Cutter sluit gewoon mijn draad over de twijfels die de pvda-voorzitter over Melkert uit.
Uiteraard ben ik daar blij mee, dat de pvda-voorzitter dat doet.
Vervolgens wordt de topic geclosed door cutter himself:
Zijn reactie is dit:
Cutter heeft het hier echter over "nutteloze reacties", terwijl ik dus niet van mening ben dat ik nutteloze reacties geef, anders zou ik het namelijk wel niet doen.
Ik geef naar mijn mening hele nuttige reacties, en ik ga ook geen discussie uit de weg, dus die wil ik nu dan dus wel even voeren, cutter wat zijn mijn "nutteloze reacties" dan?
het gaat dus om deze draad:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482658
Goed goed, ik had het wat tactvoller kunnen formuleren, maar dit is niet nodig neem ik aan?
Cutter zijn eerste verhaal was als volgt:
"vreugde, fantastisch en eindelijk" niet krachttermen, dus hoezo is dit allemaal cutter, en wat voor kritiek heb je nou allemaal? Dat ik niet links denk is bekend, maar om daarvoor me topic te sluiten? Ik wou hem nog editten! Kan nu dus niet meer... beetje jammer allemaal.
Ik ben het dus ook niet met cutter zijn beslissing eens, en zeker niet met de uitspraak dat ik "nutteloze reacties" geef.
Tot zover
Uiteraard ben ik daar blij mee, dat de pvda-voorzitter dat doet.
Vervolgens wordt de topic geclosed door cutter himself:
Zijn reactie is dit:
Het enige wat ik ventileer is mijn mening, of doen we daar niet meer aan op GoT? Bovendien ben ik me maar bewust van een reactie waar mijn taalgebruik niet helemaal in orde was, ik heb dat zelf ook aangepast later, en dat was terecht.Hou toch op met dit soort draadjes om je hekel aan alles wat links is te ventileren. Laatste aanwijzing, en laat ik na dit topic niet nog een nutteloze reactie van je tegenkomen dit is de derde al 1 is verwijderd.....
Cutter heeft het hier echter over "nutteloze reacties", terwijl ik dus niet van mening ben dat ik nutteloze reacties geef, anders zou ik het namelijk wel niet doen.
Ik geef naar mijn mening hele nuttige reacties, en ik ga ook geen discussie uit de weg, dus die wil ik nu dan dus wel even voeren, cutter wat zijn mijn "nutteloze reacties" dan?
het gaat dus om deze draad:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482658
Goed goed, ik had het wat tactvoller kunnen formuleren, maar dit is niet nodig neem ik aan?
Cutter zijn eerste verhaal was als volgt:
Nou dat heb ik dus gedaan. Ik vind woorden alsLiam_xi, zou je je discussieniveau wat willen verhogen door je te onthouden van het gebruik van krachttermen als gvd, idioten, compleet voor lul, grote bek... je zit hier niet in de voetbalkantine van het Haagse Tempo, maar je bevindt je op een forum waar we op een goed en fatsoenlijk niveau willen discussieren. Dank u. Hoe je daar dus aan in je volgende posts .
"vreugde, fantastisch en eindelijk" niet krachttermen, dus hoezo is dit allemaal cutter, en wat voor kritiek heb je nou allemaal? Dat ik niet links denk is bekend, maar om daarvoor me topic te sluiten? Ik wou hem nog editten! Kan nu dus niet meer... beetje jammer allemaal.
Ik ben het dus ook niet met cutter zijn beslissing eens, en zeker niet met de uitspraak dat ik "nutteloze reacties" geef.
Tot zover
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.