Toen ik gister voorbij zapte op TMF en zag dat met die veranderingen binnen TMF en MTV enzow ook TMF opnieuw was vormgegeven bleef ik even hangen om te kijken. Wat mij nou wel opviel was dat een langere intro op TMF wel heel erg verdacht veel lijkt op de laatste intro van Ultrashock. Is er in de nieuwe vormgeving van TMF iets geregeld door NRG design of was er gewoon een vormgever wel heel erg geinspireerd?
Ik bedoel dus in het begin van die woorden die voorbij flitsen, en dan opeens het herkenbaarste al die tv schermpjes in zo'n 3D omgeving waar je de hele tijd tussen door vliegt en op sommige schermpjes even blijft kijken en dan een mobiele telefoon ziet ofzow,
zie:
Ultrashock en TMF
Overigens is de Belgische TMF site ook al gemaakt door NRG, en de Nederlandse TMF site niet, maar vonden dat frame wat voor de Belgische site was gebruikt wel errug mooi
...
Ik bedoel dus in het begin van die woorden die voorbij flitsen, en dan opeens het herkenbaarste al die tv schermpjes in zo'n 3D omgeving waar je de hele tijd tussen door vliegt en op sommige schermpjes even blijft kijken en dan een mobiele telefoon ziet ofzow,
zie:
Ultrashock en TMF
Overigens is de Belgische TMF site ook al gemaakt door NRG, en de Nederlandse TMF site niet, maar vonden dat frame wat voor de Belgische site was gebruikt wel errug mooi
edit:
fix url en ik bedoel ook oude tmf site, met dat frame
fix url en ik bedoel ook oude tmf site, met dat frame