Verkeerde "straf" maatregel !

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 09:46

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Ik vind het best oke dat sommige topics worden gesloten! Zeker topics waaruit blijkt dat er geen vooronderzoek is gedaan. ;)

Maar wat ik dus nu voor de 2e keer merk is dat een topic een beetje offtopic kan raken door bepaalde opmerkingen, deze opmerkingen hebben inderdaad vaak niet iets te maken met het onderwerp, maar dat wil niet zeggen dat de topic starter nu een antwoord heeft op zijn vraag!
In zo'n geval open ik dan geen nieuw topic want ik kan me niet voorstellen dat dat topic een lang leven beschoren heeft!
Als diegene die het topic sluit met de volgende tekst:

"dit is niet echt een "aanpak" probleem en dit topic heeft wmb weinig zin zo lijkt ook wel een beetje op "wie maakt dit voor me" en dat mag hier zowieso niet"

uit het topic:
[topic=481555/1/25]
Hier typt diegene: zo lijkt het......
Dat vind ik dus niet! Ik vind dat diegene dit topic gewoon te snel heeft gesloten met geen goede argumenten!

Moet ik dan nu ook voorstellen om diegene een 7 dagen penalty te geven, dat hij 7 dagen lang geen topic meer mag sluiten!

Af en toe wordt hier een beetje met 2 meten gemeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

*proest*

dat topic ging gewoon nergens over
Op maandag 29 april 2002 15:37 schreef skunkah het volgende:
Ik ben wel bereid zown programmatje voor je te maken in VB.
Zal wel niet te veel werk zijn.

Stuur ff een mailtje naar skunkah@hotmail.com
en zeg ff precies wat je wilt hebben.
Dan heb ik het waarschijnlijk binnen 1 a 3 dagen af :)

edit:

Mischien ook wel leuk om te weten het kost je niks :)
Op maandag 29 april 2002 17:39 schreef Super_Grover het volgende:
Als het goed is heb je net email gekregen op je hotmail adres. Anders laat het ff weten, hetnet en hotmail werkt bij mij gewoon niet samen :(
Op maandag 29 april 2002 16:37 schreef Super_Grover het volgende:
Yezz, van het weekend lekker feest gehad, Thanx! :9~

ik zal je een mail sturen over de in's and out's!
Als je dat zou lukken zou werkelijk geweldig zijn!

Dit project gooit ook hoge ogen bij de gemeenteraad in dat dorp. De 8 gekozen lijsttrekkers vormen samen de kinderraad en vergaderen een paar keer per jaar met het schoolbestuur! Deze gemeente geeft voor dit project ook subsidie aan de school! De school heeft er wat aan en de leerlingen ook, dus dit project wordt in de toekomst ook weer uitgevoerd. Als je dan een mooi progje hebt om te stemmen is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Deze school besteedt al veel aandacht aan de pc in de klas; leelingen maken zelf website's ed(groep 7/8, doen mee aan thinkquest)enz..
Dus dat zou erug fijn zijn :) :)
nou das echt een P&W topic waardig hoor...

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

<ot>
ik ga nu pitten
lees het morgen wel verder
</ot>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover

Super_Grover

Topicstarter
Kijk, als jij zegt dat het topic nergens over gaat, kijk je ook alleen naarhet verkeerde, de vraag was duidelijk en zou niet weten ik welk ander forum ik deze zou moeten stellen!

En ik stel niet de vraag, wie kan dit voor mij maken, het wordt aangeboden, er zijn dus toch nog behulpzame mensen op tweakers!
Verder is er iemand attent en merkt op dat ik jarig ben geweest, ik zie hier geen kwaad in, integendeel zelfs!

De negatieve kanten belichten is niet moeilijk zo blijkt weer, probeer eens de goede kanten te zien! Dan ziet het leven er een stuk beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 30 april 2002 23:35 schreef Super_Grover het volgende:
Kijk, als jij zegt dat het topic nergens over gaat, kijk je ook alleen naarhet verkeerde, de vraag was duidelijk en zou niet weten ik welk ander forum ik deze zou moeten stellen!

En ik stel niet de vraag, wie kan dit voor mij maken, het wordt aangeboden, er zijn dus toch nog behulpzame mensen op tweakers!
Verder is er iemand attent en merkt op dat ik jarig ben geweest, ik zie hier geen kwaad in, integendeel zelfs!

De negatieve kanten belichten is niet moeilijk zo blijkt weer, probeer eens de goede kanten te zien! Dan ziet het leven er een stuk beter uit!
Volgens mij is je vraag tog voeldoende behandeld? Een behulpzame user bied aan om het progje voor je te maken en jullie hebben e-mail contact. Dan is een topic in het forum tog verder overbodig?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover

Super_Grover

Topicstarter
Dat is enigzins waar wat jij zegt, dus hoeft het topic niet gesloten te worden met de reden die de topicsluiter aangeeft want die zijn niet juist en dat gebeurt vaker en daar ben ik het niet mee eens!!!Ook modjes moeten consequent zijn!en de regels naleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op dinsdag 30 april 2002 23:35 schreef Super_Grover het volgende:
de vraag op zich is al niet echt relevant. excell/VB. Je maakt dit in iets wat je ligt. Een excell met VB vergelijken is appels met peren vergelijken imho. De plaats was overigens wel goed.
klopt maar het draait gewoon uit op een "hoi hoest met jou, "ja goed joh en met jou?" ja lekker joh" topic en dat is GEEN P&W.
geen probleem mee
tja maar dit topic blijft echt P&W onwaardig
heb het nu 3x extra gelezen en ik blijf bij mijn beslissing.
Op dinsdag 30 april 2002 17:53 schreef D2k het volgende:
dit is niet echt een "aanpak" probleem en dit topic heeft wmb weinig zin zo
lijkt ook wel een beetje op "wie maakt dit voor me" en dat mag hier zowieso niet ;)
ik zeg dus ook niet dat het zo is, ik zeg dat het er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_Grover

Super_Grover

Topicstarter
De uitleg die jij nu geeft, daar kan ik het enigszins mee eens zijn, maar niet wat je in eerste instantie doet, klet pats boem dicht!
en dat vind ik een beetje vaak gebeuren de laatste tijd, dat topics soms te snel worden gesloten of users te snel worden afgekraakt door mede tweakers.

Even voor de duidelijkheid, ik heb van beide programma's een beetje verstand en ik zou eerlijk gezegd niet weten waar ik het het beste mee zou kunnen maken. Als de drempel in dir forum zo hoog is dat je geen "newbie" vraag kan / mag stellen dan weet ik het ook niet.

Nogmaals, verder vind ik het goed dat de echte onzinnige topics worden gesloten en dat er maatregelen worden genomen maar ze goed uitvoeren is ook een kunst!
Pagina: 1