Toon posts:

[11thhour] Draaiend onder XP, maar niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, na aanleiding van een topic dat hier nog niet zo lang geleden werd gepost over dit spel heb ik het nog maar eens uit de kast getrokken. 'k heb een originele versie ooit eens geleend van iemand maar nooit terug gegeven :).
Anywayz, 'k heb die patch die in dat andere topic werd gepost gedownload en geinstalleerd, en inderdaad hij werkt.

Goed, moest ik natuurlijk eerst het hele intro filmpje door. Eindelijk dan in het spel en ik op naar de eerste puzzel. Puzzel met de boeken in de "bibliotheek". Ik klik die puzzel aan, hij gaat er naar toe, vervolgens staat het beeld ffies stil en daarna zit ik weer terug in Windows. Ik dacht eerst dat het aan m'n CD lag, maar ik had nog ergens een save liggen en die opende ik en ik een andere puzzel gespeeld en toen gebeurde er precies hetzelfde, en toen was ik al op CD 3, dus het lijkt mij sterk dat alle CD's kapot zijn, en het is wel heel erg opvallend dat ie alleen crasht bij de puzzels.

Anders probleem is trouwens dat de animaties heel erg snel gaan. Vroeger duurde het altijd even voordat je op de plaats van bestemming was, maar nu gaat het razendsnel. Beetje jammer vin'k dat, hoewel het wel iets lekkerder opschiet.

Anyway, iemand dezelfde problemen toevallig?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:26

inXs

known as inXs

Ik denk dat het spel gewoon moeite heeft met de snelheid van je compjoeter en videokaart. Dit spel draait namelijk zelfs nog vloeiend op een pentium 100 ofzo :) En dat van datgene dat ie terug naar windows schiet, tja heb je al compabiliteits mode geprobeerd? Of evt andere videokaart drivers.

superB

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, 'k zal compatability modus nog eens proberen, maar ehm, andere video drivers, zou niet weten welke. 'k heb recente Detonaters, maar jah, daar is 't spel natuurlijk niet voor geschreven. Ennuhm, ik draaide hem op m'n 200 Mhz ook via Windows en toen ging die niet zo snel. Beetje maf dus. Is er geen manier om hem te vertragen?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:26

inXs

known as inXs

Ja maar op je 200mhz pc had je zeker geen winXP? en 200 mhz is ook wel een redelijke snelheid voor dat spel denk ik. En tja vertragen, kweet niet of dat kan. Flink onderclocken, maar daar heb je ook niets aan. Heb je al eens de 21.20 detonators geprobeerd ofzo? Ik heb geen idee of het uit zal maken. Ik ben trouwens bang dat je het niet echt lekker aan de praat zult krijgen onder winXP met dat systeem.

superB

Verwijderd

Topicstarter
Lol, nooit gedacht dat ik ooit eens een systeem zou hebben dat te SNEL zou zijn om een spelletje te draaien. Wel jammer trouwens, want 't is nog steeds een leuk spel. Misschien moet ik het weer onder DOS gaan draaien, maar jah, dan reist de vraag, hoe krijg ik dat voor elkaar onder XP. Misschien met behulp van een Win98 boot CD, kijken of het dan werkt. Nou jah, 'k kijk nog wel ffies. In ieder geval bedankt :).

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 21:19

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Maybe een dos-emulator proberen oid? Heb ik wel eens van gehoord :)

Verwijderd

Topicstarter
Een dos emulator voor XP? Voor zover ik weet wordt dos al geemuleerd onder XP. Heb het ooit eens met DosEMU geprobeert onder Linux, maar dat was ook niet echt een succes
Pagina: 1