Dit is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid. Word de processor minder warm als ik meer geheugen gebruik. Want het lijkt mij dan dat de processor minder hoeft te doen. Aangezien ik nou steeds problemen heb metde temperatuur van mijn computer probeer ik alles om hem zo laag mogelijk te houden.
door meer geheugen zal je de temp niet omlaag gaan
je zal een andere cooler moeten halen of meer airflow creeren in de kast.
Lijkt me niet, aangezien geheugen niks uit kan rekenen zal je proc nog steeds hetzelfde moeten doen.
Juist
Lijkt me dat hij daar eerder warmer van wordt doordat hij zijn data eerder kan krijgen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Warme moet je inderdaad met extra fans of zo oplossen.
Bijvoorbeeld een casefan voorin de kast zodat lucht aangezogen wordt en extra fans achter in de kast zodat meer lucht sneller uitgezogen wordt.
Bijvoorbeeld een casefan voorin de kast zodat lucht aangezogen wordt en extra fans achter in de kast zodat meer lucht sneller uitgezogen wordt.
Maar ik gebruik al 5 coolers. En overklokken doe ik ook niet meer omdat hij al zo warm is.
En dan nog steeds een warme probleem? Hoe warm wordt jouw processor en jouw kast dan wel niet?
Met twee reepjes geheugen is de snelheid wel groter dan 1,Op dinsdag 30 april 2002 20:04 schreef Predator het volgende:
[..]
Je geheugen blijft even snel hoor
2x 128 MB is sneller dan 1x 256
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Je hebt ofwel een slechte CPU-cooler, ofwel slecht contact tussen de CPU en de cooler.
Mijn Athlon XP 1700+ wordt op z'n heetst 47 à 48C met een Spire FridgeRock en Arctic Silver II...
Mijn Athlon XP 1700+ wordt op z'n heetst 47 à 48C met een Spire FridgeRock en Arctic Silver II...
Hij geeft nu 3 temperaturen aan.
51graden 52graden en 77graden.
51graden 52graden en 77graden.
As in: als ik er genoeg GigaByte's in prop bevriest m'n cpu van zelf wel?
Nee, dat zal geen verschil uitmaken, je cpu heeft niks minder te doen met meer ram, hij moet zelfs meer doen zou je kunnen stellen; onthouden waar hij alle zooi in het ram neerzet. Alleen betwijfel ik het ten zeerste of 'ie daar warmer van wordt.
Nee, dat zal geen verschil uitmaken, je cpu heeft niks minder te doen met meer ram, hij moet zelfs meer doen zou je kunnen stellen; onthouden waar hij alle zooi in het ram neerzet. Alleen betwijfel ik het ten zeerste of 'ie daar warmer van wordt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
De CPU houdt de fysische locatie niet bij, de memory controller doet dat.Op dinsdag 30 april 2002 21:04 schreef Abbadon het volgende:
As in: als ik er genoeg GigaByte's in prop bevriest m'n cpu van zelf wel?![]()
Of bedoelde je iets anders ?
Pagina: 1