Toon posts:

NT netwerk 2 domeinen en relpy adres Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dat was een mond vol en nog heb ik het kort omschreven.

Wat ik heb is dit: 2 Domeinen een NT netwerk en een Exchange server.
Wat ik wil is dit: Als ik een emailtje krijg wat aan ...@domein2 is gericht en ik ben ingelogd met een gebruiker die standaard email heeft met ...@domein1 maar wel de email ontvangt die gericht is aan ...@domein2 dan wil ik dat het reply adres ...@domein2 is.

Erg verwarrend allemaal is ook erg moeilijk om uit te leggen, wanneer het niet duidelijk is hoor ik het graag.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Onder Exchange 5.5 is dit lastig, het primaire smtp adres van de hoofd mailbox wordt gebruikt als replay adres.
Je kunt met het form field het afzender en daar mee ook het replay adres kunnen aanpassen. Hiervoor moet je wel genoeg rechten hebben op de mailbox waar het e-mail adres aan hangt.
Zelf had ik meerdere adressen aan 1 mailbox hangen en om daar te bepalen met welk adres ik verstuurde had ik voor de adressen aparte contacts aangemaakt in mijn personal adresboek en outlook verteld dat hij eerst in je personal adres boek moet kijken ipv eerst in de gal te kijken.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zullen we het bij 1 topic houden?
[topic=438323/1/50]

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.