• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11-2025
Ik zie in de pricewatch de canon powershot a40 staan bij de Duitse mediamarkt voor € 333.

http://www.tweakers.net/pricewatch/26657

Ik kan deze camera echter niet vinden op hun website. Iemand enig idee of dit een juiste prijs is of dat het een typefout o.i.d. betreft. In het geval dat deze prijs juist is ga ik namelijk heel snel effe naar Duitsland.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan 'm ook niet vinden, 't enige product van Canon dat ik in de search van hun site kon vinden, is een of andere scanner..

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Dickster
Denk dat hier wel een slotje op mag.

Uit het volgende topic blijkt dat deze camera i.d.d. voor deze prijs verkocht wordt:
[topic=449812]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:55
http://www.topvisionshop.com/

Canon Powershot A40
Art.-Nr. A819367
338.00 EURO

• Mighty_Mickey
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-12-2021
Heb hem gisteren gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland ('s Hertogenrath). Hij kost i.d.d. € 333,00.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11
Ze hebben niet alle producten op hun internet-site staan.

• Dickster
Betreft de prijs van de mediamarkt een vaste prijs of dit een tijdelijke aanbieding.

In het geval dat het een aanbieding is ga ik namelijk morgen al.

• waslijn
Waarom bel je niet ff, weet je gelijk of ze hem op voorraad hebben. Rijd je niet voor niks naar Duitsland.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik wil hem er ook best vandaan hebben het enigste probleem is dat me de auto veel!! makkelijker is als met de trein ofzo en dan ook nog eens dat je leuk op een station uit kunt stappen, maar die mediamarkt zal waarschijnlijk niet tegenover het station staan (dus ik zou ook nog moeten zoeken) :( ik koop hem dan toch misschien wel in ned. al is de prijs erg aantrekkelijk.

en topvision, leveren die ook in ned. ?

• juanp
HIJ STAAT ER NU VOOR €280 !!!

of is dit een foutje?

en bij de mediamarkt €2800,= (was het misschien een aanbieding omdat ze daar 12 jaar bestonden?)
is er iets mis met de pricewatch of is hij gewoon bij een andere goedkoper geworden en bij de mediamarkt uitverkocht?

edit: amerikaans bedrijf €280,= en die met €320.= volgens mij ook.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op woensdag 01 mei 2002 16:40 schreef juanp het volgende:
HIJ STAAT ER NU VOOR €280 !!!

edit: amerikaans bedrijf €280,= en die met €320.= volgens mij ook.
ja, alleen de verzendkosten zijn wel $100...

• waslijn
Het is jammer dat je niet bij het toevoegen van een product gelijk de verzendkosten in kan vullen. Vind het wel jammer dat er figuren zijn die zulke winkels toevoegen, aangezien ze geen meerwaarde geven aan de pricewatch vanweg de hoge verzendkosten.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

hier heb ik hem besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• Dickster
Iemand trouwens enig idee hoe dat zit met menu besturing e.d. Die wordt toch hoop ik niet Duits als ik dat ding in Duitsland aanschaf?

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op woensdag 01 mei 2002 22:14 schreef Platel het volgende:

hier heb ik hem besteld, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
Ik hoop voor je dat je hebt aangegeven dat ze op de verzendverpakking aan moeten kruizen dat het een kadootje betreft? Anders mag je fijn nog eens invoerrechten gaan betalen , dus ook belasting over de verzendkosten :( ......

Lees anders dit topic ff door zodat je begrijpt wat ik bedoel .....

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• waslijn
Op donderdag 02 mei 2002 05:19 schreef BYM het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je hebt aangegeven dat ze op de verzendverpakking aan moeten kruizen dat het een kadootje betreft? Anders mag je fijn nog eens invoerrechten gaan betalen , dus ook belasting over de verzendkosten :( ......

Lees anders dit topic ff door zodat je begrijpt wat ik bedoel .....
Douane.nl:
Voor uw aankopen uit landen buiten de Europese Unie zullen douanerechten (voorheen invoerrechten) en BTW moeten worden afgedragen. Hoe dat in z'n werk gaat, leest u hier. Een aantal goederen mag ons land niet in, ook niet per post. In dit onderdeel wordt beschreven om welke goederen het gaat

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 02 mei 2002 08:37 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Douane.nl:
Voor uw aankopen uit landen buiten de Europese Unie zullen douanerechten (voorheen invoerrechten) en BTW moeten worden afgedragen. Hoe dat in z'n werk gaat, leest u hier. Een aantal goederen mag ons land niet in, ook niet per post. In dit onderdeel wordt beschreven om welke goederen het gaat
en de topvisionshop is binnen de EU gezeteld.

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb hem binnen, zonder problemen.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• juanp
Op donderdag 02 mei 2002 13:24 schreef Platel het volgende:
heb je nog meer betaald dan de verzend kosten en de prijs van dat ding zelf?? dus invoerkosten?

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 02 mei 2002 13:24 schreef Platel het volgende:
hoe lang moest je wachten?

• juanp
informatique had hem vanmorgen nog op voorraad, maar nu niet meer nu moet je wachten tot zij hem weer binnen hebben.

• juanp
heb hem toch bij webvoordelig besteld. lijkt me wel een goeie zaak, alleen ik snap niet dat ze niet meer in de pricewatch staan want hij is bij hun nu wel het goedkoopste in nederland.

ook maar even een GP Powerbank 3 met 4 batterijen besteld bij CTW en geheugen komt er ook aan :)

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 02 mei 2002 16:22 schreef juanp het volgende:
heb hem toch bij webvoordelig besteld. lijkt me wel een goeie zaak, alleen ik snap niet dat ze niet meer in de pricewatch staan want hij is bij hun nu wel het goedkoopste in nederland.
dan zet hem er toch zelf in....

• juanp
Ik dacht dat ze hem er misschien zelf wel uit hadden gehaald omdat bij een hele hoop bedrijven dat ding uitverkocht is dus ik heb ze even gemaild en ze wisten niet waarom hij eruit was.

ik heb hem er weer tussen gezte, nu hopen dat ze hem lekker snel kunnen leveren want dan ben ik helemaal tevreden. :)

• Dickster
Ben vanmiddag voor naar Duitsland gereden voor de A40.....en uitverkocht :(.

Maar hij wordt besteld en volgende week (hoop dat ze dat waar kunnen maken) geleverd voor dezelfde € 333 >:).

Nog alleen effe wat batterijen (GP Rechargeable 4 x 1800mAh NiMH penlite (AA)) en een compact flash van 128 Mb.

Nou maar hopen dat die snel binnen is.

• BYM

BYM

Op donderdag 02 mei 2002 08:37 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Douane.nl:
Ik dacht dat het een webshop in Amerika betrof, en zolas je in mijn topic kunt lezen, daar heb ik inmiddels al wat ervaringen mee....

• juanp
heb hem net binnengekregen in een doos die open is geweest en de camera zat niet in een plasticje al de andere dingen wel de camera had ook geen sticker ter bescherming van de lcd erop zitten en er ligt een haar op de binnenkant van de lcd en er staat een dikke vette vingerafdruk, oftewel ik ben er nog niet blij mee :(

verder over het algemeen wel een super snelle levering van webvoordelig :)

[had deze post ook in een andere staan maar daar hoefde hij niet per sé]

• juanp
netjes een mailtje gehad dat ik hem om mag komen ruilen :) tot nu toe nog wel een top zaak ook qua service

• Dickster
Op vrijdag 03 mei 2002 14:24 schreef juanp het volgende:
netjes een mailtje gehad dat ik hem om mag komen ruilen :) tot nu toe nog wel een top zaak ook qua service
Moet zeggen dat je nog erg positief bent nadat ze je zo een exemplaar opgestuurd hebben. :?

Dan mag het nou netjes afgehandeld worden, maar mijns inziens had je gewoon gelijk een goede gekregen moeten hebben .

• juanp
ja dat vond ik ook eigenlijk wel, maar ze proberen het wel goed en (bijna meteen op te lossen) heb ze een mailtje terug gestuurd alleen nog geen antwoord gehad, maar ik hoop toch dat ik hem maandag om kan gaan ruilen.
want om langer te wachten.... weet niet of ik daar zin in heb.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:15
Over topvisionshop:

Wat was je levertijd? Ik heb er nl. zaterdag 27 maart een besteld (Een a30 dan) en wacht met smart...

• BYM

BYM

Op vrijdag 03 mei 2002 17:30 schreef juanp het volgende:
ja dat vond ik ook eigenlijk wel, maar ze proberen het wel goed en (bijna meteen op te lossen) heb ze een mailtje terug gestuurd alleen nog geen antwoord gehad, maar ik hoop toch dat ik hem maandag om kan gaan ruilen.
want om langer te wachten.... weet niet of ik daar zin in heb.
Ik begrijp dat je hem bij webvoordelig hebt gekocht, wat was de inhoud, Nederlands- of Duits-talig????
Anders ga ik hem daar ook maar bestellen, ik zit namenlijk al een paar weken op mediamarkt te wachten ........

Verwijderd

Prijsdoorbraak ? 277 Euro....

• waslijn
Op zaterdag 04 mei 2002 10:37 schreef LOST het volgende:

Prijsdoorbraak ? 277 Euro....
Ja goede prijsdoorbraak wanneer er nog $102.45 (113 Euro) verzendkosten opkomen + btw(19%). Maakt totaal 277 + 113(verzendkosten)= 390; 390 + 74(btw) = E464,- , zonder europese garantie. Ik baal daarom een beetje van zulke verwijzingen in de pricewatch. Daar is www.pricegrabber.com toch voor?

• juanp
Op zaterdag 04 mei 2002 02:51 schreef BYM het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je hem bij webvoordelig hebt gekocht, wat was de inhoud, Nederlands- of Duits-talig????
Anders ga ik hem daar ook maar bestellen, ik zit namenlijk al een paar weken op mediamarkt te wachten ........
De inhoud was nederlands talig.

Ik kan hem maandag om gaan ruilen :)
zit een goeie service achter dat wel.

• juanp
ik lees net op kieskeurig dat hij niet samenwerkt met windows XP klopt dit??

ik draaid hier windows XP en het lijkt me fijn als het gaatw erken zeg maar.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op zondag 05 mei 2002 21:22 schreef juanp het volgende:
ik lees net op kieskeurig dat hij niet samenwerkt met windows XP klopt dit??

ik draaid hier windows XP en het lijkt me fijn als het gaatw erken zeg maar.
Het apparaat werkt gewoon goed onder XP. Ook Canon geeft dit zelf aan, en heeft er ook drivers voor. Waarom zou hij niet werken in XP :?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• juanp
weet ik niet dat dacht iemadn opkieskeurig.nl

en kun je misschien dan ook vertellen hoe je kunt zien wat de status van de batterij is en van je flashkaart? dus hoeveel foto's je nog kan nemen ?

• juanp
heb hem, fantastisch ding :)
Pagina: 1