Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Lees eerst mijn config,
ASUS A7V266-E
Athlon XP 1700+ (simpele Coolermaster koeler)
512 MB PC2100 DDR
60 GB Maxtor 7200 RPM ATA133
ASUS V8200T2 (GF3 Ti200) 64 MB DDR
Samsung 16x/48 DVD/CD-ROM*
Plextor 24x10x40*
Creative Soundblaster Audigy Platinum*
Terratec DMX 6-Fire 96/24*
Pineacle PCTV PRO
Compaq NIC 10/100
Jah en? Dat zal je nu denken. Ik heb het 1 en ander aan spullen ingekocht:
ASUS iPanel DeLuxe*
PC Geiger. (Multifunctional PCI Bus Analyzer FSB monitoring)*
Cooldrive Harddisk Cooler*
Thermaltake Active Memory Cooling Kit
Rounded IDE & FDD Cables
Q:Wat betekenen die * toch elke keer?
A:Vereist een 5-1/4 bay
Maak dan een optelsom en dan kom je erachter om dit alles in een kast te gooien minimaal 7 bays nodig hebt. En dan wil ik eigenlijk ook nog een mooie Matrix Orbital Display inbouwen die ook 5-1/4 bay in beslag neemt. Dus totaal 8.
Hebben jullie enig idee waar ik deze kasten kan krijgen?
In de nieuwe case moet waterkoeling komen. (Als je het doet, moet je het ook goed doen). Omdat alle componenten niet dezelfde kleur hebben is het allemaal niet supermooi. LiveDrive is weer anders beige dan Plextor oventje, Samsung is ook tegen de draad in, ook andere kleur dus. Ik zou graag een zwarte kast willen hebben.
Frontjes van de CD drives zijn over te spuiten. Ik heb bij Plextor en bij Samsung 'reserve' frontjes kunnen ritselen. Cooldrive is ook zwart te spuiten. LiveDrive beter om die niet zwart te spuiten. Ik heb al een mailtje naar Creative gestuurd met de vraag of het mogelijk is om een zwart frontje te plaatsen, immers de Platinum Ex heeft een zwarte cover.
PC Geiger en de TerraTec bay zijn alle twee zilverkleurig. Verschillen beetje van elkaar. Deze kunnen niet 'ge-mod' worden.
Voor de iPanel is het niet raadzaam om deze te zwart te maken. LCD is in zwart te krijgen.
Het zal dus lastig worden om alles zwart te krijgen als 1 geheel, misschien is het mogelijk om een paar devices achter een klep ofzo te doen. Of misschien een andere creatieve oplossing.
Ik wil m'n waterkoeling pas kopen als ik me nieuwe kast heb.
Beetje lange post maar hoop met jullie te kunnen brainstormen over hoe ik dit het beste kan aanpakken, en natuurlijk zullen er foto's komen van het behaalde resultaat.En natuurlijk wat er tussen zit
Deze Case Mod moet echt 2CoolRule worden
Lees eerst mijn config,
ASUS A7V266-E
Athlon XP 1700+ (simpele Coolermaster koeler)
512 MB PC2100 DDR
60 GB Maxtor 7200 RPM ATA133
ASUS V8200T2 (GF3 Ti200) 64 MB DDR
Samsung 16x/48 DVD/CD-ROM*
Plextor 24x10x40*
Creative Soundblaster Audigy Platinum*
Terratec DMX 6-Fire 96/24*
Pineacle PCTV PRO
Compaq NIC 10/100
Jah en? Dat zal je nu denken. Ik heb het 1 en ander aan spullen ingekocht:
ASUS iPanel DeLuxe*
PC Geiger. (Multifunctional PCI Bus Analyzer FSB monitoring)*
Cooldrive Harddisk Cooler*
Thermaltake Active Memory Cooling Kit
Rounded IDE & FDD Cables
Q:Wat betekenen die * toch elke keer?
A:Vereist een 5-1/4 bay
Maak dan een optelsom en dan kom je erachter om dit alles in een kast te gooien minimaal 7 bays nodig hebt. En dan wil ik eigenlijk ook nog een mooie Matrix Orbital Display inbouwen die ook 5-1/4 bay in beslag neemt. Dus totaal 8.
Hebben jullie enig idee waar ik deze kasten kan krijgen?
In de nieuwe case moet waterkoeling komen. (Als je het doet, moet je het ook goed doen). Omdat alle componenten niet dezelfde kleur hebben is het allemaal niet supermooi. LiveDrive is weer anders beige dan Plextor oventje, Samsung is ook tegen de draad in, ook andere kleur dus. Ik zou graag een zwarte kast willen hebben.
Frontjes van de CD drives zijn over te spuiten. Ik heb bij Plextor en bij Samsung 'reserve' frontjes kunnen ritselen. Cooldrive is ook zwart te spuiten. LiveDrive beter om die niet zwart te spuiten. Ik heb al een mailtje naar Creative gestuurd met de vraag of het mogelijk is om een zwart frontje te plaatsen, immers de Platinum Ex heeft een zwarte cover.
PC Geiger en de TerraTec bay zijn alle twee zilverkleurig. Verschillen beetje van elkaar. Deze kunnen niet 'ge-mod' worden.
Voor de iPanel is het niet raadzaam om deze te zwart te maken. LCD is in zwart te krijgen.
Het zal dus lastig worden om alles zwart te krijgen als 1 geheel, misschien is het mogelijk om een paar devices achter een klep ofzo te doen. Of misschien een andere creatieve oplossing.
Ik wil m'n waterkoeling pas kopen als ik me nieuwe kast heb.
Beetje lange post maar hoop met jullie te kunnen brainstormen over hoe ik dit het beste kan aanpakken, en natuurlijk zullen er foto's komen van het behaalde resultaat.En natuurlijk wat er tussen zit
Deze Case Mod moet echt 2CoolRule worden