Toon posts:

RC5 - Aantallen kloppen niet? of toch wel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit ff op http://stats.distributed.net/rc5-64/ te kijken en wat zien ik daar...

Onder Participating Countries http://stats.distributed.net/rc5-64/countries.html staat Nederland op de 2e plaats met 6027 personen.

Onder Top 100 Teams Overall http://stats.distributed.net/rc5-64/tlist.php3?low=1&limit=100 staat DPC (natuurlijk 8-) ) op de 1e plaats met 6253 members.

Elke wiskundige kan zien dat dit (6027 en 6253) niet dezelfde getal zijn.
Hoe komt dat?
- Zijn er bij DPC members uit andere landen :?
- Zijn er tweakers die zeggen dat ze in Timboektoe wonen maar stiekum toch in Nederland :?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Belgische Gotters bij de DPC, mensen die een verkeerde nationaliteit opgegeven hebben, dus ja der zijn van die mensen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Beide
1 er zijn dpc-ers overal ter wereld :D
2 er zijn dpc-ers die zeggen dat ze in usa of azie zitten maar gewoon in nederland wonen :+
3 er zijn nederlanders die niet bij dpc zitten :P

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 10:09 schreef EchtWel het volgende:
Zit ff op http://stats.distributed.net/rc5-64/ te kijken en wat zien ik daar...

Elke wiskundige kan zien dat dit (6027 en 6253) niet dezelfde getal zijn.
Hoe komt dat?
- Zijn er bij DPC members uit andere landen :?
- Zijn er tweakers die zeggen dat ze in Timboektoe wonen maar stiekum toch in Nederland :?
Ik ken in ieder geval 1 DPCer die niet in NL woont maar in Oman 8-)

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

En ik doe gewoon als Belg mee met DPC :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 12:09 schreef CBA het volgende:
En ik doe gewoon als Belg mee met DPC :)
Yep, er zitten wel wat belgen bij DPC (en andere nationaliteiten uiteraard, maar die zijn er wat minder denk ik)...

/me is ook Belgisch DPC'er...

offtopic:
Waar kun je precies zien uit welk land een deelnemer komt (lees : welk land hij heeft aangeduid als zijnde het land van herkomst) ? Ik zie ook wel dat ik Belgie heb aangeduid in m'n prefs (of hoe je dat ook noemt) maar hoe zie je het van de anderen ?

• CBA

CBA

Op woensdag 01 mei 2002 12:53 schreef _piranha_ het volgende:

Yep, er zitten wel wat belgen bij DPC (en andere nationaliteiten uiteraard, maar die zijn er wat minder denk ik)...

/me is ook Belgisch DPC'er...

offtopic:
Waar kun je precies zien uit welk land een deelnemer komt (lees : welk land hij heeft aangeduid als zijnde het land van herkomst) ? Ik zie ook wel dat ik Belgie heb aangeduid in m'n prefs (of hoe je dat ook noemt) maar hoe zie je het van de anderen ?
Ah _piranha_ heb je tijd gevonden om es te zoeken op dat scriptje voor stats van de Belgen binnen DPC ? :)

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 21:26 schreef CBA het volgende:
Ah _piranha_ heb je tijd gevonden om es te zoeken op dat scriptje voor stats van de Belgen binnen DPC ? :)
Ja... maar het probleem is dat ik niet weet waar precies ik het opgegeven land van herkomt kan vinden (vandaar m'n vraag in m'n post hoger)...

Dus : stel dat ik niet weet dat CBA belg is, waar vind ik dat hij 'Belgium' als land in z'n prefs heeft staan ? :?

Want voor zover ik weet kan je niet in de anderen hun prefs gaan kijken. Zou wat zijn ook >:)

• CBA

CBA

Op woensdag 01 mei 2002 22:47 schreef _piranha_ het volgende:

Ja... maar het probleem is dat ik niet weet waar precies ik het opgegeven land van herkomt kan vinden (vandaar m'n vraag in m'n post hoger)...

Dus : stel dat ik niet weet dat CBA belg is, waar vind ik dat hij 'Belgium' als land in z'n prefs heeft staan ? :?

Want voor zover ik weet kan je niet in de anderen hun prefs gaan kijken. Zou wat zijn ook >:)
Hmm, inderdaad, je kan dit precies niet zien, jammer dat ze bij de country stats, het niet mogelijk gemaakt hebben dat je er kan op klikken en dan de standings te zien van het land zoals van een team, maar met de inwoners van dat land.

Pagina: 1