ik heb een mp3 van 500mb en ik kan hem met geen 1 programma bewerken, na zoveel procent van openen krijg ik een error en kapt het programma ermee..
hoeveel ram heb je?
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
256 mbOp dinsdag 30 april 2002 20:16 schreef the_virus het volgende:
hoeveel ram heb je?
vraagie: welk mp3(tje
) is in godesnaam 1/2GB??
weet je zeker dat het geen wav is?
maaakt op zich niet zoveel uit, bij de meeste proggies word de hele file (ook foto's en zo) in het ram geladen.
je moet dus nog een halve GB erbij hebben maat......
weet je zeker dat het geen wav is?
maaakt op zich niet zoveel uit, bij de meeste proggies word de hele file (ook foto's en zo) in het ram geladen.
je moet dus nog een halve GB erbij hebben maat......
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
tis een opname van een 96kbit stream, 12 uur lang, 500mb 
ja zoiets had ik ook gehoord, meer ram
maar ik ben in een reply ergens in een topic ook iets tegengekomen van dat cooledit(wat ik o.a. gebruik) geen grotere bestanden aan kan dan 2gb..
in cooledit is ie 5 uur, in soundforge 6 uur
ja zoiets had ik ook gehoord, meer ram
maar ik ben in een reply ergens in een topic ook iets tegengekomen van dat cooledit(wat ik o.a. gebruik) geen grotere bestanden aan kan dan 2gb..
in cooledit is ie 5 uur, in soundforge 6 uur
mp3 splitter.
Misschien werkt deze. Het einde wel 1 seconde minder instellen anders kan hij (denk ik) het einde niet goed lezen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Misschien werkt deze. Het einde wel 1 seconde minder instellen anders kan hij (denk ik) het einde niet goed lezen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
kan viruraldub es pakken.
anders een mp3 splitter gebruiken.
welke codec heb je gebruikt? lame of radium?
anders een mp3 splitter gebruiken.
welke codec heb je gebruikt? lame of radium?
mja, ik probeer dat mp3 split wel...
codec fraunhofer
codec fraunhofer
aha, dat uur wat je mist bij sommige programma's fomt door een "vout" in de codec, in de manual van viruraldub kan je er alles over lezen, dat is ook een van de weinige proggies die er rekening mee houden..
ik gebruik cooledit en die zegt dat de file 5 uur en 35 minuten duurt, klopt dus niet
en ik mis geen 1 uur maar 7
en ik mis geen 1 uur maar 7
ik heb het nu niet over die 7 uur, maar over het uur verschil van 2 programma's.... dar moet je op letten(het proggie pakken die het meeste aangeeft...)
en die 7uur kan je vergeten om te krijgen want dan zit je ram vol....
en die 7uur kan je vergeten om te krijgen want dan zit je ram vol....
Verwijderd
Cooledit zal een temp bestand maken a 10Mb per minuut.
(als het 44Khz stereo is)
Je hebt dus lots en lots of HD space nodig.
Ik zou er inderdaad eerst een MP3 splitter op los laten
mja, ik wil gewoon alle 12 uren..
dat splitten gaat ook niet echt, dus die optie valt af
dat splitten gaat ook niet echt, dus die optie valt af
gewoon opnieuw opnemen........
ik heb 12gb vrij gemaakt voor tempOp dinsdag 30 april 2002 21:05 schreef Smooth2K het volgende:
Cooledit zal een temp bestand maken a 10Mb per minuut.
dit zegt cooledit

dit zegt winamp
Verwijderd
Je kan nog hetvolgende doen...
Kies in Winamp als output "discwriter"
Als je MP3 file goed is zal ie een file maken van ergens tussen de 12 en de 13 Gb
Als je MP3 file goed is zal ie een file maken van ergens tussen de 12 en de 13 Gb
ja goeie optie, maar werkte niet helemaalOp dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Smooth2K het volgende:
Je kan nog hetvolgende doen...
ik ben toch maar voor dat splitten gegaan, is misschien het handigst ook, ik gebruik mp3 trackmaker
hm, schiet niet echt op met dat proggie
iemand een ander mp3 split proggie?
Magix music audio cleaning lab werkt hiervoor prima. Ik gebruik deze om grote opnames te splitten. en vervolgens exporteren van mp3 naar wave.
Pagina: 1