Hey mensen!
Ik ben sinds een paar dagen tot de conclusie gekomen dat mijn gloedjenieuwe fikker geen archief-bestanden (goed) kan branden. Wou ff een backup van mijn docs en pics maken in ZIP formaat. Bestandje was 172Mb, branden probleemloos, daarna van cd uitpakken, de ene CRC na de andere.
Het archief op de HDD was wel nog steeds "clean" en normaal uit te pakken. Het daarna getest met meerdere grote bestanden, de CAB files van mijn PSP7 CD, een geRARde inhoud van een game CD, etc. Ieder groot bestand heeft CRC's.
Eventuele CCD-images doet ie perfect, audio is prima in orde, VCD ook, alleen dus het data-deel doet weird. Weet iemand iets??
B.t.w. Fikker is 24 speed LiteOn, met momenteel Nero 5.5.8.0 onder Windows XP. (ook EZCD, WinOnCD, etc geprobeerd)
Ik ben sinds een paar dagen tot de conclusie gekomen dat mijn gloedjenieuwe fikker geen archief-bestanden (goed) kan branden. Wou ff een backup van mijn docs en pics maken in ZIP formaat. Bestandje was 172Mb, branden probleemloos, daarna van cd uitpakken, de ene CRC na de andere.
B.t.w. Fikker is 24 speed LiteOn, met momenteel Nero 5.5.8.0 onder Windows XP. (ook EZCD, WinOnCD, etc geprobeerd)
edit:
Dit probleem op CDR's en CDRW's van diverse merken.
Dit probleem op CDR's en CDRW's van diverse merken.