Toon posts:

[CDRW] CRC Errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik ben sinds een paar dagen tot de conclusie gekomen dat mijn gloedjenieuwe fikker geen archief-bestanden (goed) kan branden. Wou ff een backup van mijn docs en pics maken in ZIP formaat. Bestandje was 172Mb, branden probleemloos, daarna van cd uitpakken, de ene CRC na de andere. :( Het archief op de HDD was wel nog steeds "clean" en normaal uit te pakken. Het daarna getest met meerdere grote bestanden, de CAB files van mijn PSP7 CD, een geRARde inhoud van een game CD, etc. Ieder groot bestand heeft CRC's. :? :? Eventuele CCD-images doet ie perfect, audio is prima in orde, VCD ook, alleen dus het data-deel doet weird. Weet iemand iets??

B.t.w. Fikker is 24 speed LiteOn, met momenteel Nero 5.5.8.0 onder Windows XP. (ook EZCD, WinOnCD, etc geprobeerd)

edit:

Dit probleem op CDR's en CDRW's van diverse merken.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Gebruik de search (ik heb ook al eens gevraagd)
:Z

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 00:17 schreef Eth3r3al het volgende:
Gebruik de search (ik heb ook al eens gevraagd)
:Z
Dan mag JIJ me eens vertellen waar :? Ik HEB namelijk de search gebruikt, kwam alleen maar 2 gesloten topics tegen van een gast die probs had met warez-CD's :(

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hij bedoelt deze denk ik: [topic=453890/1/50]

(was wel via de search te vinden ;))

Enneh Eth3r3al: In het vervolg mag je wel iets vriendelijker zijn, en gewoon effe een linkje geven ofzo..

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ok
Excuses hiervoor. Zal proberen wat vriendelijker te doen.....

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Toch bedankt voor replies mensen, enne apologies accepted, ik had dan ook niet gezocht op Cyclische Redundancy Controle..... :) Heb ook ff contact opgenomen met LiteOn techsupport. Die gozer daar had wel een idee, maar wou toch ff testen. Als het goed is komt de nieuwe firmware uit voor een vrijdag *D *D Die moet van alles oplossen.... Afwachten maar dus!
Pagina: 1