welk internet deel progje goed voor online games?

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
welk internet deel ptogramma is goed voor online games?

bijv. winroute lite heeft er moeite mee.

Ik kan wel allemaal programmatjes proberen maar als ze toch niet werken kan ik het beter vragen aan jullie. :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Het lijkt me meer dat jij moeite hebt met portmaps te maken :P

Als het game in kwestie zelf een bovenliggend protocol zou implementeren dat niet door NAT kan zonder header aanpassing dan moet je daar een speciale module voor hebben.
Echter dat zal normaal niet het geval zijn.
Dat heeft niet direct iets met de NAT software te maken.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

probeer winroute of sygate es :)

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 17:15
ik gebruik zelf nooit een prog voor inet delen, maar gewoon standaard winXP zooi, nooit probz mee :)

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:03

Appie

F1RST Racing

Op dinsdag 30 april 2002 23:25 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
ik gebruik zelf nooit een prog voor inet delen, maar gewoon standaard winXP zooi, nooit probz mee :)
Yupz zelfde hier

praktisch alles werkt

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Dnc1n
ik heb nu pro er op staan en hij crasht weer als ik in UT servers zit te pingen :( wie kan mij helpen hoe dat werkt met portmappen?

en nog iets:
kun je met een mailserver op 2 pc's het zelfde mailtje ophalen?
ik heb namelijk 2 pc's en ontvang via outlook wel eens e-mails op de ene pc en ook wel eens op de andere.
Nu wil ik van 1 acount de e-mails ontvangen op de ene pc en op de andere. Kan dit met winroute?

• ThaHandy
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

winroute Pro

dan wel ff je NATconnectielimit wat hooger zetten (standaard=128)naar 2048 en als je server gaat pingen gaat i de boel blokeren :/ (bij 128 dan he? )

• Dnc1n
ik heb het aantal nat connecties nu op 10048 staan en hij pingt in ut nog maar naar 46%. Kan ik hem nog hoger zetten of niet?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39
Wij Quaken/UT'en altijd met zijn achten over een 1Mbit ADSL verbinding die gedeelt is met ICS. (Via Windows 2000 server)

Werkt perfect.

Verwijderd

Ik zal dit ook es proberen. Dat winroute en sygate. Ik zit
dus ook achter een LAN, en online gamen gaat knap beroerd hier :)

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
Op woensdag 01 mei 2002 00:12 schreef duncanvdlinden het volgende:
en nog iets:
kun je met een mailserver op 2 pc's het zelfde mailtje ophalen?
ik heb namelijk 2 pc's en ontvang via outlook wel eens e-mails op de ene pc en ook wel eens op de andere.
Nu wil ik van 1 acount de e-mails ontvangen op de ene pc en op de andere. Kan dit met winroute?
Met winroute pro in ieder geval wel... Heb ik zelf ook... Je maakt eerst een groep users aan... Dan maak je 2 users aan die in die groep zitten...

Dan voer je je mail-account in in winroute, en zegt dat het naar die groep moet. Nu haalt jouw server alle mail binnen, en kopieert het naar beide interne accounts...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:04
En als je Windows 98 op die bak hebt staan dan? Welk PROGRAMMA moet je dan gebruiken.
Nee, er kan geen 2000 op die bak. (en ook geen linux).

• Dnc1n
Op woensdag 01 mei 2002 14:54 schreef -DEVON- het volgende:
En als je Windows 98 op die bak hebt staan dan? Welk PROGRAMMA moet je dan gebruiken.
Nee, er kan geen 2000 op die bak. (en ook geen linux).
ik zou winroute pro gebruiken.......dit is echt het meest uitgebreide programma wat je op het gebied van internet delen kan krijgen.

ik ga nu ff. ut testen hopen dat ie nu verder als 46% (999999 nat connecties ingesteld voor winroute pro, via het windows register)

• Dnc1n
hij doet het nog steeds niet :( .
Servers pingen gaat maar tot 47% en dan kan ik ook niet meer internetten op de clients.
Moet ik de pc met winroute pro opnieuw opstarten en kan ik pas weer het internet op.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Ik gebruik sygate. Voordeel is dat er op de site van sygate al van te voren geconfigureerde poortmapping bestandjes staan. Bestandje downloaden, toevoegen aan sygateproggie en klaar.

UT, Battlenet, MSN, Internet, IRC (met DCC), alles doet het. Ik heb Q3 niet uitgeprobeerd, maar ik ga er van uit dat ie het ook wel doet.

Succes :)

Verwijderd

sygate is wel een fijne oplossing

• Dnc1n
sygate werkt idd perfect met UT!!
maar waar kan ik die portmap filetjes downloaden vanaf de site?? voor andere progs en games.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
iptables werkt hier ook perfect :)
Destijds wel wingate, sygate en winroute geprobeerd op Windows NT4 server SP6A:

Sygate: werkte NIET, alleen Sybergen Access Server (voorloper van SON) werkte redelijk
Wingate: brak programma, brak altijd mn FTP verbindingen af :(
Winroute pro: de packets die ie terugkreeg dropte ie omdat ie niet wist dat ie voor zichzelf waren, hele netwerk zonder internet dus |:(

ICS is tot nu toe de enige die ik hier in de buurt probleemloos heb zien draaien naast iptables met Linux.

• ThaHandy
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 01 mei 2002 15:27 schreef duncanvdlinden het volgende:
hij doet het nog steeds niet :( .
Servers pingen gaat maar tot 47% en dan kan ik ook niet meer internetten op de clients.
Moet ik de pc met winroute pro opnieuw opstarten en kan ik pas weer het internet op.

Wie kan mij helpen?
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Kerio\WinRoute]
"NatConnLimitPerHost"="512"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\TinySoftware\WinRoute]
"NatConnLimitPerHost"="512"

check dit eens
Pagina: 1