Ik las net in MF de FAQ van de HK. Als ik die zo doorkijk dan lijkt het wel een soort "mysterieuze "gevangenis"". Mij boeit verder niet wat daar gaande is, maar dat viel me toch op. Ik kom ook wel eens op FOK! en daar zijn ze een stuk losser. Ik leg geen link tussen FOK! en GoT, maar het lijkt me echt een "kwelling", die huiskamer.
Banrichtlijnen in de Huiskamer.
er zijn echt zoveel regels en dingen waar je je aan moet houden (sex en rasisme daargelaten) maar toch
Allereerst willen we je erop wijzen dat het banbeleid in HK flink strenger is dan op de rest van het forum, iets wat bij een losser forum hoort. Er wordt vooral gemod op gevoel, aangezien er geen duidelijke regels te omschrijven zijn.
Tevens is het zo dat je de HK policy geldt als extra op de gewone GoT-FAQ. Dat betekent dat je bij een overtreding eerst volgens de GoT-richtlijnen bestraft wordt en dan, als je overtreding in HK plaats vond nog eens volgens de HK-richtlijnen.
De 3 HK bans op een rijtje:
De 24 uurs HK ban.
De 7 daagse HK ban.
De permanente HK ban.
24 uurs HK-ban
Deze ban kan zonder pardon worden gezet na het overtreden van de policy. Discussie hierover is niet mogelijk, te meer vanwege de korte tijdsduur van de ban.
De 7-daagse HK-ban
Deze ban krijg je als je na je eerste overtreding weer de fout in gaat of als je een zware overtreding begaat. In dat laatste geval kan de 24-uurs ban worden overgeslagen en krijg je meteen een HK-ban van 7 dagen.
De permanente HK-ban
Als je deze ban krijgt, kun je er vanuit gaan dat we het echt niet meer zien zitten met je: je bent meerdere malen gewaarschuwd, je vertoont geen tekenen van verbetering en daarom krijg je een permanente HK-ban: we laten de HK-sfeer niet door jou verpesten.
In heel extreme gevallen kun je meteen een permanente HK-ban krijgen, maar dit gebeurt altijd pas na uitgebreid overleg in ons crewforum.
Een nieuwe maatregel is dat de HK-permban als OW geldt op GoT. Dit kan dus ook gevolgen hebben voor je GoT-carrière, zo kun je bijvoorbeeld een tempban voor GoT krijgen samen met je permanente HK-ban.