Hallo .
Debliksem is ingeslagen bij ons thuis.
. Nu wil mijn pc dus niet meer starten
.geen lampjes geen piepjes niks
. Is nu ALLES wat er in zit kapot of niet ?
Debliksem is ingeslagen bij ons thuis.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Nee,volens mij geen overspanningbeveilign ofzo , zat in zo`n 6 stekker blok dingetje met zo`n mooi oranje schakelaartje om er stroom op zetten .Op woensdag 01 mei 2002 11:16 schreef computerboer22 het volgende:
ik denk dat je voeding + mainbord naar de maan zijn en als het tegen zit ook je cpu en geheugen. maar had je er een overspannings beveiligning op zitten. wten we meteen dat die niet werken.
Verwijderd
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Yup, volgens mij is het net zoiets als brand, alleen valt blikseminslag niet onder je brandverzekering denk ik.Op woensdag 01 mei 2002 11:36 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
offtopic:
Is dat trouwens verzekerings werk? (niet aleen dit geval, maar over het algemeen...)
Verwijderd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
valt wel onder brandschade volgens mij.Op woensdag 01 mei 2002 21:15 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Yup, volgens mij is het net zoiets als brand, alleen valt blikseminslag niet onder je brandverzekering denk ik.
Hoewel de boel wel is doorgebrand natuurlijk.
geloof het niet.. aangezien het natuurschade is.. al weet ik het niet zeker (boeren krijgen ook geen verzekeringsgeld uitgekeerd als er een overstroming is geweest ofzo_Op woensdag 01 mei 2002 11:36 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
en andere apparaten werken wel in die 6x stekkerdoos?
anders alle onderdelen vervangen idd. kijken wwat het og wel doet...
offtopic:
Is dat trouwens verzekerings werk? (niet aleen dit geval, maar over het algemeen...)
blup
Verwijderd
*insert signature here