Toon posts:

usb probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort echt een zeer raar probleem
n.l
ik had altyd een msi p3 moederbord maar deze ging helaas stuk :'( maar hier hing altijd een usb printer aan met 10 meter kabel

nadat ik een nieuw moederbord (ook p3) heb gekocht kan ik mijn usb printer niet gebruiken windows vind een onbekend apparaat |:(
en als ik dan mijn staandaard 1 meter kabel eraan hangt vind hij wel mijn printer.

waar komt dit door :?

hoe is die op te lossen :?

b.v.d
twizz

Verwijderd

Maximale lengte USB-kabel? Weet het niet zeker, maar die was dacht ik 3 meter.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 01:00 schreef aad123 het volgende:
Maximale lengte USB-kabel? Weet het niet zeker, maar die was dacht ik 3 meter.
Nee denk het niet, want informatique (bijvoorbeeld) verkoopt ook 5 mtr USB kabels:
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=511062

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom herinner ik me dat de maximale lengte voor USB 5 meter is :? Als je langer als 5 meter wilt moet je een versterker erbij hebben om alles nog prima te laten lopen.

Met de search vond ik trouwens:
[topic=98507/1/100]
[topic=398750/1/100]
[topic=171085/1/100]
[topic=371349/1/100]

P.s.: [topic=309815/1/100]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 01:06 schreef Aikeleer het volgende:
Waarom herinner ik me dat de maximale lengte voor USB 5 meter is :? Als je langer als 5 meter wilt moet je een versterker erbij hebben om alles nog prima te laten lopen.
oki thx voor de info maar hoe is het dan mogelijk dat mijn oude moederbord wel 10 meter kon halen zonder een versterker

Verwijderd

Kunt ook een proberen een zwaadere voeing erin te zetten. Wil bij USB ook nog wel eens helpen.

Misschien kon de oude mobo wel met een lichtere toe en heeft je nieuwe Mobo een zwaadere nodig.

Ik zou alleen een USB kabel niet langer dan 5m willen gebruiken zonder versterker.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Er zijn al diverse topics geweest over problemen met lange USB-kabels.
Probeer daar eerst even ajb. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.