Als ik mijn boxen van mijn computer hard aan zet dan begint mijn lamp te knipperen. Weet iemand hoe dit komt. Het zijn overigens niet echt van die superboxen. Trust 200watt.
tik eens zachtjes tegen die lamp aan? doet'ie het dan ook? Zo ja: haal maar vast een nieuw peertje, deze gaat in de komende week stuk
misschien dipt het lichtnet wel in van de brute pieken die uit je trusten tovert
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Hij doet het al een hele tijd. En hij doet het aleen als ik de boxen hard zet. En als het onweert en ik heb mijn computer aan dan knalt bij 1 donder de stoppen er al uit. Terwijl ik de enige ben in de buurt die dat overkomt.
Aleen mijn computer met scanner en printer. En die lamp
draait op die groep.
Moet makkelijk kunnen, hier hangt er meer op 1 groepOp dinsdag 30 april 2002 21:52 schreef Mpdrichel het volgende:
Aleen mijn computer met scanner en printer. En die lampdraait op die groep.
Misschien inslag oid op je lampje?? Ik ben nogal een leek op dit gebied dus waarschijnlijk is dit je reinste b*llsh*t.
He who controls the Spice, controls the Universe.
klinkt goedOp dinsdag 30 april 2002 21:41 schreef Mpdrichel het volgende:
Hij doet het al een hele tijd. En hij doet het aleen als ik de boxen hard zet. En als het onweert en ik heb mijn computer aan dan knalt bij 1 donder de stoppen er al uit. Terwijl ik de enige ben in de buurt die dat overkomt.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Een gratis stroboscoop dus 
Maar als je bijvoorbeeld gaat stofzuigen (lijkt me toch zwaarder dan twee trust-boxjes) is er niks aan de hand met die lamp? Draai er een ander lampje in zou ik zeggen.
Maar als je bijvoorbeeld gaat stofzuigen (lijkt me toch zwaarder dan twee trust-boxjes) is er niks aan de hand met die lamp? Draai er een ander lampje in zou ik zeggen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
lol maarja
zelfde groep. hmz raar sinds wanneer ken dat, denk niet door straling oid... zet je lamp eens uit, doet ie het dan nog
ken zijn dat je peertje zijn draadje beetje loszit
douw er andere in misschien helpt ut
zelfde groep. hmz raar sinds wanneer ken dat, denk niet door straling oid... zet je lamp eens uit, doet ie het dan nog
ken zijn dat je peertje zijn draadje beetje loszit
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Wat voor geknipper is dit?
Regelmatig geknipper of af en toe heel ff?
Regelmatig geknipper of af en toe heel ff?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Altijd weer die Lampje 
Het zou verboden moeten worden!
(volgens mij is ie met vakantie)
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
of die speakers trekken veel Watts
of door het harde geluid maken je speakers een groter magnetisch veld en dat zie jij terug op je peertje
of door het harde geluid maken je speakers een groter magnetisch veld en dat zie jij terug op je peertje
200watt PMPO ?? dacht het nietOp dinsdag 30 april 2002 22:07 schreef richardkraal het volgende:
of die speakers trekken veel Watts
PMPO is hetzelfde als Dan ploft de conus ongeveer 3 meter ver
Op dinsdag 30 april 2002 22:03 schreef Duck-Twacy het volgende:
Altijd weer die Lampje
betraptOp dinsdag 30 april 2002 22:14 schreef Lampje het volgende:
[..]
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Met een ander lampje doet hij precies hetzelfde. Het enige is dat alles via 1 stop contact gaat. Omdat ik niet meer heb op mijn kamer. Ik heb gewoon 2 verlengsnoeren aan elkaar en daar die ik alle stekkers in.
Ik denk dat je PC-voeding een beetje teveel naar de aarde lekt.
Als de zaak er bij onweer uitknalt (ik neem aan dat de aardlekschakelaar z'n werk doet), is er iets mis in je elektrische schakeling; en ik denk dat in dit geval de voeding van je PC de boosdoener is.
Of je hebt gewoon een hypergevoelige aardlekschakelaar.
Als de zaak er bij onweer uitknalt (ik neem aan dat de aardlekschakelaar z'n werk doet), is er iets mis in je elektrische schakeling; en ik denk dat in dit geval de voeding van je PC de boosdoener is.
Of je hebt gewoon een hypergevoelige aardlekschakelaar.
Pagina: 1