Hoi,
Een grote irritatie...
Op een gedeelde PC hier heeft iemand MSN messenger geinstalleerd.
Zijn goed recht natuurlijk.
Op deze PC hebben we ook 2 identiteiten in Outlook Express, de hoofdidentiteit en mijn identiteit.
Elke keer als ik Outlook Express opstart opent ook gelijk MSN messenger zich.
Dat wil ik helemaal niet.
En elke keer als ik mijn mail wil checken komen alle contactpersonen van MSN messenger in mijn vakje met contactpersonen te staan in Outlook.
Dus waar ik beschaafd wat vrienden heb staan komt nu een berg vreselijke namen te staan en zoek ik me suf naar mijn vrienden.
Ik heb ze al verwijderd maar ze komen elke keer weer terug.
Hoe zorg ik ervoor dat MSN niet opstart als ik mijn mail check en hoe hou ik die namen als XxbadboyxX, //""((Killer<<\\" en nog erger, uit mijn lijst?
Groeten René
Een grote irritatie...
Op een gedeelde PC hier heeft iemand MSN messenger geinstalleerd.
Zijn goed recht natuurlijk.
Op deze PC hebben we ook 2 identiteiten in Outlook Express, de hoofdidentiteit en mijn identiteit.
Elke keer als ik Outlook Express opstart opent ook gelijk MSN messenger zich.
Dat wil ik helemaal niet.
En elke keer als ik mijn mail wil checken komen alle contactpersonen van MSN messenger in mijn vakje met contactpersonen te staan in Outlook.
Dus waar ik beschaafd wat vrienden heb staan komt nu een berg vreselijke namen te staan en zoek ik me suf naar mijn vrienden.
Ik heb ze al verwijderd maar ze komen elke keer weer terug.
Hoe zorg ik ervoor dat MSN niet opstart als ik mijn mail check en hoe hou ik die namen als XxbadboyxX, //""((Killer<<\\" en nog erger, uit mijn lijst?
Groeten René