan dit 'zinloos' geweld. Daarom heb ik geen probleem met de Return to Castle Wolfenstein.
Verwijderd
't ziet er wel grappig uit. Als ik zo op die site kijk ziet het spel er goed uit. Het is trouwens ook een parodie, en geen serieus spel hoor.
Het spel zal wel weer door de negatieve media molen worden gehaald en bekrompen politici zullen weer uit hun vel springen. En aangezien alle publiciteit goede publiciteit is zal het spel ook wel goed verkopen
En mensen die het spel zondermeer willen verbieden moeten maar naar een landje verhuizen waar "vrijheid van meningsuiting" niet zo belangrijk is.
Het spel zal wel weer door de negatieve media molen worden gehaald en bekrompen politici zullen weer uit hun vel springen. En aangezien alle publiciteit goede publiciteit is zal het spel ook wel goed verkopen
En mensen die het spel zondermeer willen verbieden moeten maar naar een landje verhuizen waar "vrijheid van meningsuiting" niet zo belangrijk is.
Wekkel dat is natuurlijk krom gepraat he, dat nazi's afschieten ok is en hooligans slopen niet. Zolang het een spel is is er niks aan de hand (natuurlijk die extreme dingen watje noemt als verkrachting e.d. daargelaten), en het is ook geen hooligans alla SOF, maar gewoon een paar mannetjes in 2D zoals C&C (of was dat ook niet correct? Allies vs Russen).
Verwijderd
Wekkel, maak je niet druk. Carmageddon zorgde ook voor zoveel commotie en toen het spel uit was was er niet aan de hand.
Je weet al bij voorbaat dat dit een slecht spel wordt. Zo gauw een spel uitkomt waarbij de gameplay niet centraal staat, maar het onderwerp waarover het spel gaat, is het maar een kort leven beschoren.
Je moet je meer zorgen maken over de trieste lui die zulke spellen kopen. Ach ja, er zijn ook mensen die spellen van Davilex kopen.
Je weet al bij voorbaat dat dit een slecht spel wordt. Zo gauw een spel uitkomt waarbij de gameplay niet centraal staat, maar het onderwerp waarover het spel gaat, is het maar een kort leven beschoren.
Je moet je meer zorgen maken over de trieste lui die zulke spellen kopen. Ach ja, er zijn ook mensen die spellen van Davilex kopen.
Het is niet voor niets, dat ik mijn kritiek op het spel verpak in de woorden "dat ik er niet echt razend enthousiast over ben". De grens wat nog net wel kan en wat net niet kan is vaag. Ik zeg dan ook niet, dat het spel verboden moet worden of zo, maar dit vormt voor mij een beetje de grens, van wat nog betamelijk is. Carmageddon is wat dat betreft veel surrealistischer en 'niet echt'. Iedereen trekt die grens op een andere plek, daar heb ik ook respect voor. Omdat ik een spel over Hooligans niet echt geslaagd vind, wil in mijn ogen nou niet echt betekenen dat ik 'triest' zou zijn. Naar mijn mening zijn er echt wel argumenten, om DIT spel nu wel over de grens te vinden. Als mensen dat triest vinden, oke, maar zonder argumentatie daarbij komt het er uiteindelijk op neer, dat je me flamed, zonder een goed verhaal daaromtrent te houden. Ieder zijn mening, maar het wordt natuurlijk pas interessant, als er wat argumenten op tafel komen.
Verwijderd
Het lijkt me wel een geinig spel, vooral voor multiplayer. Spel zelf zal niet veel voorstellen denk ik, hoogste resolutie was 1024x768 (ik speel zelf meestal op 1280x960) als ik me niet vergis.
Het spel zal het meer moeten hebben van het omstreden karakter dan van sterke gameplay.
Leuk spel voor LAN-party
.
Het spel zal het meer moeten hebben van het omstreden karakter dan van sterke gameplay.
Leuk spel voor LAN-party
Lekker limonade gedronken en daarna kotsen en ronken..
He dat is de kuip of niet, wel realistisch spel dus 
Ok, ik kan er wel inkomen dat sommigen hier moeite mee hebben, het is natuurlijk best grof, maar dat is wel ok voor mij, het gaat mij om het spel. Maar denk dat dit net als die andere hype games wordt, SOF: vond ik maar een matig spel, Carmageddon was gewoon slecht, na een uurtje mensen plat rijden kende je alle grappen wel zo'n beetje. Denk dat net zo wordt.
Ok, ik kan er wel inkomen dat sommigen hier moeite mee hebben, het is natuurlijk best grof, maar dat is wel ok voor mij, het gaat mij om het spel. Maar denk dat dit net als die andere hype games wordt, SOF: vond ik maar een matig spel, Carmageddon was gewoon slecht, na een uurtje mensen plat rijden kende je alle grappen wel zo'n beetje. Denk dat net zo wordt.
De Kuip zit er niet in...
Er zitten geen bestaande plekken in zoals Beverwijk,of bekende voetbalstadions.
Er zitten geen bestaande plekken in zoals Beverwijk,of bekende voetbalstadions.
Die logo lijkt zeker veel op die van Feyenoord!!
Das niet leuk!!
Die filmpje hebben ze om 1 of ander reden weer van de site af gehaald,zou niet weten waarom.....
Das niet leuk!!
Die filmpje hebben ze om 1 of ander reden weer van de site af gehaald,zou niet weten waarom.....
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 23:33 schreef Angel-Eyes het volgende:
Dat symbool op die vlaggen lijkt wel erg op dat van Feyenoord.[/quote]Dan hoeven crackers niet teveel te doen om een reallife-clubs patch te maken.
Dat symbool op die vlaggen lijkt wel erg op dat van Feyenoord.[/quote]Dan hoeven crackers niet teveel te doen om een reallife-clubs patch te maken.
Heh.. drie maal raden welk spel vandaag op Isonews stond..
binnenkort ook in UW huiskamer
binnenkort ook in UW huiskamer
Pagina: 1