Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in het bezit van een portable minidiscspelertje van Sony, de MZR-900. Verder een heel fijn apparaatje en geweldige kwaliteit. Van het spelertje naar je oren zit ook een afstandsbediening tussen, en van het afstandsbediening naar je oren is gewoon een 3.5 stekkertje, maar dit is maar een heel klein endje kabel. Misschien een beetje onduidelijk, maar degenen die een minidiscspeler hebben weten denk ik wel wat ik bedoel.
Nu het probleem: Nu zit er een klein breukje in de ene kant van de oordopjes, tijd voor nieuwe dus. Ik bij allemaal zaken langs, of ze kunnen het niet krijgen, of jet is niet te betalen! € 40,- . Dit vind ik echt afzetterij hoor.
Weet iemand waar ik deze soort oordopjes kan bestellen?
Zou echt een uitkomst zijn. En kom nou aub niet aan met van koop oordopjes met gewone lengte en doe die ertussen. Dit werkt wel, maar is een ellende.
ALvast bedankt voor de reacties!

groeten Albert

Verwijderd

Koop oordopjes met gewone lengte en verkort ze zelf.
Dit mocht ik eigenlijk niet zeggen, maar het lost je probleem wel op. Even verkorten is geen probleem

Betaalbaar en goede lengte.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 14:39

Aidix

Geluidspietlut

Haha wat een avontuuuuuurijke oplossing. Jij hebt duidelijk nog nooit een oordopjes snoer 'gedemonteerd', daar kan je echt niets mee.

Dit is een probleem zonder oplossing, onze vriend wilt geen 40 euro uitgeven voor een set (slechte) originele oordopjes met kort snoer en hij wilt ook geen 35 euro uitgeven voor een set goede Groove oordopjes met lang snoer. Nouja, dan maar geen geluid *D

Verwijderd

Stuk draad ertussen uit knippen. Plastic manteltje beetje warm maken en eraf trekken. Klein stukje krimpkous eromheen.
Uiteinden aanelkaar solderen. krimpkous positioneren en verwarmen. Klaar is Kees.
Misschien een beetje priegelwerk. Maar is best te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 14:44 schreef Aidix het volgende:
Haha wat een avontuuuuuurijke oplossing. Jij hebt duidelijk nog nooit een oordopjes snoer 'gedemonteerd', daar kan je echt niets mee.

Dit is een probleem zonder oplossing, onze vriend wilt geen 40 euro uitgeven voor een set (slechte) originele oordopjes met kort snoer en hij wilt ook geen 35 euro uitgeven voor een set goede Groove oordopjes met lang snoer. Nouja, dan maar geen geluid *D
zijn die groove dopjes er dan wel te krijgen met verkort snoer dan? kijk als ik er op vooruit ga met het geluid wil ik er best es 35 euro tegen aangooien hoor, maar wat het probleem is, met een dik jaar dit ik er weer mee(met de originelen dan) Ik had in het verleden ook een andere md speler waar dit ook het probleem bij was.

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03 09:24

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Op woensdag 01 mei 2002 11:09 schreef Cetabever het volgende:
Hallo,
verhaaltje
groeten Albert
Wel liev O+ hoor dat je begint met hallo en eindigd met een groet, maar dat hoeft niet ;)
Uit de FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
lees dit ook even

Dit is slechts een aanwijzing om je op het goede pad te helpen, want ik zag dat je redelijk nieuw bent qua aantal posts. Veel plezier verder op GoT. :7

Ohja, je vraag om nog ff on-topic te komen, ik denk dat je zelf iets met kabeltjes moet gaan klooien of gewoon die paar centen over de balk smijten als het je teveel werk is. Succes.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 14:39

Aidix

Geluidspietlut

Sony verkoopt diverse koptelefoons met 0.4meter snoeren zie ik op www.minidisco.com
De meeste zijn wel een beetje duurder dan die eur40 die je zei maar het zijn wel goede. Alleen in nederland kopen kan wel eens een probleumpje zijn :)
[..]

zijn die groove dopjes er dan wel te krijgen met verkort snoer dan? kijk als ik er op vooruit ga met het geluid wil ik er best es 35 euro tegen aangooien hoor, maar wat het probleem is, met een dik jaar dit ik er weer mee(met de originelen dan) Ik had in het verleden ook een andere md speler waar dit ook het probleem bij was.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

De Sony MDR-E888sp heeft een kort snoer, maar is niet in Nederland te koop. Misschien bij MediaMarkt in Duitsland :? Ze kosten wel ongeveer 65-70 euro...

Dit zijn de beste oordopjes die je op het moment kan kopen (voor onder de 100 euro). Ik heb ze ook (de lp-versie dan, met lang snoertje) en het is echt een wereld van verschil met de originele, en zelfs de Sony groove dopjes...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Dat probleem heb ik ook al vele malen gehad (levensduur oordoppies = half jaar >:) )

Afbeeldingslocatie: http://www.pleer.ru/SONY-MDR-ED238ML.gif

type= MDR-ED238ML maar ik denk dat dat ook niet gaat helpen want volgens mij zit er weer een andere aansluiting op

Of je moet gewoon mazzel hebben dat ze ergens bij een winkel ze toevallig nog los liggen hebben (wat ik had :) )

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

en vanwege dit gezeur is Puk blij dat hij een basic-md (sharp md-mt15) heeft zonder al te veel extra's.. krijg je op den duur alleen maar last mee.

maar om ook nog ff wat nuttigs te zeggen: ik heb ook best lang nagedacht voor ik een portable md-recorder kocht, en vergeleken met MP3 is het grote voordeel de discjes. zo hoef je niet steeds muziek weg te gooien om er weer nieuw op te zetten, je koopt gewoon een berg MD's. Kost toch bijna niets. ook voordeel is dat je MD's rechtstreeks kunt opnemen van cd, bij mp3 moet je eerst al je cd's rippen...
en probeer maar eens een live concert van MTV/TMF op te nemen met een mp3 speler... >:)

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Ik had laatst is een meeltje naar www.mindiscworld.nl gestuurd of ze die dingen ook een keer zouden leveren en ze hoopten dat dat er ooit nog is van zou komen dus wie weet.

#StopBurningStuff

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 13:54

harlekein

Creator Owner

Als jij een mooi setje grooves koopt, wil ik die best ruilen voor mijn MD oordopjes met kort kabeltje. :D

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Op zondag 09 juni 2002 20:10 schreef Device het volgende:
Als jij een mooi setje grooves koopt, wil ik die best ruilen voor mijn MD oordopjes met kort kabeltje. :D
Je bedoelt die dingen die er standaard bij zitten die zijn toch slecht hee en ze zitten echt brak in je oor!!

#StopBurningStuff

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
zijn die grooves wel goed voor je gehoor ??? zijn die grooves bijvoorbeeld slechter voor je gehoor dan de "platte" dopjes die je nu bij de netMD krijgt ? (de voorganger van de groove)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Pagina: 1