N64 emulator for de GAMECUBE ?

Pagina: 1
Acties:

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Ik was een beetje aan het surfen op de isonews board daar kwam ik een threat tegen waarop stond dat de cube n64 spellen afspeelt.
Ok first off this is not bullshit.And only gamecube owners would now this cause you need a gamecube manual that come with the system.Ok if you look on pages 13 and 14 of the manual youll see a guy putting a disk in the console.The disk just says Nintendo Gamecube but if you take a magnifying glass and look it is a fucking system disk.Some type of boot cd or system disk.I called Nintendo about it and asked to speak to a Supervisor and he did admit they do exsist.But couldnt tell me how to get one.In his words only a select few knows about it.And can get it.

ok now the really crazy shit if you turn to pages 18 and 19 THIS IS THE MEMORY CARD PAGES and look on page 18 where it says selected file size to the bottom right it says SUPER MARIO 64 and Donkey kong 64 is there and so is MARIO PARTY!!!Freaky huh???Well it gets better.I called again about this and they said that a 64 emulator was used to run 64 games on the GAMECUBE to try a backwards compatabilty thing and they are not shure if it will come out.

Now if you think im full of shit then find someone with a gamecube and look inside the book and see.

What does this mean????A boot cd maybe????And what exactly could that system disk do???And playing old 64 game son the CUBE in high res graphics??

Well no-one has noticed this but me i guess and heres the number to NINTENDO to if any of you wanna eb flamers think it BS.1-800-255-3700
Kan iemand mischien deze pagina's inscannen.

/edit ik was vergeten dat ie nog niet uit was hier iemand met een import model ?

GAMECUBE SYSTEM DISK DOES EXSIST AND PLAYS NIN 64 GAMES YOU MUST HAVE A SYSTEM TO SEE

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 23:48
Zou zeker cool zijn als die backwards compatible is met de N64, ik heb helaas nog geen Cube, maar ga er binnenkort een halen :)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Now if you think im full of shit then find someone with a gamecube and look inside the book and see.
Yes I think you're full of shit alright |:(

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ghe het zou wel koel zijn, en misschien ook wel mogelijk.. wie weet. De PS2 speelt tenslotte ook PSX spellen.

Maare ik kan me niet voorstellen dat ze het dan zo in de manual zouden laten zien.

Verwijderd

Nee, dit is al een tijdje bekent en Nintendo heeft hier ook al een keer antwoord op gegeven. Het preciese antwoord weet ik niet meer maar het was ergens vlak na de US launch.. Zo'n 6 maanden geleden.

• Bigs
  • Niet online
En ik welke richting was het antwoord dan? Dat weet je toch wel :)

[edit]
Moet je die thread trouwens eens lezen zeg.. wat een retards daar op dat board (en volgens mij gemiddeld niet ouder dan 13 aan al het gescheld te zien)

Verwijderd

Testen, volgens mij ivm met een allstars van bv Mario. Dit is de eerste keer dat ik backwards compatibility hoor, daar ging het zeker niet over, maar de mogelijkheid bestaat en het is ook niet zo'n rare gedachte. Met de Super Gameboy kon je ook GamBoy spellen op je SNES spelen in kleur (4 kleuren ofzo). Nintendo heeft zoiets al een keer eerder gedaan dus.

Iig, die plaatjes van Mario 64 enzo staan in de manual.

Speculeer er op los zou ik zo zeggen :)

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
ah, dan zou het zo kunnen zijn dat er N64 classics uitkomen met behulp van een emulator gemaakt door nintendo zelf inplaats van illegale versies (alhoewel die er toch ook wel zullen komen ;) ) :D

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Zal vanavond ff inscannen voor je :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

In de Nederlandse handleiding staat er nix over Mario64 ofzoiets volgens mij een beetje onzin dit.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

In mijn panacube boekje staat er ook niks over in, dan zal het wel onzin zijn.

Specs Computer

Verwijderd

Er staan alleen plaatjes, geen tekst. En wie zegt dat het in de Nederlandse handleiding staat?

• Bigs
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 13:50 schreef DeaT het volgende:
ah, dan zou het zo kunnen zijn dat er N64 classics uitkomen met behulp van een emulator gemaakt door nintendo zelf inplaats van illegale versies (alhoewel die er toch ook wel zullen komen ;) ) :D
Nou, er komt iig een makeover van Ocrina of Time voor de cube, je kunt het originele spel spelen (incl. originele graphics), of een nieuwe (beter uitziende) versie die ook mat extra dungeons heeft en nog wat extra's.
Maarja denk niet dat ze dan gewoon de N64 draaien (ze moeten het spel toch verbouwen voor de vernieuwde versie).

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10-2025
N64 - cartridges
GameCube - cd's

:z

• Elroy
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Op woensdag 01 mei 2002 15:40 schreef Bigs het volgende:

[..]

Nou, er komt iig een makeover van Ocrina of Time voor de cube, je kunt het originele spel spelen (incl. originele graphics), of een nieuwe (beter uitziende) versie die ook mat extra dungeons heeft en nog wat extra's.
Maarja denk niet dat ze dan gewoon de N64 draaien (ze moeten het spel toch verbouwen voor de vernieuwde versie).
Wie zegt dat dat er een makeover van Ocrina of Time komt.
Bron :?

Mmmm heb zelf ondertussen ook wat gevonden :

http://www.zeldapower.com/news/zcompi.shtml

Specs Computer

• Bigs
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 16:12 schreef elroy het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat er een makeover van Ocrina of Time komt.
Bron :?
Dacht dat ik het op ign gelezen had, zal ff zoeken..

[edit]
Hier staan de geruchten:
http://cube.ign.com/articles/357/357694p1.html
http://www.n-planet.co.uk/gcn/ (20 april)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Dubbelpost: had per ongeluk het quote knopje ipv van de edit (voor m'n typo's): tis al laat.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op woensdag 01 mei 2002 23:38 schreef Johnny64 het volgende:
Nintendo doet wel vaker vreemde dingen. De plaatjes staan inderdaad in de handleiding (JA, ik heb er een :)). Ook heeft de Gamecube vanonder mar liefst drie seriele aansluitingen waaronder een "High speed". Daar ZOU een apparaat kunnen worden in geklikt waar je N64 spellen aan de voorkant zou kunnen induwen. Onmogelijk is het dus niet.

Nintendo kan ook een verzamel DVD uitbrengen. Een N64 cartridge gaat maar tot 512 MB (meestal niet hoger dan 256 MB) dus er passen aardig wast N64 spellen op een 1,5 gig DVD. Het maken van zo'n DVD is in tegenstelling tot een cartridge spotgoedkoop en zo zou Nintendo nog een slaatje kunnen slaan ut de wat oudere spellen.

Ik ben weer op dreef vandaag...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Max 512Mb, dat is 64MB, maar daar zijn er maar een paar van. Denk dat er wel ~70 N64 spellen op een GC disc passen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1