De waarheid achter OCZ

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lees en huiver!

Edit: link gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:50
Heavy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah das lekker lullig voor de mensen die net paar van die (dure!) reepjes hebben besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is het eigenlijk geen groot bedrijf maar een "fake" bedrijf gerund door maar een paar mensen :? ik begrijp het niet helemaal mijn engels is niet zo goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 15:08
Kan iemand mij het probleem ff uitleggen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 09:57
Op dinsdag 30 april 2002 21:47 schreef Dreamstar het volgende:
Kan iemand mij het probleem ff uitleggen ???
Als ik het goed begrijp claimed OCZ om zelf geheugen te maken. Dit klopt dus schijnbaar niet dit wordt uitbesteed.

En ze claimen in een groot flatgebouw te zitten terwijl ze eigenlijk in een soort krot te zitte.

En het is schijnbaar bekend onder nog wat meer namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
afgekort

oplichterij, in USA verboden, NL ook, dus aanklagen die hapjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Wel leuk om te zien dat er wat mensen zijn die ook meteen claimen ( en ook soms gelijk hebbben) deze oplichtingspraktijken al eerder opgemerkt te hebben... :)

Maar het is idd nogal een kwalijke zaak, 1 bedrijf dat claimt zelf RAM te maken ( maar eigenlijk gewoon goedkope rotzooi verkoopt), en dat ook nog eens via 3 nep-bedrijven aan de man brengt... en overnames voor $1 e.d. zijn ze ook niet vies van :)

edit:

http://www.pdpsys.com/oemserv.html
Dat is dus een manufacturer van RAM... de volgende link is van de zogenaamde faciliteit van OCZ
http://www.ocztech.com/products/memory/manufacturing/index.asp
Wel LOL... eens kijken of ik wat plaatjes van een MTEC fabriek kan krijgen, dan ga ik Speed-RAM bakken ;)

Dus geen OCZ Gladiator e.d. kopen, of wat er nog meer allemaal verkocht wordt onder de OCZ naam.

Of nou alles helemaal zuiver is ( nieuw bedrijf heeft alles opgekocht: Noble ), is nog niet helemaal duidelijk.

Lees morgen weer in "scams of our lives" ;)
Pagina: 1