MxStream Log-On

Pagina: 1
Acties:

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Is er iemand onder de tweakers die net als ik MxStream van KPN heeft?
En heeft er iemand een manier gevonden om de inlog procedure te automatiseren.
nu moet je verbinding maken, naar de site gaan en je 2e set wachtwoorden intikken.
bvd
Jake

/edit in rood hoofd modus
laat maar...
het staat geloof ik wel op die mooie planet internet cd die ik in eerste instantie genegeerd had...
ik dacht dat er alleen maar bagger op stond

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Hay! Ik werk in de Time2Surf in Utrecht, een internetcafé van KPN dat draait op Mxstream. Wij gebruiken een programmatje dat automatisch een externe-toegangsverbinding met de ADSL modem maakt en automatisch inlogt met gebruikersnaam en wachtwoord (volgens mij op http://start.mxstream.nl of iets dergelijks). Ik kan wel ff kijken of ik het binnenkort een keer naar je kan mailen.

Byteripper.

• Jake
  • Niet online
wat er dus op die PI cd stond, dat werkt heel goed.
behalve dat je het niet automatisch kan laten draaien, en hiden, of als NT-service kan instellen
je moet dus gewoon starten en op verbind drukken, verder niets.
Als dat scripte van jouw iets wezenlijks anders doet, dus compleet zonder user-interventie kunne connencten, dan wil ik dat best wel ff uitproberen

• Thorne
  • Laatst online: 19-08 20:15

Thorne

Forrester

Bij mij hetzelfde (ik zit bij xs4all) maar die zij leveren is niet helemaal goed... nou had ik al een goeie dialer gevonden, maar die wil weten hoe de hostsite heet waarmee je inbelt (Dus zeg maar dat start.mxstream.nl paginaatje)...

Hoe moet ik dat nou weten?

>specs<

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Dat scriptje van mij hoef je alleen maar te starten (kan dus gewoon in je "opstart" groep om elke keer als je je PC aanzet verbinding te maken) en maakt verbinding, je hoeft nergens op te klikken. En er zit nog een ander scriptje bij, dat de verbinding automatisch opnieuw maakt als deze uitvalt door een storing ofzo.

Byteripper.

• Jake
  • Niet online
als je wilt, mail het dan ff naar mij: jake@dsv.nl
BVD
Jake

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

Okay, ik stuur het zo snel mogelijk. Je hebt het op z'n laatst vrijdag, want dan werk ik weer.

Byteripper.

• Jake
  • Niet online
ok thanx!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52
Als je mij dat scriptje dan ook kan meelen ben ik erg blij! (Ik neem aan dat dat ook gewoon werkt bij mijn XS4All account).

omniscale.nl

• Damien_psi
  • Laatst online: 10-03-2022
oeh ah ah ........must have!!
Zou iemand dat scripje mij dan ook even kunnen toemailen... Please?

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• Jake
  • Niet online
ehh byteripper: ik wil niet lullig doen, maar ik heb niets ontvangen...

Jake

P.S. ik kon geen betere manier vinden om het nog een keer te vragen...

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Mensen, als jullie van planet je ADSL hebben, gewoon naar www.planet.nl gaan.

Dan naar het netspeed menu ofzo, dan naar services voor gebruikers, en daar kan je dan een proggie downloaden die alles automatisch doet.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Jake
  • Niet online
alles?
bij mij moet je nog on-loggen als een gebruiker, en (als je het proggie in je start-up zet) op verbinden drukken.
Het proggie wat ik gebruik heet nsl.exe komt van Planet-CD is beta (0.90) het grootste nadeel is dat het 5 MB geheugen vreet, en ik maar 128MB (nog wel)

of heb jij een ander proggie?

• posttoast
Ik ben ook nog zoekende...

omniscale.nl

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik zoek dus mensen sie adsl hebben en mij kunnen vertellen of dit echt zo goed is....wat voor abo heb je? hoe snel gaat het downloaden en wat voor ping heb je voor spellen zoals Counter strike op de drukke tijden (17-23uur)

Ik speel CS vaak op mijn SLOWNERA en heb dan op de drukke tijden een ping van 230+ dit was vroeger 60, maar het zuigt de laatste tijd, vadndaar dat ik het wil weten.......thanx als jullie willen reageren.

The "real" Champ will always be The Champ

• Damien_psi
ik vemoed dat ik deze week me gelukkig mag noemen. Dan hoor je meer.

• posttoast
Ik hoop ook op deze week. Maarja, dat dacht ik vorige week ook. :(

omniscale.nl

• Damien_psi
ja .... maar nu is de voortgangs balk van mijn aanvraag bij planet internet weer een stapje verder gegaan.

• Damien_psi
AAAARCH!!!!
Mijn voortgangs page is vervangen door "u hebt geen aanvraag van adsl"
#*&%$*

even bellen!!

ze zeiden dat het pakket dan waarschijnlijk al opgestuurd was door kpn. En omdat het een doe het zelf pakket is is mijn voortgangs pagina afgesloten.
ik wacht het af.....

• posttoast
Ik zal voor je duimen! Laat het maar horen als je de hele zooi binnen hebt.

omniscale.nl

• Damien_psi
Hij is er en hij werkt.
ineen keer.
en hij is erg snel.
Het is alleen een paar keer voorgekomen
dat de verbinding wegvalt.
althans. de verbinding blijft wel maar je kan niet meer internetten dus na 8 minuten op F5 tehebben gedrukt dan doet hij het weer.

best kut als je aan het starcraften bent.

ik hoop dat kpn (of planet dat snel oplost)
ik heb online gegamed en dat doet het ook aardig.

morgen een uitgebreid verslagje.
must sleep now.......zzzzzzzz

• Damien_psi
Mijn conclusie van een avondje adsllen

Het begon met mijn "doe het zelf" pakket dat binnen was gekomen. de installatie verliep best aardig. Ik dacht het allemaal al te weten en ging te vlug door de installatie heen. Daardoor ging het een aantal keer mis.

Bij mijn eerste goede verbinding liep alles enorm soepel. En probeerde ik een progje te downloaden :ICQ2000b dat ging met 5 Kb/sec door mijn lijn. Niet zo snel dus.
maar een patch van UT ging weer met 29.5 Kb/sec door mijn lijn.best aardig vond ik.
Het multiplay gedeelte ging aardig (alhoewel ik geen goeroe op dit gebied ben).
st:voyager elite force ging soepel
maar met UT had hij problemen (maar een keertje geprobeert en toen liep hij vast)
ook counterstrike ging niet (maar daar ben ik echt geen expert in. dus ga er maar vanuit dat dat aan mij ligt)
het probleem begon pas op het moment dat de vebinding niets meer deed.
dit bleef 5-10 minuten zo en daarna werkte het gewoon weer.

Helaas moet ik nu weer tijd aan mijn vriendin gaan besteden dus ik kan vanavond niet bezig gaan met mijn internet urge.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 21:14 schreef Byteripper het volgende:
Hay! Ik werk in de Time2Surf in Utrecht, een internetcafé van KPN dat draait op Mxstream. Wij gebruiken een programmatje dat automatisch een externe-toegangsverbinding met de ADSL modem maakt en automatisch inlogt met gebruikersnaam en wachtwoord (volgens mij op http://start.mxstream.nl of iets dergelijks). Ik kan wel ff kijken of ik het binnenkort een keer naar je kan mailen.

Byteripper.[/quote]Zucht.... Byteripper...

Het is de bedoeling dat je eerst je telefoon pakt, mij beld en vraagt, ACE mag ik dat scrippie ff mailen... Dit scriptje is eigenlijk "verboden", ivm reclame die ze in de toekomst mislopen, dus wij mogen hem niet verspreiden...

Ik vind het tof van je als je het naar hem mailt... maar dat mag dus (eigenlijk) niet. En zoals je weet ben ik verantwoordelijk voor jou bij t2s, en heb geen zin om je acties weer goed te praten!

Maar goed, ik ben ook de moeilijkste niet dus ik zal de persoon die er om vroeg wel ff het programma mailen, dan ben ik tenminste verantwoordelijk... Op mij zullen zie *iets* minder snel boos worden... :)

Denk voortaan ff na... ;)

Grtz, je collega ACE

Verwijderd

ik doe het ff anders omdat er veel liefhebbers zijn voor het proggie:

www.teeuw.demon.nl/nsl.zip

Succes,
Groetjes

ACE
Hoofd TD Time2Surf :)

ps. Time2Surf Rulez!!!
Easyeverything SUX! ;)

• Jake