Toon posts:

[CS 1.4] Custum skins kunnen niet righthanded

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik CS 1.4 heb zijn al mijn custum skins vervangen door standaard skins.
Als ik een custum skin install krijg ik het alleen voor links... ik heb in custumize righthanded gedaan en in concole cl_righthanded 1 gedaan, maar nix werkt..
Het lijkt net alsof de righthanded skins van 1.4 veranderd zijn...

(Ik heb Retail! Weet iemand hoe ik de echte namen van wapens kan krijgen??)

HELP??

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ik heb precies hetzelfde met de mod versie. Is echt irritant :(

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand al waarom??

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 19:42 schreef WNK het volgende:
Sinds ik CS 1.4 heb zijn al mijn custum skins vervangen door standaard skins.
Als ik een custum skin install krijg ik het alleen voor links... ik heb in custumize righthanded gedaan en in concole cl_righthanded 1 gedaan, maar nix werkt..
Het lijkt net alsof de righthanded skins van 1.4 veranderd zijn...
Hmm, is het juist niet allemaal andersom. Die maker is linkshandig, dus als je rechtshandig wil spelen moet je lefthanded UITDOEN of cl_lefthanded 0. Als die commando bestaat. :)
(Ik heb Retail! Weet iemand hoe ik de echte namen van wapens kan krijgen??)
Al die namen staan gewoon in een txt bestandje. Van internet kun je ze vast wel vanaf halen en dan gewoon vervangen lijkt me.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
check hier es:
[topic=482532/1]

en anders gewoon counterstrikecenter.net e.d.
genoeg info te vinden over skins e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in die topic gekeken, maar ik heb andere problemen dan hem/haar.... mijn skins werkten ook in CS 1.3 en het zijn meestal gewoon high quality skins van de standaard...

Ff dat lefthanded uitzetten proberen...

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Is het alleen nu bij 1.4 of had je het eerder ook. Want er zijn skins namelijk die alleen maar left handed zijn. Meestal staat dat er zelfs bij vermeld. Kunnen jullie trouwens bij http://www.cs-skins.net dingen downloaden. Ik niet meer :?

Verwijderd

sommige skins ondersteuen ook gewoon niet righthanded model, dus daar zal je op moeten letten

Verwijderd

Is het nou zo moeilijk of lijkt het nou zo moeilijk.

Als een model bijvoorbeeld alleen uit de rechter model bestaat en je wil hem ook zien als linker dan copy je de rechter weapon maak je een nieuwe temp map paste de copy daarin en rename de rechter tot linker kijk hiervoor even hoe de originele linker model heet van het wapen dat je wil hebben en geef de linker kant die naam.

Dan knip je de nieuwe linker kant en paste je die over de cs origineel, en klaar is kees je hebt nu het nieuwe wapen voor de linker en rechter kant :9~

en
Op dinsdag 30 april 2002 22:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
sommige skins ondersteuen ook gewoon niet righthanded model, dus daar zal je op moeten letten
Dat is niet waar je kan zowel de linker als rechter weapon model maken voor het nieuwe wapen, als je beide doet gaat er wel extra veel tijd in zitten, en daarom maken ze meestal alleen de rechter hand model omdat cs t/m 1.3 standaart de rechter hand gebruikte.

Verwijderd

Een hele goede skin site met skins van de top notch luid:
http://www.counterstrikecenter.com
hier heb je skins van het hoogste detail voor zowel player als weapon, en je kan de skins eerst in 3d bekijken met een 3d viewer plugin voordat je de skin download.
Dus dan kan je eerst kijken of je de model wel mooi vind :+

Verwijderd

kan wel!!!!
je moet gewoon van de ak47_R De _R afhalen en de left hand model niet gebruiken :) klaar

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

gewoon niet stom zijn en gewoon left handed weaponskins gebruiken.. zo is het bedoelt en zo moet je het gebruiken... en geen gezeur dat je met rechts beter schiet want dat is onzin

blup

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het is maar net wat je gewend bent. Een vriend van me heeft ze allemaal links (ik rechts) en als ik bij hem ben is het voor mij ongeveer 10 seconden wennen :D

En het is maar net of de skin zowel links als rechts ondersteunt inderdaad... Moet je even op letten als je ze download. De beste skins zie je:

lefthand
righthanded
player
world

Dus niet dat hij alleen anders is als je er mee loopt, maar dat je ook anderen met de nieuwe skin ziet lopen. Wel zo consistent.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn v_ak.mdl gedeleted en v_ak_r.mdl gerenamed naar v_ak.mdl en alles is weer rechts...

Volgens mij hebben ze met CS1.4 alles omgedraaid ofzo.. ik ging een mp5 skin installeren met v_mp5_r.mdl en die werkt alleen linkshandig en rechthandig zie ik de standaard skin... RAAR!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18
Op woensdag 01 mei 2002 10:13 schreef Captain Pervert het volgende:
Het is maar net wat je gewend bent. Een vriend van me heeft ze allemaal links (ik rechts) en als ik bij hem ben is het voor mij ongeveer 10 seconden wennen :D

En het is maar net of de skin zowel links als rechts ondersteunt inderdaad... Moet je even op letten als je ze download. De beste skins zie je:

lefthand
righthanded
player
world

Dus niet dat hij alleen anders is als je er mee loopt, maar dat je ook anderen met de nieuwe skin ziet lopen. Wel zo consistent.
ja, maar het probleem is dus dat de 'world/player' skins niet meer werken
je ziet alleen de skins als je het wapen zelf in je handen hebt
dit omdat je anders wapens felgroen, of felrood kan maken,
waardoor je iemand makkelijker aan ziet komen, en weet waarmee hij schiet
dat zijn de p_ models, en die werken niet meer :)

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
Here is the deal with custom models in 1.4 :

CS 1.4 now uses only one file for both left and right hand models.
It is stored in this format: v_gunname.mdl
Now that is what used to be the lefthanded models.
CS 1.4 however, defaults to the right-hand, but uses the above name-format.
The models are then flipped to the left hand when you choose that option. The game does this itself, no extra model file is needed.

Verwijderd

setinfo lefthanded 0
ofzoiets :P

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
complete bullshit natuurlijk, elke fatsoenlijke skin heeft right en left handed modellen, het is gewoon een bug in 1.4 dat hij alle custom skins linkshandig doet ik heb er ook last van en het speelt gewoon niet lekker. Er was iemand die vertelde dat ik iets in me config moest veranderen om het weer goed te krijgen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Pagina: 1