MEeestal niet. Ligt een beetje aan het merk van de voeding
Als je je eigen text in vervolg nou laat staan, heeft iemand anders er in de toekomst wellicht ook wat aan...
I'm not as think as you stoned I am
Op dinsdag 30 april 2002 23:30 schreef uncleworm het volgende:
edit:
delete
Wat is dit voor bullshit laat je tekst nou gewoon staan. Dit slaat werkelijk nergens op. misschien komt over een uur dezelfde vraag en stond hier het antwoord, moet er weer eenzelfde topic gemaakt worden. En dit topic is nu tot nonsense topic gedegradeerd.
mensen die dit doen zijn ofwel noobs ofwel egoisten die anderen geen kennis gunnen
mensen die dit doen zijn ofwel noobs ofwel egoisten die anderen geen kennis gunnen
Verwijderd
overdrijven is ook een vakOp woensdag 01 mei 2002 12:05 schreef LoverBoy het volgende:
Wat is dit voor bullshit laat je tekst nou gewoon staan. Dit slaat werkelijk nergens op. misschien komt over een uur dezelfde vraag en stond hier het antwoord, moet er weer eenzelfde topic gemaakt worden. En dit topic is nu tot nonsense topic gedegradeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, maar ik heb hier een reden toe!!Op woensdag 01 mei 2002 12:05 schreef LoverBoy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb dus gister geprobeert wat leds enzo op mijn pc aan te sluiten
en dit heeft wat problemen opgelevert!
zoals kapotte 40 gig maxtor ata 133
waarschijlijk kapotte 60 gig maxtor ata 100
mijn pappie weet niet dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
en denkt dat het ergens anders aan ligt ofzo. en dat wil ik graag houden
please nou geen commetaar van koop zelf een pc ofzo
maar mijn pappa kijkt ook nog wel eens op tweakers / got
dus vadaar die tekst weg!!
en deze gaat ook zo weg
Vreemde actie van je ik denk dat je er beter met je vader over kan gaan praten, in plaats van het posten in de 1st place... En btw al je toevallig gequote wordt dan zit je alsnog met een probleem...Op woensdag 01 mei 2002 16:17 schreef uncleworm het volgende:
[..]
sorry, maar ik heb hier een reden toe!!
ik heb dus gister geprobeert wat leds enzo op mijn pc aan te sluiten
en dit heeft wat problemen opgelevert!
zoals kapotte 40 gig maxtor ata 133
waarschijlijk kapotte 60 gig maxtor ata 100
mijn pappie weet niet dat ik kortsluiting heb veroorzaakt
en denkt dat het ergens anders aan ligt ofzo. en dat wil ik graag houden
please nou geen commetaar van koop zelf een pc ofzo
maar mijn pappa kijkt ook nog wel eens op tweakers / got
dus vadaar die tekst weg!!
en deze gaat ook zo weg
oeps you're rightOp woensdag 01 mei 2002 16:20 schreef Gir het volgende:
[..]
Vreemde actie van je ik denk dat je er beter met je vader over kan gaan praten, in plaats van het posten in de 1st place... En btw al je toevallig gequote wordt dan zit je alsnog met een probleem...
laat alles maar lekker zitten, nevermind
en nu please slotjeh
dit is voor niemand meer nuttig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()