Het valt mee heel vaak op dat Topic's geopend in Schop een Modje soms wel een dag of meer onbeantwoord blijven... Hoe kan dit?? Dit is toch wel een belangrijk deel van GoT
soms/drukte/leven van de mods
</standaard verhaal>
</standaard verhaal>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Niet alle modjes zijn 24 uur per dag online (ze hebben ook een gewoon leven) en is het dus niet altijd mogelijk dat alles meteen wordt behandeld. Meestal wordt wel even alles nagekeken door andere modjes (o.a. Jotti) maar als iets niet dringend is blijft het er gewoon nog even staan.
Maar kan daar niet speciaal iemand voor worden aangewezen?Op dinsdag 30 april 2002 22:04 schreef D2k het volgende:
</standaard verhaal>
Ligt ook een beetje aan de aard van de meldingen.
Een warez melding zal geen dag staan hoor.
Een warez melding zal geen dag staan hoor.
Who is John Galt?
daarvoor zijn GM's/GA'sOp dinsdag 30 april 2002 22:05 schreef Markiedam het volgende:
[..]
Maar kan daar niet speciaal iemand voor worden aangewezen?
en ook daarvoor geld
Op dinsdag 30 april 2002 22:04 schreef D2k het volgende:
</standaard verhaal>
Verwijderd
Ken je iemand die 24 uur per dag 7 dagen per week online is dan? Ik kom aan 12 uur per dag maar meer wil ik dan ook echt nietOp dinsdag 30 april 2002 22:05 schreef Markiedam het volgende:
[..]
Maar kan daar niet speciaal iemand voor worden aangewezen?
/addnoteOp dinsdag 30 april 2002 22:06 schreef Markiedam het volgende:
Hierbij biedt ik mij aan...
Who is John Galt?
Verwijderd
Jammer maar helaasOp dinsdag 30 april 2002 22:06 schreef Markiedam het volgende:
Er blijven zelde dingen langer dan 24 uur staan. Als dat al gebeurt dan zijn het echt geen urgente dingen
Zolang er geen wereldschokkende zaken in SM worden gemeld laat ik het aan de mensen die de betreffende fora beter kennen dan ikzelf. (behalve als SM echt de spuigaten uitloopt enzo
)
Zaken waar ikzelf redelijk zeker van ben neem ik gewoon in behandeling. Alleen, sja ik ken helaas niet alle in's en out's van alle fora op GoT
En nu heb ik een biertje op; dus ben ik zeker voorzichtig
Zaken waar ikzelf redelijk zeker van ben neem ik gewoon in behandeling. Alleen, sja ik ken helaas niet alle in's en out's van alle fora op GoT
En nu heb ik een biertje op; dus ben ik zeker voorzichtig
Een voorbeeld
[topic=482633/1/25]
Deze heb ik bijvoorbeeld een half uur geleden gepost, en zoveel werk lijkt het mij het niet om dit te wijzigen... (geen flame)
En nou niet snel wijzigen...
[topic=482633/1/25]
Deze heb ik bijvoorbeeld een half uur geleden gepost, en zoveel werk lijkt het mij het niet om dit te wijzigen... (geen flame)
Tja, maar het is wel zo irritant dat (ik) mensen er een topic over openen in SM...Op dinsdag 30 april 2002 22:11 schreef The Will het volgende:
Dat is IMHO errug 'low-priority' omdat iedereen toch wel begrijpt wat er staat.
Verwijderd
Hebben wij weer wat om over users te klagen in GTCOp dinsdag 30 april 2002 22:12 schreef Markiedam het volgende:
[..]
Tja, maar het is wel zo irritant dat (ik) mensen er een topic over openen in SM...
dat waarderen we ook
maar tis geen noodzaak dat binnen de minuut te wijzigen
warez/pr0n/spam is dat meestal wel en dat wordt ook gelijk aangepakt
maar tis geen noodzaak dat binnen de minuut te wijzigen
warez/pr0n/spam is dat meestal wel en dat wordt ook gelijk aangepakt
Phreak is dedicated SeM-ruimert.. maar ook hij is er niet altijd.
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat we SeM toch aardig bijhouden.. het is weleens erger geweest.
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat we SeM toch aardig bijhouden.. het is weleens erger geweest.
Hehehe.... Jotti kan je ook nog wel wat vertellen...Op dinsdag 30 april 2002 22:14 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hebben wij weer wat om over users te klagen in GTC
Verwijderd
Denk jij dat ik een automatische Ctrl-R op [forum=26] heb staan ofzo?Op dinsdag 30 april 2002 22:10 schreef Markiedam het volgende:
Een voorbeeld
[topic=482633/1/25]
Dit is gewoon absoluut een voorbeeld van een ding dat absoluut weinig prioriteit heeft
ROTFL @ http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13370859#13370859
Zoiets heeft idd geen prioriteit... ik vind dat er echt wel snel genoeg gereageerd wordt hoor!
Zoiets heeft idd geen prioriteit... ik vind dat er echt wel snel genoeg gereageerd wordt hoor!
Je moest het zien hoe het op andere forums gaat, ik ben dik tevreden hoor. Sinterklaas had trouwens gisteren een SM topic dat ik opende binnen 10 seconden afgehandeld, volgens mij een record
zelf heb ik door de weeks de SM en /14 top-10 in m'n sidebar, tezamen met nog wat onzin.
/14 topics die van een goede titel zijn voorzien (dus [P&W] ... of [/14] ....) pik ik er meestal binnen enkele minuten uit...
/14 topics die van een goede titel zijn voorzien (dus [P&W] ... of [/14] ....) pik ik er meestal binnen enkele minuten uit...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
JaOp dinsdag 30 april 2002 22:16 schreef Nelske het volgende:
[..]
Denk jij dat ik een automatische Ctrl-R op [forum=26] heb staan ofzo?
kan toch makkelijk met Opera's autorefresh
Verwijderd
Ik heb net een slotje gezet op 1 topic in SP en 2 SM meldingen daarover. En binnen een minuut nog welOp dinsdag 30 april 2002 22:15 schreef Markiedam het volgende:
[..]
Hehehe.... Jotti kan je ook nog wel wat vertellen...![]()
Is dat snel genoeg voor je?
Verwijderd
Ja maar ik gebruik GaleonOp dinsdag 30 april 2002 23:41 schreef DR het volgende:
[..]
Ja
kan toch makkelijk met Opera's autorefresh
<font size="1">Die zo'n zelfde optie ook heeft

Laat HotTopic modden 
Popupvenstertje dat dmv. de tags een popupje regelt "Er is een SM-topic over een door jou gemodereerd forum: "[OCE] FAQ-vraag"".
Popupvenstertje dat dmv. de tags een popupje regelt "Er is een SM-topic over een door jou gemodereerd forum: "[OCE] FAQ-vraag"".
Of [/22] of [OCM] (voor de oude rotten hier)...Op dinsdag 30 april 2002 23:44 schreef m-m het volgende:
Laat HotTopic modden
Mja ik doe het ook nog regelmatig foutOp dinsdag 30 april 2002 23:45 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Of [/22] of [OCM] (voor de oude rotten hier)...
Ik heb ook een mooi extreem voorbeeld van een SM posting die lang openstaat, maar dat vind ik ook wel logisch.
[topic=481494]
Gaat over een user die zich slecht gedraagt, en dan moet een modje tijd hebben om de posthistorie enz te bekijken.
Over 't algemeen, als een SM topic niet 'te snel wordt behandeld' naar mijn mening, stuur ik een ICQ berichtje naar de/een moderator van het betreffende forum. Misschien een tipje voor mensen die dingende zaken hebben die snel opgelost moeten worden?
[topic=481494]
Gaat over een user die zich slecht gedraagt, en dan moet een modje tijd hebben om de posthistorie enz te bekijken.
Over 't algemeen, als een SM topic niet 'te snel wordt behandeld' naar mijn mening, stuur ik een ICQ berichtje naar de/een moderator van het betreffende forum. Misschien een tipje voor mensen die dingende zaken hebben die snel opgelost moeten worden?
Precies, die tags kunnen fout gaan, en er staat niet vast welk SM topic voor welk forum is, dat is alleen gebaseerd op die tag.Op dinsdag 30 april 2002 23:46 schreef m-m het volgende:
[..]
Mja ik doe het ook nog regelmatig fout
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Zo een als deze: [topic=482786/1/30] heeft bij mij dus ook geen prioriteit. Om mij mag 'ie in PMG blijven staan. Ik sluit 'm dan ook niet in SeM omdat de mods van WOS 'm misschien nog niet gezien hebben. Staat 'ie er na een paar uur nog, dan sluit ik 'm wel. Staat er wat ernstigs in (Warez, pr0n o.i.d.) dan geef ik dat wel door (hoewel ik niet alle SeM posts lees omdat ik alleen mod rechten heb in PMG). Dit in het kader van een voorbeeld geven
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Je maakt nu al een slechte indrukOp dinsdag 30 april 2002 22:06 schreef Markiedam het volgende:
Er van uitgaande dat een Mod 24/7 de beschikking heeft over ICQ uiteraard. (Wat bij mij dus niet het geval is.)Op dinsdag 30 april 2002 23:46 schreef blackd het volgende:
...stuur ik een ICQ berichtje naar de/een moderator van het betreffende forum...
Sowieso 'scan' ik SM altijd eerst op de meest urgente zaken, deze probeer ik (als het in mijn powers ligt) als eerste af te handelen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Daar hebben we de mooie moderatorlijsten + ICQ statusbloemetjes voorOp woensdag 01 mei 2002 10:04 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat een Mod 24/7 de beschikking heeft over ICQ uiteraard. (Wat bij mij dus niet het geval is.)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Very niceOp woensdag 01 mei 2002 21:31 schreef Kaj. het volgende:
Snel genoeg?
[topic=483553/1/100]
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
woeiOp woensdag 01 mei 2002 21:31 schreef Kaj. het volgende:
Snel genoeg?
[topic=483553/1/100]
OFF-TOPIC: wat doen we met modjes en te grote icons trouwens?Op dinsdag 30 april 2002 23:21 schreef chem het volgende:
chem, hier eentje die er net hetzelfde uitziet maar wel <100KB is

109KB <-> 100KB
Pagina: 1