ISDN--kaart kan niet worden gevonden na 5 minuten

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Ik heb een ISDN-kaart geïnstalleerd onder Windows ME. In de eerste paar minuten na het opstarten kun je er normaal mee internetten, maar na een poosje wordt de verbinding automatisch verbroken.

Als je dan opnieuw inbelt krijg je de mededeling dat het modem niet kan worden gevonden. Een reboot helpt wel, maar weer voor een paar minuten.

Aangezien het merk van de ISDN-kaart onbekend is (ISDN Company volgens de driver) kan ik niet goed zoeken naar driver updates.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

|_____vakje______|

Verwijderd

gebruik je rvscom? zonee, regel ff, dit proggie maakt virtuele modems aan, werkt lekker

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
RVS-Com ken ik, maar ik denk niet dat het mij gaat helpen. Ik wil graag via ISDN internetten, en niet via een geëmuleerd analoog modem.

Het programmatje Diagnostic wat bij de kaart zit geeft (na de +/- 5 minuten, tijd is niet helemaal constant) ook aan dat de Loopback test is mislukt, maar dat helpt niet echt.

Deze kaart heeft onder Windows 98 altijd zonder problemen gewerkt

|_____vakje______|

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 23:03 schreef CyberSnooP het volgende:
RVS-Com ken ik, maar ik denk niet dat het mij gaat helpen. Ik wil graag via ISDN internetten, en niet via een geëmuleerd analoog modem.

Het programmatje Diagnostic wat bij de kaart zit geeft (na de +/- 5 minuten, tijd is niet helemaal constant) ook aan dat de Loopback test is mislukt, maar dat helpt niet echt.

Deze kaart heeft onder Windows 98 altijd zonder problemen gewerkt
met rvscom kun je ook als isdn inbellen hoor, maargoed, het lijkt toch echt een driver probleem, is er geen nr op de kaart te vinden? zoja, zoeken met dat nr op www.google.com. Verder kun je die kaart nog ff op een ander irq of compoort zetten, wil nog wel is helpen... en anders ff voor een paar tientjes een dynalink isdn kaartje kopen...

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
^kick^ -- Heb wat geknoeid met nummertjes in google en irq verplaatsen.

Het helpt allemaal niet echt. Het is overigens niet mijn PC, maar die van iem. anders. Het probleem is er dus nog steeds, misschien iemand met een geniale ingeving?

|_____vakje______|