Echt vaag hoe zou dit komen? Unreal tournament draait goed maar renegade als enigste niet.
Ik heb een S3 Savage 4 met 16mb en een PIII 500mhz en ik draai windows xp.

He who controls the Spice, controls the Universe.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Gefixed... per ongeluk van server gegooid.Op dinsdag 30 april 2002 21:12 schreef PowerSp00n het volgende:
Plaatje doet het niet hier
In windows98se deed hij 't perfect anders hoor.Op dinsdag 30 april 2002 21:13 schreef Timocos het volgende:
Tja die 3D kaart zegt ut al 16 MB is iets te weinig daarvoor....
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
In windows98se was het niet zo erg anders...Op dinsdag 30 april 2002 21:13 schreef DarkJedi het volgende:
Euhmm, westwoods eerste engine?
Had ik ook hoor, ligt aan de engine nergens zorgen over te maken
das onzin, aangezien genoeg anderen dit probleem niet hebbenOp dinsdag 30 april 2002 21:13 schreef DarkJedi het volgende:
Euhmm, westwoods eerste engine?
Had ik ook hoor, ligt aan de engine nergens zorgen over te maken
Xp heeft toch niet zulke goeie ondersteuning met opengl en directx in de drivers die ze in windows stoppen? S3 heeft namelijk geen drivers waar die directx support beter is.Op dinsdag 30 april 2002 21:16 schreef DarkJedi het volgende:
Wat draai je nu dan?
Het lijkt me zeer stug dat XP (denk dat je XP draait) de boosdoener is.
Maar aan de andere kant het blijft Micro$oft he
Verwijderd
dikzak
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Neuh... maar als ik loop kan ik niet zien welke ventjes bij mij horen omdat ze allemaal helemaal rood zijn (nouja in de verte dan). En als ik soms in een kamer stap wordt alles zwart, pas na 3 a 4 seconden lopen krijgt het weer kleur.Op woensdag 01 mei 2002 12:28 schreef Dinictus het volgende:
Zie echt niets van slechte textures ofzo.
man zit jij met een vergrootglas voor je monitor ofzo?
Ik heb een compaq bios dus heb ik die instelling niet.Op woensdag 01 mei 2002 17:35 schreef Booster het volgende:
AGP Aperture size wat hoger zetten misschien? (in bios)
Argh. Mh, misschien met een van de vele BIOS-Tweak proggies. Ik ben geen compaq fan en ik heb thuis geen compaq staan om het even uit te proberen helaas.Op woensdag 01 mei 2002 17:37 schreef mark4sen87 het volgende:
Ik heb een compaq bios dus heb ik die instelling niet.
Bah, ik wil echt een goede videokaart...Op woensdag 01 mei 2002 17:43 schreef Booster het volgende:
[..]
Argh. Mh, misschien met een van de vele BIOS-Tweak proggies. Ik ben geen compaq fan en ik heb thuis geen compaq staan om het even uit te proberen helaas.
Sja... me Voodoo werkt ook niet bepaald in dit spel. ALLES is f*cked up... allemaal gaten in de rendering enzo.. blaat.Op woensdag 01 mei 2002 21:07 schreef mark4sen87 het volgende:
[..]
Bah, ik wil echt een goede videokaart...
Dit klote s3 ding is echt vervelend. Ik wil een geforce2 ofzo...
C:\>_
Dat bedoel ik dus...Op woensdag 01 mei 2002 23:09 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Sja... me Voodoo werkt ook niet bepaald in dit spel. ALLES is f*cked up... allemaal gaten in de rendering enzo.. blaat.
De vos loopt door het bos.
Heeft er NIKS mee te maken, de engine is gewoon niet gemaakt voor de Voodoo en/of wat andere kaartjes ( wat eigelijk belachelijk is ).Op woensdag 01 mei 2002 23:19 schreef Gman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
Maar hebben jullie geen illegaaltje?
Kan nog wel eens een rotte kopie zijn enzo.
C:\>_
Verwijderd
Ik heb hem op 16 staan imdat het anders beetje traag gaat (systeem behoorlijk verouderd), maar in Renegade heb ik er geen last van. In UT heb ik wel zulke dingen gehad...Op woensdag 01 mei 2002 23:21 schreef WILDEAAP het volgende:
dat heb ik ook wel eens met spellen... bij mij komt dat doordat ik dan 16bit kleuren heb gekozen. Oplossing is dus misschien op 32bit te spelen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq