Toon posts:

[Kleptop] Beeld met strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop heb ik met Windows 2000 Pro enkele problemen met het beeldscherm.
Ik heb de frequenties en resoluties al bijna allemaal geprobeerd maar hij werkt alleen als ik hem op een externe monitor aansluit. Wat kan dit zijn? :?

Verwijderd

wat voor laptop is het, wat voor scherm is het, en wat voor resolutie heeft deze?

Refresh-rates boven de 60 HZ komen bijna nooit voor, dus hoef je je niet aan te wagen.

Maar wat mij het meeste verbaast, W2000 zou je scherm eigenlijk zo moeten herkennen.

Heb je dit probleem alleen in W2000, of ook met een of andere bootflop, een ander OS, etcetera...

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Drivers

euh...ja

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 10:30 schreef Rfce het volgende:
Drivers
Dan zou het toch ook niet op de externe monitor werken?

Verwijderd

Kun je misschien wat duidelijker zijn, specificaties geven, anders gaat deze dicht.

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 11:22
Heb je een al wat ouder laptop nmet een DSN scherm ipv een TFT scherm? DSN werkt met transistor per lijn ipv TFT per pixel.
Dit levert een soort nagloeistreep op bijv in het verlengde van een Explorer window. En dat is er niet uit te halen... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 10:30 schreef abreemjathuis het volgende:
Maar wat mij het meeste verbaast, W2000 zou je scherm eigenlijk zo moeten herkennen.
Het probleem is spontaan op komen zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Acer Travelmate 613 TXC is de laptop. Zou moeiteloos op 800 x 600 moeten draaien.

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Op woensdag 01 mei 2002 10:33 schreef Robbel het volgende:

[..]

Dan zou het toch ook niet op de externe monitor werken?
Jah ok daar zit wat in... maar je geeft toch op welke monitor het is dan, en dan installeert ie die drivers... dus bij scherm is da toch ook zo.

euh...ja

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21

JWO

heb je een foto er van?

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Op woensdag 01 mei 2002 10:51 schreef Tweaker-Willem het volgende:
heb je een foto er van?
Krijg je op een foto, net hetzelfde als bij video, niet zowiezo die strepen?

euh...ja

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 10:51 schreef Tweaker-Willem het volgende:
heb je een foto er van?
Nee, ik zit nu namelijk op mijn werk en heb geen camera hier. Het is gewoon raar. Het windows opstartscherm verschijnt en ondertussen verschijnen er steeds meer zwarte strepen.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21

JWO

wil soms ook wel eens door een wat los zittende flatcable komen.. mot je em ff open maken en die kabel er ff op nieuw indoen..

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Weet je wat t ook nog kan zijn... dat de bekabeling tussen je scherm (laptop) en kaart, op de plaats van de scharnieren een beetje kaduk zijn. Dat heb ik hier namelijk ook, ik zit nu nl achter een wat oudere laptop, en om de zoveel tijd valt de beeldhelderheid weg... beelt wordt dus donketder, als ik nu wat met dat scherm beweeg doet ie t weer, dus dat kan natuurlijk ook ofnie

euh...ja

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al opgelost. Bedankt voor de hulp.
Ik heb gewoon de grafische kaart opnieuw geinstalleerd. Ligt dus inderdaad aan de drivers. Had ik niet verwacht.
Pagina: 1