Toon posts:

MP3 netwerk jukebox !

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

Ik ben op zoek naar een jukebox voor een netwerk. Het is de bedoeling dat er op 1 machine de software staat en dat andere pc alleen een controler hebben .

Sebastian

Verwijderd

Zoiets zoek ik ook, of iig iets dat centraal speelt en waarbij de andere pc's nummers toe kunnen voegen (eens kijken of ik die eeuwige ruzie's om muziek kan voorkomen >:) )

Verwijderd

Topicstarter
Ja! er was eerst mp3buddy maar dat is neit meer gratis!
Ik zoek nu naar een ander proggie !

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik weet niet of het helemaal is wat jullie bedoelen, maar er is een plugin voor winamp, waarmee je over TCP/IP de zooi kan regelen. Bij www.winamp.com kijken, plugins en dan zoeken op TCP.

Succes!

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga effe kijken bedankt ! andere suggesties altijd welkom :)

Verwijderd

Wij gebruiken hier dit proggie http://gimli.myweb.nl/index.html is allemaal wel beta maar het werkt naar behoren.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 10:24 schreef Sparhawk het volgende:
Ik weet niet of het helemaal is wat jullie bedoelen, maar er is een plugin voor winamp, waarmee je over TCP/IP de zooi kan regelen. Bij www.winamp.com kijken, plugins en dan zoeken op TCP.

Succes!
Shoutcast :? :)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Probeer eens Andromeda
www.turnstyle.com/andromeda

Is ASP/PHP wat je op de server in een dir/drive knalt. Publiceert je mediafiles dynamisch in een webpagina. werkt erg goed, geen SW op de clients anders dan een webbrowser.... erg simpel te beheren allemaal en werkt echt lekker...

Voor meer info over het gebruik:
[topic=425091]

Ik gebruik m dus in de huiskamer rechtstreeks (muziek luisteren vanaf de server) maar in de werkkamer staat een PC waarmee ik via het netwerk MP3's van de server speel...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1