RealOnePlayer pikt Shoutcast in van Winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt pakt mijn RealOnePlayer een shoutcast kanaal in terwijl ik wil dat winamp dat doet (het werkt ook wel met RealOne, maar ik vind het een rot programma (voor video) en wil het liever op winamp hebben.

ik heb wel al naar die extensies gekeken, maar kon daar het daar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Wat dacht je van het uninstallen van RealOnePlayer? Grotere troep heb ik niet vaak gezien. Voor Winamp zijn allerhande realaudio-plugins te vinden (toch?).
Mijn standpunt: weg met de Realplayer!

...maar ik heb een bel op mijn fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar ben ik het helemaa mee eens, maar er zijn jammer genoeg nog steeds filmpjes die in het real format worden
aangeboden.

dus ik heb het jammer genoeg nog wel eens nodig.

BTW het gaat niet over realaudio, maar gewoon over shoutcast (dat is toch geen realaudio?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Real plugins? Noem er eens eentje die geluid en video aan kan zonder dat je de Realplayer zelf nodig hebt. Stuk voor stuk vertellen ze mooie verhalen dat je nu eindelijk van de Realplayer af bent, maar steeds blijkt dat ze alleen maar werken in combinatie met de Realplayer

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Op woensdag 01 mei 2002 08:09 schreef _Phantom_ het volgende:
Zoals de titel al zegt pakt mijn RealOnePlayer een shoutcast kanaal in terwijl ik wil dat winamp dat doet (het werkt ook wel met RealOne, maar ik vind het een rot programma (voor video) en wil het liever op winamp hebben.

ik heb wel al naar die extensies gekeken, maar kon daar het daar niet vinden.
De extensie van Shoutcast in gewoonlijk .pls. Ken die extensie dus toe aan Winamp en het moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Dat kan volgens mij gewoon via de winamp preferences via file types en anders via de winamp agent (winampa.exe) :)
Pagina: 1