Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
oftewel, me 2
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
On itOp woensdag 01 mei 2002 19:00 schreef Beaves het volgende:
edit: +1 van mij, je onderbouwt je mening goed
Verwijderd
Je bent zo corrupt als ik weet niet wat. Kap ermee en probeer niet als een klein kind via dit forum je posting omhoog te krijgen. Je kan duidelijk niet tegen je verlies.
Euhm dit hele forum is er voor bedoeld om mismodden te corrigeren.Op woensdag 01 mei 2002 20:19 schreef Premium het volgende:
Ho wacht nou 's ff. Nu doe je het weer. In het openbaar proberen je posting omhoog te krijgen. Jij ondersteunt het modereren toch van harte? Dan moet je niet zaniken als iemand je een keer omlaag zet.
Je bent zo corrupt als ik weet niet wat. Kap ermee en probeer niet als een klein kind via dit forum je posting omhoog te krijgen. Je kan duidelijk niet tegen je verlies.
Als dat niet goed is denk ik dat er niet veel over blijft dat we hier kunnen doen.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dat heet een draadje goedzetten en niet "in het openbaar je posting omhoog krijgen". En iedereen weet dondersgoed waar het forum zich bevind als je niet eens bent met een reactie cq. draadje, zodat je daar kunt aangeven welk draadje cq. reactie scheef (het niet op de goede score en eventueel tag staand) staat of met welke beoordeling, die de reactie heeft gekregen, je het niet eens mee bent. Beaves gebruikt dit recht met recht.Op woensdag 01 mei 2002 20:19 schreef Premium het volgende:
Ho wacht nou 's ff. Nu doe je het weer. In het openbaar proberen je posting omhoog te krijgen.
Beaves gebruikt zijn recht om aan te geven met welke draadje cq. reactie hij het niet eens mee is. Hij is het dus niet eens met welke score zijn reactie heeft gekregen (hij stond op -1 toen ik hem zag, en heb deze een score van +1 gegeven vanwege het feit dat hij zijn reactie onderbouwd, zonder flame/troll schreef en het dus niet behoort op de -1. Iedereen kan daarvoor rustig een draadje op /16 beginnen)Jij ondersteunt het modereren toch van harte? Dan moet je niet zaniken als iemand je een keer omlaag zet.
Duidelijk onder de gordel, -1 flamebait van mij aan jouJe bent zo corrupt als ik weet niet wat. Kap ermee en probeer niet als een klein kind via dit forum je posting omhoog te krijgen. Je kan duidelijk niet tegen je verlies.

Zie het bovenstaand voor uitleg.
Verwijderd
Ik zou me werkelijk dood schamen om via dit forum m'n posting omhoog te krijgen. En dan vraag je het notabene voor je eigen posting, HALLO JE EIGEN POSTING! Zielepiet.
Verwijderd
Het is gewoon de waarheid. En die flamebait van jou zal me helemaal een worst wezen. Dat afwijkende meningen hier blijkbaar niet worden getolereerd is voor jullie jammer, maar voor mij geen reden om jullie met fluwelen handschoenen aan te pakken.
* Robin telt even tot 10Op woensdag 01 mei 2002 20:29 schreef Premium het volgende:
Ik zou me werkelijk dood schamen om via dit forum m'n posting omhoog te krijgen. En dan vraag je het notabene voor je eigen posting, HALLO JE EIGEN POSTING! Zielepiet.
Ik vraag me eigelijk af waarop je doeld
Verwijderd
Dan moet je ook voor de consequenties instaan.Op woensdag 01 mei 2002 20:31 schreef Premium het volgende:
"Duidelijk onder de gordel, -1 flamebait van mij aan jou"
Het is gewoon de waarheid. En die flamebait van jou zal me helemaal een worst wezen. Dat afwijkende meningen hier blijkbaar niet worden getolereerd is voor jullie jammer, maar voor mij geen reden om jullie met fluwelen handschoenen aan te pakken.
Jah dat kan wel zijn maar sommige mensen voelen zich beledigt als iemand zijn reactie omlaag/te laag neerzet. Ik neem aan dat jij ook wel eens gaat zeiken tegen je baas als er iemand anders er met jouw ideeen vandoor gaat. Het is trouwens niet alleen dingen die te laag staan die hier aangestipt worden (zie ook deze.Ik zou me werkelijk dood schamen om via dit forum m'n posting omhoog te krijgen. En dan vraag je het notabene voor je eigen posting, HALLO JE EIGEN POSTING! Zielepiet.
Als dat zo was had je er zeker niet zo op gereageerd.Het is gewoon de waarheid. En die flamebait van jou zal me helemaal een worst wezen.
Fluwelen handschoenen zijn ook niet verplicht maar als je iemand onderuit trapt is dat nou eenmaal een belediging en daar wordt je overal op afgerekent (dus hier ook). Aan de andere kant is het zo dat hier meer verschillende meningen tevoorschijn komen als dat je zou denken. Ik moet daarentegen wel zeggen dat de meningen altijd met respect behandeld werdenDat afwijkende meningen hier blijkbaar niet worden getolereerd is voor jullie jammer, maar voor mij geen reden om jullie met fluwelen handschoenen aan te pakken.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Wat is dat voor een politiek correct gezever? Waarom zou je het als je het belangrijk vindt dat je eigen reacties op de juiste waarden ingeschat worden nalaten om dat hier te laten evalueren en eventueel te laten corrigeren. Sterker nog, AFAIK is dit forum hoofdzakelijk bedoeld om mensen die het niet eens zijn met hun moderatie een meldpunt te geven. Ik zou niet weten waarom je daar als regular dan niet terecht zou kunnen.Op woensdag 01 mei 2002 20:29 schreef Premium het volgende:
"Euhm dit hele forum is er voor bedoeld om mismodden te corrigeren."
Bij deze toch het vriendelijke verzoek om het niet zo op de man te spelen. Respect voor elkaar kunnen we toch nog wel opbrengenOp woensdag 01 mei 2002 20:29 schreef Premium het volgende:

Als dat zo is, hoop ik dat je dat ook niet van ons verwachtmaar voor mij geen reden om jullie met fluwelen handschoenen aan te pakken.
Het hele bestaansrecht van dit forum bestaat er juist om om dit soort dingen aan te geven (hetzij een positieve of negatieve verandering van reacties). Ofdat je dat nou voor een andere reaktie doet of voor jezelf is daarbij eigenlijk niet van belang.
Kex, doe es ff niet zo snel typen, joh
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Verwijderd
(Overigens, ik zit deze draad nog een keer door te lezen en ik kwam inderdaad beledigend uit de hoek. Beaves excuses daarvoor, dat was niet m'n bedoeling.)
Op woensdag 01 mei 2002 21:00 schreef Premium het volgende:
Kijk, het gaat me er niet om dat Beaves geen verstand van computers zou hebben. Nog sterker, ik heb respect voor zijn altijd goed onderbouwde meningen. Hij weet waarover hij praat en legt in begrijpbaar Nederlands de essentie uit.
Helaas kunnen we geen vergelijk maken, maar bekijk eens hoeveel hij reageert, en hoeveel van die postings hij hier neerzet voor correctie.Maar als je achter het idee van modereren staat, zul je ook moeten kunnen incasseren. En dat kan hij duidelijk niet. Ik krijg de indruk dat de Tweakers punten voor hem zo'n beetje het belangrijkste zijn wat er bestaat. Maar het kan gewoon gebeuren dat iemand je mening een keer niet goed genoeg vindt. Accepteer dat dan.

In ieder geval moet ik zeggen dat ik reakties zoals deze een stuk vriendelijker vind overkomen dan "HALLO JE EIGEN POSTING! Zielepiet."
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Persoonlijk zou ik liever hebben, dat iedereen die denkt dat zijn reactie fout staat reageert, dan dat ze dat niet doen.Op woensdag 01 mei 2002 21:04 schreef Premium het volgende:
Stel je voor dat iedereen zou reageren als z'n posting omlaag is gezet als Beaves heeft gedaan. Dan explodeert dit forum en wordt het een grote bende.
(Overigens, ik zit deze draad nog een keer door te lezen en ik kwam inderdaad beledigend uit de hoek. Beaves excuses daarvoor, dat was niet m'n bedoeling.)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
"Ik pakte mijn wijsvinger en bewoog deze is sneltreinvaart over mijn boven- en onderlip en maakte er een vreemd geluid bij."
Dat deed ik zojuist ook.
Is Nederlandse les op school toch nog ergens goed voorOp woensdag 01 mei 2002 21:00 schreef Premium het volgende:
Kijk, het gaat me er niet om dat Beaves geen verstand van computers zou hebben. Nog sterker, ik heb respect voor zijn altijd goed onderbouwde meningen. Hij weet waarover hij praat en legt in begrijpbaar Nederlands de essentie uit.
Kan ik wel, maar als ik een reactie van mij op -1 zie die absoluut geen flamebait of troll is mag ik dat hier toch wel melden?Op woensdag 01 mei 2002 21:00 schreef Premium het volgende:
Maar als je achter het idee van modereren staat, zul je ook moeten kunnen incasseren. En dat kan hij duidelijk niet.
Ik ben de laatste die begint te "zeuren" om een extra punt als ik al op +2 sta o.i.d.
Ehmm, een van de belangrijkste dingenOp woensdag 01 mei 2002 21:00 schreef Premium het volgende:
Ik krijg de indruk dat de Tweakers punten voor hem zo'n beetje het belangrijkste zijn wat er bestaat.
Doe ik ook, hij staat nu op 0 overbodig en daar kan ik mee leven, waarvoor niet, maar niet als een reactie van mij op -1 staat, want daar horen alleen flamebaits en trollen.Op woensdag 01 mei 2002 21:00 schreef Premium het volgende:
Maar het kan gewoon gebeuren dat iemand je mening een keer niet goed genoeg vindt. Accepteer dat dan.
Dat maakt toch niet uit hoe je naar mijn posts kijkt of wel? Het is niet de bedoeling dat je op naam gaat modereren.Op woensdag 01 mei 2002 21:29 schreef Premium het volgende:
Nee dit kan niet waar zijn. Ik heb even gekeken. Zit ik amok te maken tegen de nummer 1 van Tweakers