Turn it off and on again.
troublemaker
Junior Member
Registered: Jan 2002
zelfde euvel als hier
hoax vast en zeker
Junior Member
Registered: Jan 2002
zelfde euvel als hier
hoax vast en zeker
Technisch gezien is het zeker mogelijk, maar ik zou 't ook zeker niet vertrouwen
Bnet pindle#2913
misschien wel maar als je de mogelijkheid om je bios te testen en te backuppen .
heeft dat bord geen dual bios?
mischien dat iemand die een hotflash mogelijkheid heeft het wil testen
Hmm ik heb mijne net binnen, als de verzekering mijn CPU en GPU heeft vergoed dan post ik wel wat pics van me Modje hijs erg stil
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Nee hij heeft geen dual bios dat hebben alleen sommige Gigabyte plankjes dat ik weetOp woensdag 01 mei 2002 00:10 schreef Cutebritney het volgende:
heeft dat bord geen dual bios?
hmm Bandit, je bent zeker vergeten dat ik onder een andere naam geregistreerd sta op GoT dan in je MSN lijstje 
it's me GroBoKo ejraaver..@............
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
LMAO ........ You Sly Devil YouOp woensdag 01 mei 2002 00:37 schreef ernst het volgende:
hmm Bandit, je bent zeker vergeten dat ik onder een andere naam geregistreerd sta op GoT dan in je MSN lijstje
Anders test jij et ff
ik heb een hoeie smoes chek sig
Ga t vanmiddag testen, eerst ff pc333 geheugen kopen van kingston
Alleen ik ga t proberen via wcpredit
gaat t niet goed, dan reboot ik gewoon en is er niks aan t handje
Alleen ik ga t proberen via wcpredit
gaat t niet goed, dan reboot ik gewoon en is er niks aan t handje
hmm t ging blijkbaar toch niet zo goed
?
results ?
results ?
maddog what happend ?
Nothing Happend
, zelfs me muis deed niks meer, ik had alles op de laagste timings staan, deed de ram op 166Mhz en paf computer deed niks meer, reset en alles werkt weer normaal, dus volgens mij is t een hoax
link werkt niet eens 
vBulletin Message
Invalid thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
vBulletin Message
Invalid thread specified. If you followed a valid link, please notify the webmaster
nee klopt, ik deed het ook volgens een ander artikel, zal ff de link zoeken
/edit
http://www.mods4me.com/reviews.php?op=showcontent&id=20&page=3
/edit
/edit
http://www.mods4me.com/reviews.php?op=showcontent&id=20&page=3
/edit
Pagina: 1