Met welk programma kan ik dat doen?
Niet. Je zult ze eerst moeten omzetten van MP3 naar WAV en dan weer van WAV naar MP3@192... maar waarom zou je dat sowieso willen doen?
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Ik ken ook geen programma wat dat kan ... En misschien moet ie ze omzetten voor een portable MP3 player, volgens mij kunnen sommige modellen maar tot een bepaalde kbps.
Moet ik idd voor mijn Lenoxx MP-786 omzetten,
die kan maar tot 224 kbps. Dan zal ik het dus eerst moeten omzetten naar wave files.
Bedankt voor de reacties.
die kan maar tot 224 kbps. Dan zal ik het dus eerst moeten omzetten naar wave files.
Bedankt voor de reacties.
linux:
mpg123 -s blabla.mp3 | lame -b 192 - blabla.mp3
Tada....linux regeert dus.
Kan namelijk kleine proggies aan mekaar knopen om het allemaal automatisch te doen.
Windows:
winamp starten
output als wav
mp3-tjes afspelen
wavjes comprimeren met een GUI
Ik heb niets tegen windows hoor. Ik eet ook wel eens bij de chinees.
mpg123 -s blabla.mp3 | lame -b 192 - blabla.mp3
Tada....linux regeert dus.
Kan namelijk kleine proggies aan mekaar knopen om het allemaal automatisch te doen.
Windows:
winamp starten
output als wav
mp3-tjes afspelen
wavjes comprimeren met een GUI
Ik heb niets tegen windows hoor. Ik eet ook wel eens bij de chinees.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Ik heb het al gedaan zoals nare man zei eerst naar WAV en dan naar MP3. Ben wel 2 uur bezig geweest maar het is gelukt.
Anoniem: 12539
Met MusicMatch is het vrij eenvoudig om bitrate van .mp3's om te gooien.
Gewoon 'options'-->'file'-->'Convert ...'
Als bron kies je de .mp3'tjes die je wilt converteren en als bestemming kies je .mp3 met de gewenste bitrate.
Ik weet niet of musicmatch de mp3 eerst omzet naar .wav maar gebruiker hoeft verder niets te doen.
Probeer 't eens: http://www.musicmatch.com
Gewoon 'options'-->'file'-->'Convert ...'
Als bron kies je de .mp3'tjes die je wilt converteren en als bestemming kies je .mp3 met de gewenste bitrate.
Ik weet niet of musicmatch de mp3 eerst omzet naar .wav maar gebruiker hoeft verder niets te doen.
Probeer 't eens: http://www.musicmatch.com
met razorlame ken ut ook
mp3 ingooien en zeggen maak er een mp3 van
oh wauw
mp3 ingooien en zeggen maak er een mp3 van
oh wauw
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Audioactive Production Studio
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Ok, ik heb HIER een compleet proggie staan die dat allemaal kan.
Ondersteunig voor oa
MPEG 1 - Layer 1, 2 en 3 (met bitrates van 48 tm 320 kbps) stereo, mono, joint stereo, dual mono etc etc.
dus
Ondersteunig voor oa
MPEG 1 - Layer 1, 2 en 3 (met bitrates van 48 tm 320 kbps) stereo, mono, joint stereo, dual mono etc etc.
dus
Pagina: 1