[OCE] Going offtopic...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 10:33

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
De laatste tijd komen steeds meer topics voorbij op Overclocking, Casemodding en Electronica die niets met PC's te maken hebben. Topics over het modden van je badkamer, je fiets, enz enz. Het is allemaal vast heel interessant en knap gemaakt, maar het heeft regelmatig helemaal niets meer met PC's te maken.
Misschien valt dit wél binnen het kader van dit forum, in dat geval heb ik niets gezegd, maar ik stoor me er regelmatig aan. Als ik wil weten hoe iemand zijn badkamer mod, dan ga ik wel naar klussen met tweakers kijken ofzo.

Ik weet het, de lijn is wellicht een beetje vaag en ik denk dat die lijn vager is geworden nu "electronica" aan het forum is toegevoegd, omdat dit een onderwerp is dat niet verwijst naar computers (wat ocerclocking en CASEmodding duidelijk wel doen). Juist omdat die lijn wat vager is geworden wil ik de modjes vragen er wat strenger op te letten dat we het bij computer houden en niet elk ding waarbij we een boor in ons handen hebben gehad op dit forum gaan posten...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

We staan in principe alleen PC-gerelateerde dingen in OCE toe, zowel voor het modden als elektronica.
We proberen er dan ook zoveel mogelijk op te letten dat het niet uit de klauwen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
voorbeeld
vanaf daar begint het me een partij offtopic :o

't viel me dus ook op zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Op dinsdag 30 april 2002 20:25 schreef Kaj. het volgende:
We staan in principe alleen PC-gerelateerde dingen in OCE toe, zowel voor het modden als elektronica.
We proberen er dan ook zoveel mogelijk op te letten dat het niet uit de klauwen loopt.
Idd.
En mocht je iets tegenkomen dat er niet hoort, meld dat ff in [forum=26]. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mocht je iets tegenkomen dat er niet hoort en we zelf niet afgevangen hebben, meld dat ff in [forum=26]. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 10:33

Whuzz

Dodgeball!

Topicstarter
Ok, zal ik doen.
Wilde het alleen even extra onder de aandacht brengen en mezelf ervan gewissen of ik het bij het rechte eind had qua policy. Kon zijn dat dat soort dingen gewoon toegestaan waren natuurlijk :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het is altijd goed om dergelijke zaken waar je zo je twijfels over hebt even hier te melden. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tsja, ik zat ook al es met die vraag... Heeft Ome Kaj. me gelukkig goed uitgelegd toen :P
Pagina: 1