Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vodafone] vervangende sim

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ICW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10 19:42
Ik ben al een jaar of 2 een trouwe Libertel (nu dus Vodafone) gebruiker. Ik Hou van afwisseling, dus ik vervang rechelmatig van telefoon soms 2X in de maand. Dit komt mijn sim niet ten goede. Hij is aardig versleten en ik dacht misschien kan ik een nieuwe sim aanvragen waarbij ik het zelfde telefoon nummer heb. Na 2 jaar ben ik al mijn papieren van libertel z'n beetje kwijt (heb alleen mijn puk code nog) dus ik weet niet waar ik dit kan opzoeken. Ik ben bij www.vodafone.nl geweest en heb daar de algemene voorwaarden doorgelezen en kon daar niks vinden, maar er staat me wat van bij dat het wel mogelijk is.

The one, the only, the original ICW

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:47
Als je een abonnement hebt kun je gewoon een nieuwe sim krijgen bij een verkooppunt. Dat kost je dan 11,34 Euro.
Neem wel ff legitimatie mee (en pukcode)
Bij prepaid moet je de sim opsturen naar de klantenservice om een nieuwe te krijgen. Daar krijg je eenmalig een gratis nieuwe sim als je gerigistreerd bent.

• ICW
Nou, dan zal ik dat is doen. Ik heb me geregistreerd dus dan moet het lukken.

thnx

• Digihelp ®
De gegevens die je moet vermelden:
- mobiel nummer
- merk & type toestel
- pukcode
- IMEI
- Adres

Adres: Vodafone iZi Klantenservice, Antwoordnummer 5555, 6200 VC Maastricht.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kan ook (de eerste keer) gratis een duokaart aanvragen. Lever je je ouwe in en krijg je GRATIS 2 nieuwe :9 Moet je alleen ff legitimatiebewijs hebben :)

• Digihelp ®
Helaas zijn duokaarten niet mogelijk voor prepaid.

• ICW
Op woensdag 01 mei 2002 08:57 schreef los_joost het volgende:
De gegevens die je moet vermelden:
- mobiel nummer
- merk & type toestel
- pukcode
- IMEI
- Adres

Adres: Vodafone iZi Klantenservice, Antwoordnummer 5555, 6200 VC Maastricht.
Maakt het nog uit welk merk & type oestel en welk IMEI nummer. Is dit van het toestel waar de sim in zat toen ik hem kocht of in het toestel waar ik hem nu in heb.
Moet ik verder het adres opgeven waarop ik hem gerigstreerd heb of waar ik nu woon(ben inmiddels verhuist). weet iemand dit of moet ik contact opnemen met vodafone.

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heb ik laatst ook gedaan, reken er wel op dat het tot 4 weken kan duren voordat je je nieuwe SIM krijgt |:(

Edit: Ik heb wel pre-paid

Yo.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Moet je de oude simkaart opsturen? Ik kan eigenlijk niet 4 weken zonder GSM :D

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Die SIM moet je opsturen jah ....

Yo.

• Z___Z
  • Niet online
Kan je niet gewoon zeggen dat je de sim kwijt bent en graag een nieuwe wilt?

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 15:07
je maakt gewoon met een mes een kras op je sim, dan izzi beschadigt, dus je wilt een nieuwe.. heb ik ook gedaan. simpel, werkt perfect

:)

• Digihelp ®
Op woensdag 01 mei 2002 13:03 schreef ICW het volgende:

Maakt het nog uit welk merk & type oestel en welk IMEI nummer. Is dit van het toestel waar de sim in zat toen ik hem kocht of in het toestel waar ik hem nu in heb.
Moet ik verder het adres opgeven waarop ik hem gerigstreerd heb of waar ik nu woon(ben inmiddels verhuist). weet iemand dit of moet ik contact opnemen met vodafone.
Het merk en type toestel waar je de sim voor nodig hebt, dus je huidige toestel. Dit omdat sommige type toestellen die simkaarten die standaard verstrekt worden niet ondersteunen.

Wat betreft adres: geef gewoon oud en nieuw op, en geef meteen aan dat je een adreswijziging wil doorvoeren.

• Digihelp ®
Op woensdag 01 mei 2002 21:32 schreef DARKLORD het volgende:
je maakt gewoon met een mes een kras op je sim, dan izzi beschadigt, dus je wilt een nieuwe.. heb ik ook gedaan. simpel, werkt perfect

:)
Zou ik niet doen. Een vervangende simkaart voor een visueel beschadigde simkaart kost sowieso 11,34 ongeacht of je geregistreerd bent.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 10:33 schreef Roelemewoel het volgende:
Je kan ook (de eerste keer) gratis een duokaart aanvragen. Lever je je ouwe in en krijg je GRATIS 2 nieuwe :9 Moet je alleen ff legitimatiebewijs hebben :)
Hoe en waar kun je dit doen?
Ik heb een Libertel (Vodafone) 60 abonnement, zou dit voor mij dan ook kunnen?

• Digihelp ®
Op woensdag 01 mei 2002 21:24 schreef Z___Z het volgende:
Kan je niet gewoon zeggen dat je de sim kwijt bent en graag een nieuwe wilt?
Dat kan inderdaad, is namelijk niet te controleren. Maar je zit hoe dan ook even zonder sim, aangezien op het moment dat de nieuwe simkaart wordt aangesloten (dat gebeurt al voordat ie wordt opgestuurd) de oude wordt afgesloten.

En kan je me even de reden uitleggen van het aanvragen van een nieuwe simkaart als de oude het nog gewoon doet? Lijkt me niet echt nuttig, je krijgt namelijk toch een simkaart terug die vergelijkbaar is met de sim die je al had, en niet 1 met meer geheugen enzo.

• Digihelp ®
Op donderdag 02 mei 2002 00:13 schreef lief-meisje het volgende:

Hoe en waar kun je dit doen?
Ik heb een Libertel (Vodafone) 60 abonnement, zou dit voor mij dan ook kunnen?
Absoluut, ga gewoon naar een Vodafone winkel en daar kan je het met een beetje geluk meteen meenemen.
Telefonisch kan ook, gewoon klantenservice ff bellen.

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 00:14 schreef los_joost het volgende:

[..]

Absoluut, ga gewoon naar een Vodafone winkel en daar kan je het met een beetje geluk meteen meenemen.
Telefonisch kan ook, gewoon klantenservice ff bellen.
En dat was gratis?
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je ze binnenhebt?

• Digihelp ®
Op donderdag 02 mei 2002 00:17 schreef lief-meisje het volgende:

[..]

En dat was gratis?
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je ze binnenhebt?
Yep, gratuit!
Geen idee hoelang dat opsturen duurt. In de winkel ongeveer 5 minuten.

• Z___Z
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 00:13 schreef los_joost het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, is namelijk niet te controleren. Maar je zit hoe dan ook even zonder sim, aangezien op het moment dat de nieuwe simkaart wordt aangesloten (dat gebeurt al voordat ie wordt opgestuurd) de oude wordt afgesloten.

En kan je me even de reden uitleggen van het aanvragen van een nieuwe simkaart als de oude het nog gewoon doet? Lijkt me niet echt nuttig, je krijgt namelijk toch een simkaart terug die vergelijkbaar is met de sim die je al had, en niet 1 met meer geheugen enzo.
Ow, ik dacht dat je een nieuwe simkaart krijgt met meer geheugen. Want m'n BEN sim en Dutchtone sim hebben een groter geheugen. Op m'n sim passen maar 65 plaatsen voor namen en dat is niet genoeg om m'n telefoon nummers te backuppen. :(
M'n sim is trouwens al 3 jaar oud, dus ik dacht dat de nieuwe versie wel meer geheugen had.
Pagina: 1