Ik wilde vanavond de cd van nieuwe Marco Borsato branden, maar dit wou niet. ik hoorde dat er een beveiliging op zit.
Is er een maniertje om om die beveiliging heen te komen??
Is er een maniertje om om die beveiliging heen te komen??
Meh!
C:\>_
Forget your fears...
...and want to know more...
Dat wel, maar sinds de modjes NIET kunnen zien in hoeverre dit waar is kunnen ze geen risico nemen.Op woensdag 01 mei 2002 00:19 schreef kwtemp het volgende:
hoezo een ban?
Mag toch aannemen dat de modjes weten dat je 1 copy thuis mag hebben voor als je origineel kaduuk gaat, is helemaal niets illegaals aan.
Daar hebben we het in dit geval toch over neem ik aan?
C:\>_
Verwijderd
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Da's een van de redenen.. En ook al is die kopie wel voor jezelf, dan nog geef je op een openbaar forum ook de informatie weg voor anderen die er minder legale dingen mee willen doen..Op woensdag 01 mei 2002 00:24 schreef kwtemp het volgende:
Hoe bedoel je? Omdat ze niet zeker weten dat het voor een kopie van jezelf is vinden ze het niet goed?
Klein verschil.. Internet is niet GoT.. Dus als iets op internet is toegestaan, wil dat nog niet zeggen wat het hierop GoT is toegestaan..Lekker geregeld, dacht dat je in nederland onschuldig tot het tegendeel bewezen was.
Oftewel, in real life mag het wel, maar op internet niet?
Heel misschien ligt het aan mij, maar volgens mij is dit niet echt de bedoeling van internet.
Verwijderd
Mag ik dan wel vragen welk programma dat je voor dat opnemen gebruikt? (analoog dan he) ik heb er verschillende geprobeerd maar krijg steeds tikken in het liedje en daar wordt ik kotsmisselijk van.Op woensdag 01 mei 2002 08:31 schreef Twynn het volgende:
[..]
Overigens is er ook nog een andere mogelijkheid om die cd te kopieren, namelijk gewoon analoog! Het verschil tussen de originele en de kopie zul je dan nog niet echt horen..
Bij die Borsato cd is dat ook wel de meest eenvoudige manier!!!Op woensdag 01 mei 2002 08:31 schreef Twynn het volgende:
Overigens is er ook nog een andere mogelijkheid om die cd te kopieren, namelijk gewoon analoog! Het verschil tussen de originele en de kopie zul je dan nog niet echt horen..
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Mag je van mij proberen...Op woensdag 01 mei 2002 10:04 schreef Dannyke het volgende:
mp3 van bakken ?
dat weer op cd pennen ?
is mij tot nu toe altijd nog gelukt..
Dat heb ik nou ook...Op woensdag 01 mei 2002 10:15 schreef Banzi het volgende:
[..]
Mag je van mij proberen...
Sommige mensen houden niet zo van mp3... Ik ook niet... De kwaliteit is voor mij veel te laag (jah, dat verschil kan ik horen!!!)... Ik hoor zelfs nog een klein beetje kwaliteitsverschil tussen cd en md... Alhoewel ik met dat verschil wel kan leven...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Werkt dat ook met andere branders en/of software(ik heb een philips CDRW 804 met nero)? Dat is wel een handig weetje voor de toekomst.Op vrijdag 03 mei 2002 12:22 schreef Eymey het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook...
ik ken iemand... die downloadt altijd de ranzigste mp3's van internet en brandt ze dan voor jan en alleman op audio-cd. Vervolgens wil het nog weleens gebeuren dat een volgende persoon ze vervolgens alsnog een keer naar mp3 gaat rippen. Ja, zo verschijnen er wel slechte mp3's
Ik vind mp3's zeker niet slecht klinken, maar dan moeten ze wel op een goede manier geript worden en niet met speeltjes als Audiocatalyst en zo...
Maar goed... om weer on topic te gaan: Die beveiliging van die Marco Borsato cd is zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen. Die beveiliging wordt veroorzaakt doordat er een tweede sessie op die CD zit, die je software van z'n stuk brengt. Als je een Plextor brander hebt en je zet in de cd-copy functie van Plextools de optie "1st session only" aan.. heb je daarna weer een doodnormale standaard audio-cd, die EN overal te spelen is, EN te rippen.
Mods opgelet:
Ik weet niet of het nou wel toegestaan is of niet.. mocht dit niet zo zijn: edit m'n stukje maar. Ik MOEST het gewoon alleen ff kwijt.
Heb je dat zelf geprobeerd??? Want dat ie uit 2 sessies bestond was ik wel achter... Maar ook van de 1e sessie kreeg ik moeilijk de data van de cd... Het lijkt erop dat er nog een extra iets op zit wat bepaalde tracks corrupt maakt...Op vrijdag 03 mei 2002 12:22 schreef Eymey het volgende:
Maar goed... om weer on topic te gaan: Die beveiliging van die Marco Borsato cd is zo kinderlijk eenvoudig te omzeilen. Die beveiliging wordt veroorzaakt doordat er een tweede sessie op die CD zit, die je software van z'n stuk brengt. Als je een Plextor brander hebt en je zet in de cd-copy functie van Plextools de optie "1st session only" aan.. heb je daarna weer een doodnormale standaard audio-cd, die EN overal te spelen is, EN te rippen.
Dat heb ik zelf uitgeprobeerd jaOp vrijdag 03 mei 2002 12:38 schreef Banzi het volgende:
[..]
Heb je dat zelf geprobeerd??? Want dat ie uit 2 sessies bestond was ik wel achter... Maar ook van de 1e sessie kreeg ik moeilijk de data van de cd... Het lijkt erop dat er nog een extra iets op zit wat bepaalde tracks corrupt maakt...
Trouwens, dit had ik op al mijn drives:
Plextor 40 spd SCSI
Pioneer A03 IDE DVD-burner
Aopen 12xnogwat IDE CDRW-burner
Of het moet aan XP liggen...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Dat zou ik niet weten....Op vrijdag 03 mei 2002 12:33 schreef rtgo het volgende:
[..]
Werkt dat ook met andere branders en/of software(ik heb een philips CDRW 804 met nero)? Dat is wel een handig weetje voor de toekomst.