asus a7v + win XP standby probleem

Pagina: 1
Acties:

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 14:30

Tittysmack

"no comment"

Topicstarter
Hey... ff een vraagje,

Windows xp prof pas geinstalleerd en nu heb ik een probleempje... als ik op de standby toets druk loopt de pc vast het beeld blijft dan gewoon staan en hij doet niks meer... ik heb bios versie 1004D iemand suggesties??

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Ik denk dat je niet al te goed gezocht heb hiero.
Kijk effe bij faq van windows operated systems en je zou dit gevonden hebben: http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Succes.

Verwijderd

Begin eens met het installeren van bios 1009, die is bij mijn weten stabiel, en verhoogt in grote mate de functionaliteit van je harde waar.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15
Bios 1007 is de beste, want die is stabiel en heeft geen Drive Strength bug :)

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:49
Ja idd bios 1007 is de beste die is stabiel ja!!

Verwijderd

Vreemd dat bij mij 1009 gewoon zeer goed werkt.

Verwijderd

Bios 1004 ondersteund volgens mij de Xp-proc nog geeneens, dus updatuh die bios!

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Op dinsdag 30 april 2002 22:22 schreef Brakius het volgende:
Ik denk dat je niet al te goed gezocht heb hiero.
Kijk effe bij faq van windows operated systems en je zou dit gevonden hebben: http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm

Succes.
BIZARRRRR

Het werkt gewoon, al die tijd heb ik een blauw scherm gekregen als ik afsloot...

Blijkt het Easy CD creator te zijn, een programma wat ik zelden gebruik. Even de update halen.. et voila.

Toch moet iemand me maar eens uitleggen hoe het komt dat een programma wat ik niet gebruik (=niet laadt) ervoor zorgt dat ik mijn compu niet kan afsluiten. Je zou zeggen, niet gebruiken is niet resistent laden is geen probleem...

TOP Brakius!!

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Het komt omdat Easy Creator wat dll filetjes vervangt. En die worden door andere programma's ook gebruikt.

Het blijkt dat mensen ook veel problemen hebben met bepaalde branders. Een nieuwe wnaspi32.dll versie 4.70 van adaptec en problemen zijn vaak opgelost.
Pagina: 1