Case Mods

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Hey zijn er hier ook tweakers die casemods aka http://www.virtualhideout.net/cool_case/index.shtml hebben gemaakt ?
Laat eenz wat zien... en vertel erbij hoe je het hebt gedaan .. materiaal, en waar verkrijgbaar...

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Dezjay
  • Laatst online: 19-08 15:16
http://www.virtualhideout.net/cool_case/index14.shtml

2e kast van boven The overklokkencase

Zat/zit blauwe neon lamp in maar die heb ik laten pleuren moe nog nieuwe kopen

Zitten ook blauwe leds

binnenkort nieuwe kast :)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Afbeeldingslocatie: http://www.duderuud.net/tb_blauw.jpg

Dit is mijn TB.
Kast is ook deze kleur.

Muis bijna dezelfde kleur (mouseman optical)
en nu is mijn monitor aan de beurt...als het af is post ik het wel (maar dat duurt nog even).

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 15:24
tp70: hoe krijg je dat voor elkaar zonder dat de verf eraf gaat als je een half jaartje hebt getypt?
Volgens mij krijgen de spacebar en de backspace het zwaar te voorduren... (is bij mij tenminste het geval).

Gewoon gespoten neem ik aan en vervolgens opnieuw letters op toetsten gezet?

• Pennywise0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik ben bezig om in een Apple G4 kast een Atx-mobo in te bouwen. Zal nog wel even duren voordat alles klaar is, aangezien er aardig wat getweaked moet worden om alles passend te krijgen.

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

CasGas

.

ik ben op het moment bezig met me case
4 * 120mm fans en 1 fluoriserende blacklight (met bij behorend gat met een plexiglas plaatje er tegen aan getimmerd ofcourse)

Vanavond heb ik de schakelaars (met lichtje al ingebouwd) op me 5.25" plaatje gemaakt en al 2 fans aangesloten, ik had geen draad meer over om de rest te monteren dus morgen mooi ff die zooi afmaken (en wachten op me deurtje en top case ding, die worden op het moment gewater-cut (jah heel l33t jah :)) en dan maak ik binnenkort wel ff foto's en word hier ZEKER gepost :)

mzzl

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

watercutten?? waar kan je dat laten doen dan en hoe duur is dat? Lijkt me wel supergaaf zeg, krijg je denk ik echt mooie gaten

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Wat voor fan's worden er meestal gebruikt om te coolen ?
Waar halen jullie de neon verlichting ?
Tnx...

• Daylights
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Geen casemod van mezelf, maar ik meen dat ik laatst een keer een site heb gezien van deze case, maar ik weet niet meer wat die site is en ik kan hem ook nergens meer terug vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/link_law1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/link_law2.jpg

Iemand die het wel weet?:?

• Dezjay
Die staat op www.virtualhideout.net

• Daylights
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

..........ok, zo ver was ik ook al.;)

Als je even naar de links van de plaatjes kijkt, zie je ook dat ik die van vitualhideout.net vandaan heb, maar de gene van wie die kast is heeft voor zo ver ik weet ook een eigen site (ook al staat er bij homepage none), maar die site weet ik dus niet meer. Overigens werkt het Emailadres dat er bij staat op virtualhideout.net niet, dus...

• Gman
Ik zag op VH.net een gast die had ledjes van zijn NIC (Network Interface Card (doe maar duur :))) voor op zijn kast gefixed (doorgesoldeerd ofzo)...vet dope man! :P

Morgen ga ik dat ook maar eens doen.
Ik laat het wel weten.

Owjah Thunderstorm: Ik heb gewoon een mooie laklaag erop zitten.
Tot nu toe nog nix te zien.

Hij kan alleen niet tegen stoten en scherpe dingen :'(.
Tussendoor ff bijwerken met viltstift.

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:34

CasGas

.

zo dan,

ik heb de electronica nou helemaal voor elkaar
wel een teringzooi aan bedrading maar daar zie ik later hopelijk toch nix meer van :)

Nou alleen nog ff wachten op de 2 kappen die ik nog moet krijgen (zijn nog niet terug van het bedrijf waar ik die dingen heb laten water-cut'n)
Hopelijk heb ik ze morgen al terug (ik zou ze eigenlijk vandaag terug krijgen) en dan kan ik eindelijk de plexiplaat er tegen aan rossen en naar binnen gluren :)

Nah jah
I'll keep you guys updated :)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Gman
Vergeet je je ide kabels niet te tie wrappen?

Staat vet stoer! :P

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Hey Dezjay.... waar heb je die neon gehaald ? ik ben hier (in de achterhoek) al wezen kijken, mar kan zo nix vinden wat ik zou kunnen gaan gebruiken...

komend weekeinde komt er een cuv4x in mijun bigtower te liggen :) en ben ik ook van plan wat gaten te gaan maken in mijn front en back voor extra fans :+ iemand daar ervaring mee :7 ? (Inwin Q500 bigtower oude type)

Enneh... we want pictures ..... van jullie casemods...... :) :)

• Dezjay
Ik ben gewoon naar een garage gegaan waar ze ook die dingen tunen.. Daar kon ik ze bestellen voor 30 piek ofzo iets

mijn kast is een Q500 oud type BTW... heb vandaag net mijn nieuwe type binnen gekregen :)

• LoneWolf

LoneWolf

Just a Byte

Topicstarter
Owkeey dan, ik heb de boel weer in elkaar zitten en draaien...

Wat ik heb gedaan:

Aan de voorzijde (binnen in) zijn nu 2 fans, niet meer gehinderd door enig metaal, 1x 9 cm voor de scsi hd's & 1x 8cm standaard case fan. ook is in de voeding de fan vervangen door een sunon, welke de lucht nu naar buiten zuigt.
Als finishing touch heb ik 2 oude fannetjes van een oude p2 koeler gehaald, en deze achterin de kast, ter hoogte van de proc. gemonteerd, op de uitbreek slots voor 50 pol centr. scsi conn.

Al met al : gemiddeld 15 tot 20 graden koeler in de kast nu. (cpu van 70 naar 50, matrox max van 80 naar 60, case temp van 50 naar 30...) :7

(oh ja als de foto's zijn ontwikkeld komen ze uiteraard online te staan...

* LoneWolf bedankt z'n pa voor het zaag & boor werk...

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik ben ook bezig met een case mod. 'k ben een Standaard Big-Tower van norrod aan het modden. Er zit een BP6 in. Met 2x 433 Mendo. gekoeld door Golden Orbs. BX Chippie gekoeld met coolermaster fan. Gewoon 2 bouten doot je mobo en vast zetten dat koelblokje, met fan. Er komt boven in een fan die lucht naar buiten blaast, recht omhoog dus. Onder in de zijkant komen twee fans die koele lucht naar binnen zuigen. Achter ter hoogte van de procs komt een fan die lucht naaqr buiten zuigt, en boven de voeding komt een fan die lucht naar buiten zuigt. In een van de 5 1/4" bays komt een bracket met 5 schakelaars, met led er boven om de fans aan en uit te kunnen zetten. Boven de fans in de zijkant komt een Plexi-Window, met blauwe neons. Het verven van me kast heb ik geen zin in. Het wordt vast wel kewl.

Verwijderd

En als je er nou een neonbuis inkiepert, wat moet er aan xtra koeling bij? Ik neem aan dat het nogal wat warmte met zich mee brengt?

Verwijderd

nee neon geeft juist geen warmte af :)

Verwijderd

Alrighty then, dan denk ik dat ik ook maar es naar de lampenboer gaat... Ziet er erg kewl uit allemaal...

Nog dingen waar aan gedacht moet worden mbt de uitvoer van dit soort dingen? :)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Ja, altijd van je af snijden, knippen, dremelen, beitelen, kettingzagen, hameren, hakken, boren, slaan, beuken en van de hoogste etage afgooien... ;)

Even iets alcoholisch drinken en dan weer opnieuw proberen! :D

Verwijderd

Hm... ja... ok... goed... :)

Zijn er ook nog andere aandachtspunten? Is de kans aanwezig dat het wordt wat je ervan verwacht als je het voor de 1e gaat doen?

• StarLite
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

* StarLite gaat ook de Biohazard case op virtualhideout maken.
Staat op pagina 10

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1