Toon posts:

[SuSE 8] taakbalk perikelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat er precies fout is gegaan, maar ineens was mijn taakbalk helemaal leeg. Klok, logout/vergrendel blokje etc. Alleen de startknoppen en een paar programmaikoontjes beleven over.

Nu kan ik de dingen wel terug zetten, middels rechtsklikken etc. maar alles komt dan helemaal links te staan en ik kan alleen programma icons verplaatsen. de applets niet! Dat ziet er écht niet uit zo!

help...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, laat maar. Al opgelost

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 21:58

PCR

Toch misschien leuk om te vertellen hoe je het opgelost hebt? :)

Verwijderd

Topicstarter
maar natuurlijk :- )

Er valt niet zo veel uit te leggen alleen... Ondanks al mijn gezoek had ik gewoon nog niet ontdekt dat je alles op de taakbalk (takenbalk) wel kunt verplaatsen. Bij die applets moet je dan rechtsklikken op het kleine zwarte pijltje. Ondertussen heb ik mijn eigen selectie gemaakt uit de mogelijkheden en staat alles lekker naar wens geplaatst.

Nou moet ik nog iets hebben dat ik op de zelfde manier als in windows letters met accentjes kan maken. In windows tik ik dan eerst een ' en dan de e. Als die codes onthouden dat lukt me niet.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Probeer eens iets als RechterWindowsToets+' en dan 'e', dan krijg ik é. Je kunt door de tilde, backquote en dubbele quote te gebruiken ook de andere tekens krijgen, zoals ë, è, ã, ¢ en nog wat van die dingen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.