Toon posts:

Wie weet een goede "Nederlandse" email-cliënt???

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede "Nederlands-talige" email-cliënt waarmee het mogelijk is om mail-relay te omzeilen???

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=482848]

Verwijderd

Topicstarter
Uhhhhhhh???? :?

Verwijderd

????? ?????

Verwijderd

Op een subtiele manier wordt je vertelt dat het niet gewaardeerd wordt om meerdere keren hetzelfde te vragen.

verkapte foei dus....

Ik hoop dat nog iemand een antwoord op je vraag wil geven.

Verwijderd

Topicstarter
Slaat dus nergens op.
Ik stel twee verschillende vragen die met een en hetzelfde onderwerp te maken hebben.
Ik wil weten hoe je MAIL-RELAY kunt omzeilen en welke NEDERLANDSE programma's ik kan gebruiken.

Ik kan moeilijk in de topic gaan zetten: Ik wil MAIL-RELAY omzeilen en ik wil graag een programma dat MAIL-RELAY kan omzeilen en hij moet ook nog in het nederlands zijn!!! |:(

Sorry hoor, maar ik hoop dat sowieso iemand iets kan ophelderen want het is gewoon een vraag hoor.

Volgens mij maken enkele personen zich hier drukker om hoe alles wordt gevraagd dan wat er wordt gevraagd :(

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 07:56

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Misschien denk je het maar, ik kan je aanraden om alles de volgende x in 1 topic te zetten, dit is nl een verkapte vorm van spam, die ze hier liever niet hebben (8>

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Wil je gaan spammen dan? STOUT!! :(

Mail om mailrelay te omzeilen zou je toch echt vanuit een mailserver moeten mailen.

Hiervoor kan je Mercury/32 mailserver (van de maker van Pegasus) gebruiken. Deze software wordt door hem gratis ter beschikking gesteld.

Linkje: http://www.pegasus-usa.com of http://www.pmail.com of http://google.yahoo.com/bin/query?p=pegasus+usa+mail&hc=0&hs=0

Ke IP adres blijft wel zichtbaar. Om dat te voorkomen kan je gebruik maken van een anonymous proxy.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wil niet zozeer spammen, maar ik wil gewoon mailtjes versturen via mijn vaste-lijn verbinding met een mail-adres van een andere provider.
Ik kan dus geen mailtjes versturen omdat MAIL-RELAY wordt toegepast op die nieuwe verbinding.
Dit is de enige reden.
In ieder geval bedankt voor de nuttige informatie.
Toch zijn er wel mensen die wel inhoudelijk reageren!

TNX *D

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 09:03

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Als die vaste lijn ook een mailserver heeft in zijn "domein", dan kan je die als smtp server gebruiken. Ik mail bijv. gewoon met zonnet account / hetnet account terwijl ik bijv. inbel bij XS4ALL.

Kwestie van je smtp / pop3 server instellen in je client.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik dus gedaan, maar dat wilde niet helemaal werken.
Uitgaande mail werkte maar voor de helft (wel te verstaan, de mailtjes naar bepaalde providers ging er maar uit), maar inkomende mail werkte totaal niet.
Heb later onze ISP gebeld maar die had niet echt veel vernieuwends.
Dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik uit op email-cliënts die geen RELAYING toepaste.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Op woensdag 01 mei 2002 10:55 schreef Wels het volgende:
Ja dat heb ik dus gedaan, maar dat wilde niet helemaal werken.
Uitgaande mail werkte maar voor de helft (wel te verstaan, de mailtjes naar bepaalde providers ging er maar uit), maar inkomende mail werkte totaal niet.
Heb later onze ISP gebeld maar die had niet echt veel vernieuwends.
Dus daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik uit op email-cliënts die geen RELAYING toepaste.
En, heb je er eentje gevonden die dat doet? Dat is natuurlijk wel interresant. Ik weet namelijk dat sommige servers geen mail versturen met de boodschap "cannot relay" maar als je een client hebt die zich daar niets van aantrekt, zou je daar omheen kunnen, of bazel ik nou wartaal?

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

De truuk is zelf een e-mail server te installeren. (Zoals in mijn post http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482847/#13374355.

Deze kan dan zelf relayen (heb je helemaal geen mailserver meer nodig).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 11:05 schreef Liam_xi het volgende:

[..]

En, heb je er eentje gevonden die dat doet? Dat is natuurlijk wel interresant. Ik weet namelijk dat sommige servers geen mail versturen met de boodschap "cannot relay" maar als je een client hebt die zich daar niets van aantrekt, zou je daar omheen kunnen, of bazel ik nou wartaal?
Ja maar het gaat hier niet om een server die geen mail kan versturen maar gewoon een pc op een vaste-lijn verbinding die niet kan versturen en ontvangen, dus waar zou ik dan omheen moeten???

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 11:07 schreef Kirpeknots het volgende:
De truuk is zelf een e-mail server te installeren. (Zoals in mijn post http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482847/#13374355.

Deze kan dan zelf relayen (heb je helemaal geen mailserver meer nodig).
Ben al bezig met downloaden!!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de replies maar heb het nu gewoon opgelost door een Hotmail-accountje te nemen.
Gaat lekker snel! *D
Pagina: 1