Toon posts:

[HK] dan echt zó "mysterieus"?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net in MF de FAQ van de HK. Als ik die zo doorkijk dan lijkt het wel een soort "mysterieuze "gevangenis"". Mij boeit verder niet wat daar gaande is, maar dat viel me toch op. Ik kom ook wel eens op FOK! en daar zijn ze een stuk losser. Ik leg geen link tussen FOK! en GoT, maar het lijkt me echt een "kwelling", die huiskamer.
Banrichtlijnen in de Huiskamer.

er zijn echt zoveel regels en dingen waar je je aan moet houden (sex en rasisme daargelaten) maar toch :)

Allereerst willen we je erop wijzen dat het banbeleid in HK flink strenger is dan op de rest van het forum, iets wat bij een losser forum hoort. Er wordt vooral gemod op gevoel, aangezien er geen duidelijke regels te omschrijven zijn.

Tevens is het zo dat je de HK policy geldt als extra op de gewone GoT-FAQ. Dat betekent dat je bij een overtreding eerst volgens de GoT-richtlijnen bestraft wordt en dan, als je overtreding in HK plaats vond nog eens volgens de HK-richtlijnen.

De 3 HK bans op een rijtje:

De 24 uurs HK ban.
De 7 daagse HK ban.
De permanente HK ban.
24 uurs HK-ban
Deze ban kan zonder pardon worden gezet na het overtreden van de policy. Discussie hierover is niet mogelijk, te meer vanwege de korte tijdsduur van de ban.

De 7-daagse HK-ban
Deze ban krijg je als je na je eerste overtreding weer de fout in gaat of als je een zware overtreding begaat. In dat laatste geval kan de 24-uurs ban worden overgeslagen en krijg je meteen een HK-ban van 7 dagen.

De permanente HK-ban
Als je deze ban krijgt, kun je er vanuit gaan dat we het echt niet meer zien zitten met je: je bent meerdere malen gewaarschuwd, je vertoont geen tekenen van verbetering en daarom krijg je een permanente HK-ban: we laten de HK-sfeer niet door jou verpesten.
In heel extreme gevallen kun je meteen een permanente HK-ban krijgen, maar dit gebeurt altijd pas na uitgebreid overleg in ons crewforum.

Een nieuwe maatregel is dat de HK-permban als OW geldt op GoT. Dit kan dus ook gevolgen hebben voor je GoT-carrière, zo kun je bijvoorbeeld een tempban voor GoT krijgen samen met je permanente HK-ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Tjah sorry tis classified... :P

Je merkt het vazelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 01:03
op FOK zijn ze echt niet losser dan hier hoor...

in sommige opzichten zijn ze daar juist strenger heb ik het idee, dus die hele veronderstelling van jou klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

't Is idd afzien daar hoor :D.

edit:
Ohja, nNelske, kun je gelijk ff snel (binnen 40 minuten) een titelsjeens doen, naar mysterieus ;) [topic=482651/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn gewoon voorzichtig, omdat bij eerdere pogingen het forum toch ten onder is gegaan aan al het gezeik. Ze zijn dus gewoon streng, maar je merkt er weinig van hoor. Het is wel gezellig: niet zo'n irritante loze reacties, geen flames, gewoon lekker gezellig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

Jaymz

Keep on moving !

Ach, het valt best mee. Als je gewoon gezellig meedoet en ja aan de policy houdt (die kort samengavat "Normale fatsoensnormen" luid) is er niks aan de hand.

Ga je lopen etteren of anderszins ongewenst gedrag vertonen (de sfeer verpesten) dan zijn we best hard. Maar zoiets moet eigenlijk ook wel met een grote groep mensen bijelkaar. Net zoals een kudde bisons tem je die net met lieve woordjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 22:25 schreef tjetta het volgende:
Ze zijn gewoon voorzichtig, omdat bij eerdere pogingen het forum toch ten onder is gegaan aan al het gezeik. Ze zijn dus gewoon streng, maar je merkt er weinig van hoor. Het is wel gezellig: niet zo'n irritante loze reacties, geen flames, gewoon lekker gezellig ;)
dankje, vertrouwde woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 22:24 schreef Azrael het volgende:
op FOK zijn ze echt niet losser dan hier hoor...

in sommige opzichten zijn ze daar juist strenger heb ik het idee, dus die hele veronderstelling van jou klopt niet.
Nah, als je daar een modje volledig de pan uitflamed dan kom je er zonder iets vanaf. Echt streng ja :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op dinsdag 30 april 2002 22:27 schreef Nelske het volgende:

[..]

Nah, als je daar een modje volledig de pan uitflamed dan kom je er zonder iets vanaf. Echt streng ja :o :P
ik heb anders nog niks van die flames op jou gehoord die ik heb gemaakt nelske :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wil je met lunatic als mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 20:45

-Stef-

Slainthe!

Precies. No worries, alleen wel goed spellen hier he. :)
(...)mij boeid(...)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Op dinsdag 30 april 2002 22:21 schreef BotjeBuilder het volgende:
Ik las net in MF de FAQ van de HK. Als ik die zo doorkijk dan lijkt het wel een soort "mysterieuze "gevangenis"". Mij boeit het verder niet wat daar gaande is enzo, maar dat viel me toch op. Ik kom ook wel eens op FOK! en daar zijn ze een stuk losser. Ik leg geen link tussen FOK! en GoT, maar het lijkt me echt een 'kwelling', die huiskamer.
[..]
Sorry, kon het in dit geval niet laten... Boeid... hoe kun je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 22:24 schreef Compubiter het volgende:
't Is idd afzien daar hoor :D.

edit:
Ohja, nNelske, kun je gelijk ff snel (binnen 40 minuten) een titelsjeens doen, naar mysterieus ;) [topic=482651/1/100]
:o :D

Die gaat wel wat langer duren dan 40 minuten. >:)

Tenminste als het door mij gedaan moet worden ;) (geen mod-rechten hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Op dinsdag 30 april 2002 22:41 schreef Nelske het volgende:
(geen mod-rechten hier ;) )
:P
Nelske
Soms prutser genaamd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 22:35 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:

[..]

Sorry, kon het in dit geval niet laten... Boeid... hoe kun je...
[zou-dit-mogen-mode]
mierenneuker :(
[/zou-dit-mogen-mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, wrong button...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op dinsdag 30 april 2002 22:27 schreef Nelske het volgende:

[..]

heb jij daar een modje de pan uitgeflamed dan?

geef es een voorbeeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet durven O-) :X

Nee, dat doe ik echt niet.

Ik heb het een aantal keren dat ik op Fok! geweest ben gezien. Wordt er gewoon doodleuk een opmerking gemaakt richting een mod, waarvoor hier minsten een OW gerechtvaardigd zou zijn en dan reageerd zo'n mod er niet eens op :o

Echt in de trant van "..... is toch zo'n bagger mod die gaat er toch niks aan doen |:( "

Maar goed, voor de rest wil ik geen kwaad woord over Fok! horen.

Beide sites hebben hun eigen doelgroep en ik snap die eeuwige strijd dan ook niet zo goed. Bovenstaande is wel iets waar ik mij als mod zijnde enorm over verbaasde destijds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Op dinsdag 30 april 2002 23:47 schreef Nelske het volgende:

Ik heb het een aantal keren dat ik op Fok! geweest ben gezien. Wordt er gewoon doodleuk een opmerking gemaakt richting een mod, waarvoor hier minsten een OW gerechtvaardigd zou zijn en dan reageerd zo'n mod er niet eens op :o

Echt in de trant van "..... is toch zo'n bagger mod die gaat er toch niks aan doen |:( "
Mkay, ik moet zeggen dat ik nou niet echt vaak daar kom :P

Maarrr, ze hebben wel veel regels (en policies) daar, en volgens mij zijn ze ook redelijk streng met topics moven enzo..

Maarja, die mods daar zijn natuurlijk ook echte fokkers, dus die kan je sowieso al niet te serieus nemen :P ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Topic-titel change uitgevoerd :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HK is dus een soort kroeg

Als je regels overtreed moet je oprotten (zoals drugs verkopen)

En als je het te bont maakt dan hoef je een dag niet meer te komen. (je kotst de boel onder)

Als je het nog bonter maakt hoef je een week niet meer te komen (je bent zo dronken dat je mensen gaat lastig vallen)

Of je maakt het echt te bont (je bent dronken en gaat de vrouw/vriendin van de barman lastig vallen)

Simpel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 16:49

Basszje

Reisvaap!]

En de uitsmijters zijn bedacht op het maken van troep ( c.q. onzin ) in de kroeg :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Pagina: 1